כפר יונה מתחזקת

שי כחלון ואופיר חלוואני מצטרפים ליורדת הטרייה לליגה ב' במטרה להעלות עימה כבר בעונה הקרובה ולהחזיר עטרה ליושנה. כחלון: "כפר יונה זה הבית", חלוואני: "המטרה לחזור לליגה א'"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 05-08-2013
  • 11:08

היורדת הטרייה לליגה ב' מתחילה את הכנותיה לקראת עונה לא פשוטה כלל בליגה הרביעית של ישראל. כפר יונה כבר שכחה ממזמן את התנאים והרמה הירודה, אך בשל האמונה הגדולה של צוות השחקנים בראשותו של גילי חג'ג אשר הישארותו השאירה את רוב הסגל מהעונה שעברה, כפר יונה בהחלט יכולה לחלום על שובה במהרה לליגה א', הדרך לשם מתחילה מחר באימון הפתיחה.

 

שחקנה החדש של כפר יונה, אשר עשה כמה דברים בכפר שי כחלון מצטרף לשורותיה היישר מליגה ב' אשר היא ליגה מוכרת מאוד על שי כחלון משנת 2006 -2009 בה היה שותף משמעותי למשחקי הקבוצה וכבש 34 שערים בשלוש העונות בהן שיחק בקבוצה. כחלון או בכינויו SK9 ללא ספק, חוזר הביתה לתחילת הקריירה ובטוח שיחד עם שחקני הקבוצה יחזירו את כפר יונה לליגה א' העונה.

 

כחלון הגיב לחתימה בקבוצה החדשה- ישנה, עירוני כפר יונה: "כפר יונה זה הבית שלי, תמיד הוא יהיה הבית שלי ולמרות שלא גדלתי שמה, כך אני מרגיש", מתרגש.  "אני מתחיל עונה רביעית שם, הצלחתי שם לא מעט ואני מגיע למקום שאני הכי אוהב. המטרה היא ללא ספק לעלות ליגה, אבל את זה לא עושים בדיבורים אלא רק במעשים".

 

שי כחלון (SK9ׂׂׂ) חוזר ללבוש את מדיה של כפר יונה. (צילום: אביחי חיים)

 

על סגל השחקנים וההנהלה הוסיף: "יש שחקנים מצוינים בכפר יונה, גילי חג'ג הוא השחקן הכי טוב בליגה. יש לנו חיבור מדהים ביחד, כמעט כל הגולים שלי היו שגילי חג'ג בישל לי את הכדורים. יחד אנחנו צמד קטלני, שבעזרת השם יחדיו ועם שחקנים נוספים נעלה את כפר יונה לליגה א'. יש כאן הנהלה טובה וחזקה עם פוקס, רועי, אשר וספו שלושתם אנשים מאוד יקרים לליבי ואני שמח שהם עשו הכל על מנת להחזיר אותי הביתה, אני מקווה ומאמין שאחזיר להם על ההשקעה והאהבה על המגרש".

 

הרכש הנוסף של הקבוצה, אופיר חלוואני אשר היו לו לא מעט הצעות מליגה א' אך בחר להמשיך עונה נוספת בכפר יונה, לרדת לליגה ב' על מנת להחזיר את המועדון למקום הטבעי לליגה א'. אופיר חלוואני כבש העונה 8 שערים במסע ההישרדות של כפר יונה, אך לא הצליח יחד עם חבריו לקבוצה להשאיר את המועדון בליגה א'. חלוואני ידוע בתור כובש מצטיין ובליגה ב' הוא אמור לחורר את רשתות היריב, כל הדרך לליגה א' לפחות כך מקווים בהנהלת הקבוצה והצוות המקצועי.

 

אופיר חלוואני, ממשיך עונה נוספת בכפר יונה בליגה ב', על מנת להחזירה לליגה א' העונה. (צילום: מורן פחמאווי)

 

חלוואני הגיב להישארותו בכפר יונה: "המטרה היא ברורה לחזור לליגה א'", מסביר. "כפר יונה מתחזקת זו לא סתם כותרת, יש שחקנים טובים במועדון, שחקנים בכירים וטובים מהעונה שעברה נשארו וכנראה שבאמת יש הרבה אנשים טובים בכפר יונה אם הם הסכימו להישאר. מקום שיש בו אנשים טובים, שווה לפעמים הרבה יותר מכסף וללא ספק האהבה שלי למועדון הכריע את הישארותי בכפר יונה. הכל הסתדר לי מבחינת העבודה, מבחינת אזור המגורים (נתניה) אני לא מחפש הרפתקאות בגילי ולכן נשארתי בכפר יונה. יש הנהלה חדשה וטובה, מאמן חדש ירון טימור שהוא בן המקום שיצליח לחבר את כולם ואם נתחבר, אז השמיים הם הגבול".   

הוסף תגובה
תגובות