א' דרום, סיכום שלב הגביע: יפו חוזרת ובגדול

אוהד רון מסכם את שלב הגביע המוקדם שקבע, מכבי יפו, כפר קאסם, אזור, בת ים, מכבי שעריים וכפר שלם עלו שלב. אבל איך זה קרה לאחר כל משחקי האימון שהראו דברים אחרים. לסיכום: משחק אימון לחוד ומשחק רשמי לחוד.

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2013
  • 10:45

שלב ראשון בגביע המדינה מאחורינו, ולמרות שזה משחקי גביע אפשר כבר להגיד בבירור שהיחס במכבי יפו למשחקי אימון הוא משהו אחד ולמשחקים רשמיים ההתייחסות לגמרי שונה. יפו מחצה 1-4 את אילת והוכיחה לכולם שהיא תרצה לעלות ליגה העונה. יפו, שכבר כולם הספידו אותה ואפילו אני בעצמי חשבתי שהנה עוד עונה בורחת להם בין הידיים, התבדיתי.

יפו, כמו שרק קבוצה גדולה יכולה לעשות, עשתה את הסוויץ הרצוי במשחק רשמי וניצחה במגרש כל כך ביתי כמו באילת. ואם אני אחדד, רק לפני מספר שבועות השתיים ערכו משחק אימון בינהן ובמשחק אילת גברה על יפו. ולכן כמו שיש שחקני אימונים יש גם קבוצות שטובות לאימונים, ולמשחקים מגיעות קבוצות אחרות...

 

היפואים חוגגים באילת, נראים מוכנים לליגה. (צילום:פרנסיסקו דיסטסיו)

 

גם כפר קאסם מוכיחה אופי, לאחר כ-10 משחקי אימון ללא ניצחון, הגיע המשחק הרשמי הראשון והם כובשים שלישייה לרשת עמישב פ"ת. אומנם עמישב לא מאריות הליגה אבל עדיין היא קבוצה שלא קל לכבוש מולה שלישייה. בכפר קאסם שאני קצת מחובר לקבוצה הזאת ויודע מה הולך שם, יש לחץ אדיר. אני יכול לספר לכם שחיים סירוטקין, מאמן הקבוצה, הרגיש את הלחץ ואיך אולי המעמד שלו מתערער, הגיע למשחק מול עמישב וגבר עליה עם שלישייה. ניצחון חשוב מאד לחיים ולקבוצתו שיביא להם קצת שקט במערכת שכל כך חשוב להמשך הדרך.

 

שי מאור, בנה קבוצה חזקה שעלתה שלב בגביע ותדבר חזק בליגה (צילום: ארז נאמן)

 

במשחק הכי יוקרתי של שלב הגביע, נפגשו הפועל אזור עם עירוני "חמי יואב" קריית גת. אזור גברה על קריית גת, אומנם קריית גת הופיעה ללא הכוכבים הגדולים שלה שצפויים ליטול חלק כבר במשחק הראשון, אבל עדיין יש לה מחליפים מצויינים שנתנו פייט לאזור אך ירדו מנוצחים 1-0. אזור יכולה לזקוף ניצחון יוקרתי על הקבוצה שלטעמי תלחם על העלייה עד המחזור האחרון.

 

בדרבי הגדול של רחובות ואולי הכי גדול של הליגות הנמוכות, ניצחה מכבי שעריים את הפועל מרמורק. הרבה קהל הגיע לצפות במשחק שהבטיח הרבה לפני המשחק וגם קיים. 3 שערים, תפאורה יוצאת מהכלל של דרבי, רק חבל שאין אצטדיון ברחובות שיכבד מעמדים כאלה כמו שצריך. אני מפה קורא לראש עיריית רחובות נא לבנות איצטדיון הולם לשתי הקבוצות הכל כך מעניינות שיש בעיר!

 

אוהדי "הצבא הכחול" חוגגים בדרבי של רחובות (צילום: איתמר מורז)

 

עירוני בת ים גברה על מכבי באר יעקב בפנדלים . הדבר היחיד שיש לציין זה שבאר יעקב מוכנה לליגה. אם חשבנו שלבאר יעקב אין תקציב והמגרש לא יאושר, אז כולנו התבדינו, באר יעקב הציגה משחק טוב וכבשה מול בת ים שכרגיל תלחם בצמרת הגבוהה של הליגה גם ללא רכש נוצץ.

 

כפר שלם, אולי הקבוצה הכי חמה של משחקי האימון, שניצחה ואם לא ניצחה אז לפחות היתה עדיפה על רוב ירבותיה, קבוצה שבנתה סגל מצויין, התקשתה במעט מול הקבוצה החדשה מבית"ר כפ"ס, (חדשה כי החליפה את רוב שחקניה) וניצחה אותה רק בפנדלים לאחר 1-1 בתום ה 120 דקות...מה שאומר, משחקי אימון לחוד, ומשחקים רשמיים לחוד.

 

מכבי ב"ש ומחנה יהודה לא שיחקו ורק נקווה שמכבי ב"ש תצליח למצוא תקציב ולהעמיד קבוצה ראויה לליגה א' הכל כך מעניינת שלנו..

שיהיה בהצלחה בליגה!

הוסף תגובה
תגובות