סטטוס קוו בצמרת

במשחק צמרת של ליגה ב' צפון א' אירחה הראשונה בית"ר נהריה את השנייה בטבלה, איחוד בני מג'דל כרום. היה משחק רב שערים עם הרבה מתח. כנסו לקרוא מה היה

  • על ידי: מיכה פישנזון
  • 10-02-2013
  • 19:35

במחצית הראשונה מג'דל כרום שלטה וכבשה ראשונה, בדקה ה-5, ואג'די אבו יונס קיבל כדור עומק לתוך הרחבה ומול שוער נהריה, חיליק אליעז, בעט פנימה 1:0 למגד'ל כרום.
לאחר השער נהריה ניסתה להתאושש והחלה לנסות לתקוף, בדקה ה-25 השופט הורה על הנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד ברורה בתוך הרחבה של שחקן מג'דל כרום, מיכה שושן לא התבלבל וכבש את השיווין, 1:1.

למרות השיווין של נהריה, עד תום המחצית השליטה היתה של מג'דל כרום אולם התוצאה לא השתנתה.

 

 אסף סירקיס מול אמין שחאדה (צילום: מיכה פישנזון)


פתיחת המחצייה השנייה לא בישרה טובות עבור נהריה ששוב פתחה את המחצית השנייה כמו את הראשונה בהגנה נרפת וחלשה.בדקה ה-51 האורחת באה על שכרה כששוב ניצלה חור גדול בהגנתה של נהריה שאפשרה לבילאל סבע  לכבוש בקלות מקרוב 2:1 למג'דל כרום.

קומדיית הטעיות בהגנת נהריה נמשכה כשבדקה ה-73 וג'די אבו יונס קיבל מתנה מהגנת נהריה שאיבדה כדור 16 מטר מהשער, נכנס לרחבה ובעט מקרוב פנימה 3:1 לאורחת.

 

 מג'דל כרום חוגגים (צילום: מיכה פישנזון)

 

גמור? לא אם תשאלו את נהריה. מאמן נהריה ביצע 3 חילופים כשהחילוף המשמעותי היה כניסתו של חאלד גאגא שתיפקד כחלוץ שני, מה שגרם לכך שנהריה החלה ללחוץ על שחקני מג'דל כרום לשערה. בחלוף דקה משער השלישי של האורחת, בדקה ה-74, הצליח יוני מששה לצמק מנגיחה מקרוב 3:2.

 

יוני מששה, צימק את התוצאה (צילום: מיכה פישנזון)

 

השער המצמק נתן את הדחיפה ויחד עם הקהל הביתי דחף את שחקניו לשער השיווין שאכן הגיע בדקה ה-78 ע"י אסף סירקיס שקיבל מסירת עומק לתוך הרחבה ונשאר לא מכוסה ומקרוב בעט פנימה והציל את נהריה מהפסד ביתי שהיה עלול לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד.

לאחר סדרת משחקי צמרת קשים נהריה תצא בשבוע הבא לעכו למשחק שבו היא יודעת שהיא חייבת לצבור את שלוש הנקודות מול קבוצת התחתית של אחי עכו כדי לשמור על פער השלוש בפסגה או אפילו להגדילו.

הוסף תגובה
תגובות