חמישייה קלילה

גביע לנוער: זה לא באמת היה כוחות, הכח ר"ג התפרקה אל מול שחקניה המנוסים של ראשל"צ, עם לא פחות מחמישה חתיכו, מה שבטוח, טיול כל כך קליל לא יהיה בשבוע הבא נגד הבחורים של נתניה

  • על ידי: אביחי חיים
  • 10-03-2013
  • 14:40

שלב גביע המדינה הפגיש במתחם האימונים המטופח של ראשל"צ, בשלב סיבו ד' של גביע המדינה, את הכ"ח ר"ג מליגה ארצית מול הפועל ראשל"צ מליגת העל לנוער. הרבה סיכוי לא היו לשחקניה הצעירים של הכ"ח לגבור על ראשל"צ, אך לשם כך נועדו משחקי הגביע להפתעות הבלתי צפויות.

 

 עמבר מתן, משתעשע עם הבוס, רביב ספיר. (צילום: אביחי חיים)

 

מיותר לציין שהפעם, פערי הרמות הגיעו לידי ביטוי כבר בדקות הראשונות של המשחק. חניכיון של שרון מימר, השתלטו על מרכז המגרש, שיחקו את הכדורגל היפה שלהם והשתלטו על המשחק. 

 

בדקה ה-17 הגיע הראשון של ראשוניה. מסירת רוחב מצוינת לעבר יעקב בריהון, התמקד במרכז הרחבה ודחק את הכדור לרשת. 1-0 לראשוניה, מפתיע? לא כל כך.

 

בדקה ה-25 אחרי התקפות הולכות ונשנות של ראשל"צ, הגיע השני. הרמה מרחוק לעבר הרחבה, שם נמצא פיטוסי חן שהשחיל את הכדור לרשת. 2-0 לראשל"צ, שחקני הכח מתחילים להבין שהתוצאה היום הולכת להיות גדולה מהרגיל.

 

 גם פצועים היו על כר הדשא (צילום: אביחי חיים)

 

בדקה ה-33 השלישי הגיע. בשחזור כמעט מושלם מהשער הראשון, הפעם היה זה פיטוסי חן שהשלים צמד במשחק. 3-0 המשחק נראה גמור, קשה להאמין ששחקני הכח יחזרו מפיגור של שלושה שערים.

 

שריקת הסיום של המחצית הראשונה הגיעה, שחקני ראשוניה נעו לחדר ההלבשה בצורה רגועה ביותר, ספסל הקבוצה היה רגוע ומחויך ותהאמת שאי אפשר להאשים אותם. שחקני הכח רוצים למזער נזקים, ואם יכנס איזשהו גול ניחומים מה רע.

 

 מור ירין מבשל. (צילום: אביחי חיים)

 

חוגגים את השלישי. (צילום: אביחי חיים)

 

12 דקות מפתיחת המחצית השנייה, ביטון כובש את הרביעי של ראשון וחוגג בריקוד קבוצתי, אשר עדיין לא נראה במחוזותינו. 4-0 לראשל"צ וזה עדיין לא נגמר.

 

 שחקני ראשל"צ לא יכולים למחוק את החיוך. (צילום: אביחי חיים)

 

בדקה ה-65 מור ירין (כנראה שהוא מאמין בעין הרע), כבש את השער החמישי של ראשל"צ וקבע חמסה על ר"ג.

 

עד לסיום הזדמנויות רבות לא היו לשחקני הכח אשר סיכנו את השער פעם אחת בלבד במחצית הראשונה, ועמבר מתן עמד במקום וקלט נהדר את הכדור. בסיום, גל לוי פרק את הכתף ולא ברור האם יוכל לשחק בשבוע הבא נגד נתניה. מכה קשה לשרון מימר שיצטרך להתמודד ללא אחד השחקנים היותר טובים של קבוצתו.

 

 מימר: "ניצחון קליל, שבוע הבא יהיה יותר קשה". (צילום: אביחי חיים)

 

ראשל"צ עולה לשלב הבא בגביע המדינה שם ככל הנראה, תפגוש יריבה הרבה יותר חזקה ואז זה כבר יהיה אתגר. בשנה שעברה, ראשל"צ הגיעה עד חצי הגמר האם זה יקרה השנה? אם זה תלוי בבחוריו של שרון מימר, בהחלט שכן אך קודם כל הם צריכים להתרכז במאבקי הליגה על מנת להבטיח את ההישארות בליגה ולהריח קצת אוויר פסגות בצמרת הטבלה. 

הוסף תגובה
תגובות