לקראת הגביע

אסי אברהמי, פרשן אתר גולר, בטור דיעה על משחקי הגביע. אסי גלבוע ועפולה פוגשות יריבות שביום טוב מסוגלות לנצח. אסי מנתח את המשחקים וחושב שלפחות קבוצה אחת יכולה לעשות זאת ולעלות לרבע גמר גביע המדינה. ולמה הוא חושב שזה יקדם את הליגה כולה, אם זה אכן יקרה...

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 26-02-2013
  • 08:27

מאמנים, שחקנים ופרשנים השבוע כולנו אוהדים את אסי גלבוע והפועל עפולה. כמה סימלי שדווקא שתי היריבות השנואות האלה יכולות לעשות היסטוריה ולהעפיל לרבע גמר גביע המדינה .
 

האם שחקני עפולה יחגגו גם מול הפועל ר"ג? (צילום: לילך וייס)

 

אני אומר לכם, ניצחון של אחת מהקבוצות האלו, יעשה רק טוב וישרת נאמנה את הליגות הנמוכות בכלל ואת ליגה א צפון בפרט. עליית שלב לקבוצה מליגה א' תרים את כל הליגה באוויר! הסיקור יהיה גדול יותר, החשיפה תהיה אדירה, וכל מאמן מליגת העל ירצה לקחת שחקנים טובים מליגה א'.

הפועל עפולה יוצאת למשחק מול הפועל רמת גן מליגת העל, ולדעתי אם המשחק היה מתקיים בעפולה, עפולה היו עולים שלב. ברמת גן זה יהיה קשה יותר, אבל עדיין, כמי שמכיר מקרוב את ירון הוכנבוים, אני יכול להגיד לכם שהוא אוכל, שותה וישן הפועל רמת גן. הוא לא יוותר בקלות על המשחק ויעשה הכל על מנת להכין את השחקנים שלו לניצחון.  מה גם שלירון עצמו היסטוריה לא נעימה עם אוהדי הפועל רמת גן שזוכרים לו את ירידת הקבוצה מליגת העל ללאומית. אני צופה שעפולה יכולה לעשות את הבלתי יאומן ולהפתיע את כל המדינה, רק קצת ריכוז ולהשמע להוראות של המאמן. 

 

ירון הוכנבוים, זכור לאוהדי ר"ג כמי שהוריד אותם ליגה. ירצה להוכיח את עצמו. (צילום: לילך וייס)

 

בגלבוע הסיפור קצת שונה, משחק ביתי במגרש קטן המימדים בגלבוע. לדעתי אסי ראויים לעבור שלב ויכולים לעשות סנסציה, אני מתחשב בעובדה שאשקלון מגיעה היישר מהמאבקים העיקשים בתחתית של ליגה הלאומית.  את הקבוצה של פרוספר עזגי מעניין רק איך להשאר בליגה, הרי  את הגביע הם לא ייקחו, והם מגיעים אך ורק כדי שהשחקנים לא יפצעו להמשך המאבקים בליגה הלאומית. פליקס נעים, מאמן הגלבוע, עשוי לנצל נקודה זאת ושחקניו מגיעים חדורי אמונה ומשיחות שקיימתי עם חברים מהקבוצה, אני יכול לציין שכולם שם מאמינים שאפשר להגיע לרבע הגמר גביע המשינה!!

 

פליקס נעים ומאמן השוערים אריק שמואלי,  יש לשחקנים אמונה שהם יכולים לעשות את זה. (צילום: שלומי חיים-אשר)

 

בליגה, הקבוצה כבר לא תסיים במקום הראשון, והראש של כל השחקנים יושן וחולם על הגביע. אני מאמין ביוני אוחיון תומר ברוקס ואלון בוזרוגי שהם שחקנים של ליגה לאומית לכל דבר. ומשחק טוב שלהם, פלוס תצוגה טובה של מנו הרונייאן שמתברר כשוער בית מצוין, ואסי יכולה לחגוג עלייה היסטורית לרבע הגמר.

 

אני חוזר ואומר ניצחון ועליית שלב של אחת מהקבוצות בעמק תקדם את שחקני הקבוצה אבל לא רק אותם. זה יקדם את ליגה א צפון כולה. לשחקים כולי תקווה שתהיה לנו סנסציה ולפחות אחת מהקבוצות תעלה שלב ..

 

שיהיה בהצלחה!!

הוסף תגובה
תגובות