מחנה קייץ במושב נהורה!

אמיר כהן, אקס קרית מלאכי וחלוצה של קרית גת, שלומי משה בשיתוף פעולה מקימים מחנה קייץ לילדי האיזור. מחנה הקייץ יערך במושב נהורה שבדרום. המחנה באישור משרד החינוך ויכלול לימוד יסודות הכדורגל בשילוב הנאה רבה. אתר גולר יהיה שם, ואתם?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-06-2013
  • 09:12

אמיר כהן אקס מכבי קרית מלאכי, שקרוב לסיכום בהפועל באר שבע לתפקיד בכיר במחלקת הנוער, יחבור בפגרה לחלוצה המצטיין  של מכבי  קרית גת, שלומי משה,  ויקיימו בפגרה מחנה קיץ לילדי האיזור אוהבי הכדורגל. מחנה הכדורגל יערך במושב נהורה שבדרום בין התאריכים 7/7/13 עד 25/7/13 באישור משרד החינוך ויכלול שילוב של הנאה וכיף לצד לימוד יסודות הכדורגל. 
 

 

 אמיר כהן, בתגובה:
"אני שמח להביא מהידע שלי לטובת דור העתיד. אני מזמין את כל ההורים שחשוב להם היחס האישי, התוכנית החינוכית וכמובן אנשי מקצוע מהשורה הראשונה לבוא ולהתרשם מקייטנת כדורגל שלא היתה כמותה בדרום."

 

אמיר כהן, יש לו הרבה ידע להעניק לדור העתיד. תהנו ממנו....


 שלומי משה:
"אומנם זו פעם ראשונה שאני יעבוד עם ילדים, אבל עצם הרעיון והמחשבה שפה גדלים השחקנים הבאים של הכדורגל עושה לי טוב בלב.. עברתי לא מעט בכדורגל ושיחקתי ברמות הגבוהות הן בביתר ירושלים והן בהפועל חיפה ואני מאוד שמח לבוא ולהביא מהניסיון שלי לטובת הילדים. אני באמת בטוח שקייטנה ברמה כזו לא קיימת בדרום והיחס האישי (מדריך על 10 ילדים בלבד) בשילוב הידע המקצועי יביא את אוהבי הכדורגל למושב נהורה ואני מקווה שזו רק ההתחלה ויהיה לזה המשכיות.

 

שלומי משה, (צילום: עידן נדב)

 

שיהיה בהצלחה!!

 

להרשמה 054-2320907
אתר גולר ממליץ בחום!!

הוסף תגובה
תגובות