WAGER ZONE

חולים כדורגל? חולים על התערבויות עם חברים? אז קבלו את אפליקציית הספורט שמאפשרת לכל אחד להתמודד מול החברים בהתערבויות על תוצאות אירוע ספורט בארץ ובעולם. הכסף הוא כמובן וירטואלי אך ההנאה אמיתית ביותר..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-05-2013
  • 09:41

איך זה עובד? פלטפורמה סלולארית פשוטה המאפשרת לבחור משחק מתוך כל ענפי הספורט בארץ ובעולם -גם בזמן אמת - להזמין חבר, ולהתערב איתו על תוצאת המשחק.  צוברים נקודות, נכנסים לטבלת אלופים, מפרסמים ניצחונות בפייסבוק ונהנים  מהאפליקציה הכי שווה שיש בעולם הספורט!
 

ההשקה של האפילקציה השווה בעולם...(צילום: בר סטפנסקי )

 

את הרעיון הגו רוני ברקוביץ' ואדם רואימי (שחקן בליגות הנמוכות בשנים האחרונות). השניים סטודנטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, אבל התואר עצמו עניין אותם הרבה פחות מכדורגל אנגלי ביום ראשון, פוטבול אמריקאי בשני, צ'מפיונס בשלישי ועוד ועוד... כחלק מהיומיום שלהם, הם מצאו את עצמם מתערבים ביניהם על כל אירוע ספורט אפשרי, בכל רגע נתון (על קפה, על ארוחת צהריים, על דרינקים בערב...) ברגע שמחנות של אוהדים משני הצדדים החלו להתגבש בפייסבוק, תוך עניין עז לראות מה תהיה התוצאה של ההתערבות הבאה, היה ברור לשניים שמשהו מעניין קורה פה.

 

אייל קיציס, גם הוא התרשם מהמיזם הזה...(צילום:בר סטפנסקי )

 

אפליקציה חדשה לאוהדי כלל ענפי הספורט, Wager Zone, מאפשרת מהיום לכל חובב ספורט לא רק להפגין את הידע שלו, אלא גם להראות לכולם שהוא יודע מי הולך לנצח. הפלטפורמה, המותאמת לאייפון/אנדרואיד/אייפד, מאפשרת לכל אחד להתערב עם החברים על כסף וירטואלי, מה יהיו התוצאות של כל אירוע ספורט קיים, לעקוב אחרי המשחקים בלייב עם עדכונים וצ'אט, להביס את החברים, ולהראות לכולם בפייסבוק מי המנצח האמיתי וכל זה תוך כדי צבירת נקודות ומדליות במשחק.
 

 אלרואי כהן גם צפה במיזם (צילום: בר סטפנסקי)

 

רוני ברקוביץ' מספר כי Wager Zone הושקה בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים בבלומפילד (ראו תמונות) ותוך זמן קצר מאוד עלתה למקומות הראשונים באפ-סטור! אלפים הורידו את המשחק ולא הפסיקו להתערב עד עכשיו...
 

אדם רואימי הצטרף למכבי השרון באמצע העונה כשהיא ממוקמת במקום האחרון בטבלה והצליח להישאר עימה בליגה. את משחקי הפלייאוף האחרונים הוא נאלץ להפסיד למען ההשקה של האפליקציה.  אנחנו בטוחים שהוא לא הצטער על כך...
 

אתר גולר מאחלת לרואימי וברקוביץ המון הצלחה!
 

הנה הלינק להורדה של האפליקציה: qr.moblin.com/wagerzone/

הוסף תגובה
תגובות