הכל בראש

אזור וקריית גת נפגשו למשחק גביע מרתק כאשר שתי הקבוצות עם סגלים חסרים. קריית גת שלטה, אך רפי סגל עשה את ההבדל בדקה ה-68 עם שער נגיחה מבישול נפלא של גל גבע. אזור בשלב הבא, קריית גת תתרכז במטרה העיקרית: לעלות ליגה.

  • על ידי: ארז נעמן
  • 20-09-2013
  • 17:24

הפועל אזור אירחה את קריית גת היום לניסוי כלים ראשוני כאשר האורחת הגיעה ללא ראובן עובד שלא יכול לשחק עדיין מפני שעוד לא קיבל את השיחרור הבינלאומי, אך עדיין אפשר היה לראות בהרכב מספר שחקנים מהדרג הראשון בליגה כמו ינון ברדה, ארנון טמיר הנהדר, רוזנקוביץ בשער, צמד האלקבצים, עומרי כהן ועומר מולאי, יוני רביבו המשודרג (נראה בכושר שיא) כאשר שלומי משה פתח על הספסל.

 

קריית גת שיחקה 4-4-2 קלאסי כשארנון טמיר שיחק מאחורי החלוצים, אך גם עשה עבודת הגנה נהדרת. פונטורמלי ורוזנקוביץ פגשו את האקסית ורצו מאוד להדיח אותה מהגביע, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד.

 

אזור פתחה עם קרגולה וסגל בחוד, כאשר מאחוריהם הוצב חן לוי הנפלא, יחד עם גל גבע הבלתי נגמר (באמת בן 34?) כאשר בחוליית ההגנה אפשר היה למצוא רק שניים מתוך חמישה שהיו כאן בשנה שעברה: קייזר וזאנה, שפתחו בעמדות המגנים (רביד אשר היה פצוע) ובמרכז ההגנה כמובן פתחו יניב עמיאל ואסי חקאק (שקט ובטוח) כאשר בין הקורות ניצב השוער הוותיק יניב בן ישי. זכריה וקובי כהן השלימו מערך מצויין, שככל הנראה יקרא תיגר על העלייה השנה.

 

בחוץ ניתן היה למצוא את חיים כנפו (קרע במיניסקוס) ואת נוי וייצמן (דלקת ריאות) כאשר איתם הגיע גם יניב סבג שמתאמן עם הקבוצה בכדי לשמור על כושר.

 

עמיאל צעד אחד לפני מולאי 

 

הפועל אזור פתחה היטב את המשחק וכבר לאחר ארבע דקות כדור נפלא של סגל לאורי קרגולה הביא את החלוץ למצב שממנו בדרך כלל הוא כובש, אך רוזנקוביץ התעופף והציל את קריית גת מספיגה.

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ומספר ניסיונות של יוני רביבו לא צלחו את הגנת אזור, אשר נהנתה מיום מצויין של יניב עמיאל ואסי חקאק. בכלל, נראה שיהיה קשה מאוד להכניע את אזור העונה, עם חוליית הגנה מהטובות בליגה.

 

קייזר מעלים את יוגב אלקבץ. אזור העלימה את קריית גת

 

השופט נתן לשחקנים הפסקת מים של שלוש דקות בכל מחצית בגלל החום הכבד ששרר היום, ולכן המשחק נמשך קצת יותר בכל מחצית. בסוף המחצית הראשונה לוח התוצאות הראה על 0:0. כאשר קריית גת הראתה מעט יותר עליונות מאזור, אך לא השכילה להגיע למצבים קורצים.

 

במחצית שי מאור דיבר בעיקר עם חוליית ההגנה וביקש לשחק יותר אגרסיבי, ולהיות יותר מהירים במעבר מההגנה להתקפה. מחן לוי ורפי סגל הוא ביקש יותר תנועה בחלק הקדמי בכדי לפנות את השטח לאורי קרגולה.

 

רוזנקוביץ לפני קרגולה. רצה לנצח את האקסית, אך לא הצליח.

 

למחצית השנייה עלתה אזור אחרת לגמרי. חדה יותר ומסוכנת יותר. עשר דקות מהשריקה אורי קרגולה קיבל כדור על מפתן הרחבה, שיחרר בעיטה חזקה ברגל שמאל, אך רוזנקוביץ קלט.

 

עשר דקות חלפו, והמהלך היפה ביותר במשחק, הסתיים גם בשער. חן לוי פרץ באגף, הוריד כדור עם העקב לגל גבע שהרים כדור נפלא לרפי סגל, שרק שאל את דורון לאיזו פינה הוא רוצה. 0:1 לאזור, וסגל חגג בתנועת המוצץ, אולי בגלל הילדה שנולדה לו לא מזמן, אולי בגלל בתו של קרגולה שנולדה השבוע (מזל טוב).

 

ינון ברדה ניסה להעיר את שחקני קריית גת בתחנונים: "יש עשר דקות תתנו את כל מה שיש לכם" וקריית גת אכן נתנה את כל מה שיש לה, אבל זה פשוט לא היה מספיק. המגרש באזור הקשה על שחקני קריית גת לפתח משחק כדורגל ראוי, ושחקנים טכניים כמו עומר מולאי וארנון טמיר התקשו לפתח את משחקם הרגיל.

 

ברדה מרים את חן לוי. חושך ואור.

 

קובי כהן מאזור היה רגוע ושקט וחילץ המון כדורים חשובים שהיו יכולים בקלות להפוך להתקפות מסוכנות של קריית גת. לאחר השער החליט שרון אביטן לעבור למערך התקפי, הוציא את עידן ציון המגן הימני ושלומי משה עלה לחוליית ההתקפה, במטרה אולי להשיג את השיויון. בפועל, מלבד בעיטה אחת של ינון ברדה שנהדפה על ידי בן ישי, שתי דקות לסיום, לא ראינו יותר מדי מקריית גת.

 

שלומי משה. ניסה, אך זה לא הספיק.

 

אזור עוד יכלה להכפיל את היתרון, אך שתי בעיטות מרחוק של גל גבע (המצטיין במשחק ללא ספק) מצאו את רוזנקוביץ מוכן.

אי אפשר לדבר הרבה על היכולת ולהסיק מסקנות מהמשחק בין שתי הקבוצות שככל הנראה יהיו חוד החנית של ליגה א' דרום השנה, אבל אפשר לקחת כמה נקודות אור: משחק ההגנה של שתי הקבוצות הוא נהדר, ויהיה מאוד קשה להבקיע מולן השנה. יש לציין שקריית גת עוד צריכה להתרגל למעמד החדש שלה כקבוצה המועמדת לעלייה וללחץ הגדול שיופעל עליה במהלך העונה. באזור אפשר לציין כמעט את כל הקבוצה, שבתנאי מגרש קשים ותחת חום כבד הצליחה לפתח משחק כדורגל ראוי, עם הרבה תנועה וצירופים, כמו ששי מאור אוהב.

 

בשורה התחתונה, אזור ממשיכה לשלב הבא, קריית גת תתרכז בליגה. חיים כנפו שישב בצד אמר בסיום: "בדרך כלל מי שמתקדם בגביע, יש לו גם עונה טובה בליגה" באזור בהחלט מוכנים לקנות תסריט כמו העונה שעברה, בשתי החזיתות.

 

כובש השער רפי סגל אמר: "היה משחק קשה מול קבוצה טובה. אבל באנו יותר רעבים מהם ועם רצון ומוטיבציה, שזה מה שבסופו של דבר קובע ברמות האלה. יש לנו קבוצה לא פחות כשרונית מהם, אבל היה לנו את הערך המוסף. כל הכבוד לכולם, היה חם והיה ממש קשה, הייתה אווירה טובה ויחסית למשחק ראשון היה משחק טוב. אנחנו שמחים"

 

"חגגתי את הגול ככה בגלל הקטנה שנולדה" אומר סגל, שמתכוון להמשיך לחגוג ככה: "אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה ומקווה שנחגוג בתור קבוצה כמה שיותר. מי שאומר שהגביע זה סתם, אז הוא משקר. בשנתיים האחרונות הגענו לשלבים מאוד מתקדמים בגביע וזה משאיר את הקבוצה בפוקוס והרבה תקשורת, אין שחקן שלא רוצה את זה ושמח כשזה קורה. נקווה שנגיע כמה שיותר רחוק"

 

שי מאור. יכול לחייך

 

אביטן מנצל את הפסקות השתייה לתדריך. קריית גת יתרכזו בליגה

 

בן ישי. לא הייתה לו הרבה עבודה

 

כנפו ו-וייצמן בחוץ. האם סבג יצטרף?

 

אוהדי אזור וקריית גת. יהנו השנה בכל מקרה

הוסף תגובה
תגובות