לפחות השיגו נקודה

במסגרת המחזור בליגה ב' צפון א' בני עראבה שעדיין לא ניצחה השנה פגשה את הפועל בועיינה במגרש בכאוכב למשחק שהיה חשוב עבור שתי הקבוצות, אך בסיום אף אחד מהן לא חגגה ניצחון, וכל אחד הלכה עם נקודה הביתה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 29-10-2013
  • 07:40

בני עראבה הגיעה למשחק עם המאמן אוסאמה בכריה ועם סגל מושלם, כאשר מנגד הפועל בועינה של המאמן נידאל עאקלה הגיעה אף היא עם סגל מלא.עראבה הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים וחיפשה נקודות ראשונות בליגה כאשר מנגד בועיינה הגיעה למשחק כשבמאזנה יש שש נקודות אחרי שני ניצחונות רצופים על מעלות ועל כפר סומיע.
 

בני עראבה עלתה עם השוער נדים סעאידה, גיריס חורי, מערוף כנאענה, רביע קראקרה, תאמר נמארנה,אנס חלאילה, טארק עלי, שאדי גנטוס, מנאר דראושה, עימאד נעאמנה, רשאד דראושה. 

הפועל בועינה פתחה בשער עם אדיב גזאוי, מוחמד סאלח, איציק כהן, כאמל סולימאן, לואי מרואת ,וליד דלאשה, גיהאד חמודי, מוחמד חמודי, פהד סעאידה ,מוחמד עודה ואורן זילכה בחוד.


המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד כאשר בועיינה תוקפת דרך צד ימין והמגן המצוין מוחמד סאלח פורץ על הקו שוב ושובעראבה גם ניסתה לתקוף מפעם לפעם אך בכל מקום חיכה לה איש המשחק טארק עלי שהיה ראשון לכל כדור באמצע המגרש ושלח את האחים מנאר ורשאד דראושה קדימה בהתקפות מהירות.


ראמי שיך אחמד רכש מצוין של עארבה (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה-23 שחקן המפתח של בועיינה מוחמד סלאח ספג מכה שלישית במשחק בברכו הפגועה גם ככה, ויצר כאב ראש למאמן נידאל עאקלה שנאלץ להוציא את השחקן שהוחלף על ידי מוחמד חמודה.


בדקה ה-25 אנס חלאילה משתחרר בצד ימין ומעביר לעימאד נעאמנה שהגביה כדור נפלא אבל השוער אדיב גזאוי הצליח להרחיק.
שלוש דקות חלפו והגבהה לתוך הרחבה של בועינה, הכדור הגיע לטארק עלי שבעט לרשת בעוצמה: 1-0 לעראבה, הקשר מוכיח שהוא בעל הבית במגרש.

 

רשאד דראושה נפצע ויצא מהמשחק (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה-40 מוחמד עודה מקבל כדור לבד מול השוער של עראבה נדים סעאידה שלא יוצא, אבל החלוץ במקום לבעוט מוסר רוחב והכדור חולץ על ידי ההגנה.המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1 לעראבה.


המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבים של שתי הקבוצות וכבר בדקה ה-47 כדור קרן של בועיינה מוצא את הגנת עראבה לא מרוכזת וכאמל סולימאן שולח לרשת 1-1.

טארק עלי והבלם איציק כהן שומר עליו (צילום: עלאא בדארנה)

 

הקצב המהיר נמשך ושתי הקבוצות רצו לעלות ליתרון כאשר בדקה ה-50 רשאד דראושה יוצא מהיר מכולם למתפרצת ונעצר רק בעבירה של בלם בועיינה והחלוץ יוצא מהמגרש פצועכאשר במקומו נכנס הקשר הצעיר החדש ראמי שיך אחמד, ששיחק בקבוצת הנוער של נווה יוסף והציג יכולת נפלאה.


מנאר דראושה נסגר על ידי איציק כהן (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה-80 הלחץ של בועיינה נמשך והבלם איצק כהן ששיחק בעונה שעברה באסי גלבוע, החליט שנמאס לו מהתקפות מסודרות ובעט מאמצע המגרש, השוער נדים סעאידה הודף מצוין ונפצע בגבו במהלך.בסיום 1:1 בין שתי הקבוצות לאחר משחק נוקשה שאופיין בעיקר במאבקי כוח של השחקנים במגרש ופחות בכדורגל.כאמור, איש המשחק הוא ללא ספק טארק עלי ששלט במרכז השדה ואף כבש שער לזכות קבוצתו.גם מנאר דראושה הצעיר ללא ספק היה אחד השחקנים הבולטים במשחק.

 

(צילום: עלאא בדארנה)

 

טארק עלי חוגג שער יתרון עם אנס חלאילה (צילום: עלאא בדארנה)

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות