גביע המדינה: הפועל הרצליה-מכבי דליה

שלב גביע המדינה הפגיש לנו את שתי הטוענות הבכירות לאליפות העונה בליגה א' צפון. הפועל הרצליה אומנם החזיקה יותר בכדור אבל הניסיון של מכבי דליה הכריע את המשחק כאשר ניצחה 0-2 משערים של אבי מלכה ועידן דוד.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-09-2013
  • 12:12

אתמול, יום שבת 19:30, לאור זרקורים, באיצטדיון בהרצליה נפגשו שתי הקבוצות אולי הכי חזקות בליגה א' צפון שאמורות להיאבק על האליפות עד סוף העונה.

מצד אחד הפועל הרצליה, שהציגה יכולת משכנעת מאד במשחקי האימון, אך קיבלה מכה קשה כאשר צחי טייאר הוחלף בטל בניה, שינוי שללא ספק עלול להיות משמעותי לאור זה שצחי הוא זה שבנה את הקבוצה וטל בניה לא יכול להביא את השחקנים שהוא מאמין בהם.

מנגד, מכבי דליה, שהביאה שחקנים מהמנוסים בליגה, החתימה את המאמן הבכיר פליקס נעים, ועוזרו אריק שמואלי, ועושה רושם שבנו קבוצה מצוינת, שמשחקת נכון ויוצאת לההתקפות מתפרצות קטלניות.

מכבי דליה אומנם קצת חלודה וזה לגיטימי למשחק רשמי ראשון, אבל הם לא יכולים לתת להרצליה להניע כדור ולהגיע לכל כך הרבה מצבים, כי קבוצה אחרת עם חלק התקפי יותר טוב מהרצליה תכבוש. 

 

         אור אטון קשרה של הרצליה בדרך להתקפה מקומית.(צילום: רמי מגרידיש)

 

       וואל חירבאויי קשרה של דליה בדרך להתקפה.(צילום:רמי מגרידיש)

 

 

המשחק עצמו היה בפתיחה בשליטה של הרצליה. כאשר רוב הדקות מפתיחת המשחק הרצליה שולטת בכדור ומכבי דליה עוקצת בהתקפות מתפרצות. לאחר כ-20 דקות, מכבי דליה החלה להיכנס למשחק והחלה להחזיק בכדור ולנסות לכבוש. במחצית הראשונה ראינו את הרצליה בועטת לשער בעיקר מחוץ לרחבה ע"י עומר בוארון, אלכס בשוק ואפילו הגיעו למצבים נוחים בתוך הרחבה אבל שוקי ביראני היה במקום כדי לחסום את הרצליה. 

בדקה  ה-30, היימן אבו סאלח חלוצה של דליה, מטעה את המגן שלו, חותך לכיוון השער ובועט. הכדור פוגע בידו של שחקן הרצליה והשופט שורק לפנדל לזכות דליה. אבי מלכה בועט את הפנדל ושוער הרצליה, יוסי גינזבורג, הודף. 

 

אבי מלכה בועט את הפנדל, יוסי גינזבורג הודף. (צילום: רמי גרידיש)

 

אבי מלכה לאחר החמצת הפנדל. (צילום: רמי גרידיש)

 

     איימן אבו סאלח בפריצה אופיינית, אלכס באסוק בעקבותיו.(צילום:רמי מגרידיש)

 

מחצית: 0-0.

 

מחצית שניה היתה שקולה עד לדקה ה-55 שבה שוב היימן אבו סאלח מקבל כדור בצד ימין מטעה את המגן שלו ומוציא רוחב לאבי מלכה שדוחק פנימה מ-2 מטרים 0-1 למכבי דליה.

הרצליה ניסו לחזור למשחק לאחר השער, עופר סער החלוץ נכנס בחילוף התקפי של הרצליה. 

הרצליה מנסה להשוות ומכבי דליה שומרת על היתרון. 

2 דקות לסיום, מושיקו בלביליה שנכנס כמה דקות קודם לכן במקום אבי מלכה, פורץ באגף שמאל, ומוציא רוחב לענן נאסר אלדין על קו ה-16 ובנגיעה מכניס כדור לעידן דוד שבסיבוב בועט אלכסונית ופנימה 0-2 לדליה. שזאת גם היתה תוצאת הסיום.

 

עידן דויד חוגג את השער. (צילום: רמי גרידיש)

 

פליקס נעים, קבוצתו נראית מאומנת ועומדת טקטקי טוב על המגרש. (צילום: רמי גרידיש)

 

פליקס נעים, מאמנה של מכבי דליה, בתגובה: "עדיין חסר לנו כושר משחק. זה טבעי וזה נורמלי מכיוון שאנחנו רק בתחילת העונה. אני שמח מאד שניצחנו את המשחק, שמח שעברנו שלב בגביע. אנחנו עם הפנים לליגה. אני עדיין לא יודע נגד מי נשחק ומתי. אנחנו מחכים להחלטה של ההתאחדות. אני מעריך את העבודה הקשה של השחקנים שנתנו מעצמם ועם הזמן גם היכולת תשתפר. החברה אצלי עובדים קשה תחת הדרכתו של מאמן הכושר, איהאב חלבי, שעושה עבודה טובה ורואים את זה כולם."

 

שוקי ביראני, שוערה של מכבי דליה, היה במיטבו. (צילום: רמי גרידיש)

 

טל בניה, מאמנה של הרצליה: "משחק בשליטה שלנו ברוב הדקות של המשחק, אבל הנסיון שיחק תפקיד חשוב. יש לנו קבוצה צעירה מאד, שממשחקים כאלה תלך ותלמד. חבל שהשופט עשה 2 טעויות קריטיות שפגעו בנו בפנדל ששרק נגדנו שלא היה ופנדל שלא שרק לנו שהיה במאה 100%. אני עדיין לומד את הקבוצה ואנחנו נהיה קבוצה חזקה מאד בהמשך הליגה. כל הכבוד לבחורים הצעירים שבדקות רבות ביטלו קבוצה שתקציבה פי 4 משלנו. הפנים לקראת שבוע הבא מול עראבה. "

 

טל בניה,"שמח שהשחקנים שלי ביטלו ברוב דקות המשחק קבוצה שתקציבה פי 4 מהתקציב שלנו." (צילום: רמי גרידיש)

 

דליה חוגגת. (צילום: רמי גרידיש)

 

קפטן דליה ענאן נאסר אלדין. (צילום:רמי מגרידיש)

 

 

חגיגה מעיר הכרמל...(צילום: רמי גרידיש)

 

לגלריה של כל התמונות לחץ על : http://www.goler1.co.il/gallery/65

 

הוסף תגובה
תגובות