לקראת מחזור: גשום וסוער

מזג האויר הגשום והסגרירי יעמוד בצל משחקי סוף השבוע. במוקד: קביליו יפו -אזור,עפולה - אסי גלבוע,הרצליה-חדרה. ליגות ב: טירה- בקעת הירדן,שיכון המזרח - גבעת זאב.גשום וסוער, אך על כר הדשא היכן שישחקו יהיה חם מאוד!!!

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 01-02-2013
  • 09:00

ליגה א' דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש המסקרן והחם שיתקיים במוצאי שבת בבת ים, שם תארח "קביליו" יפו את יריבתה הלא אהובה בלשון המעטה הפועל אזור. מעבר לשנאה בין המועדונים שהתפתחה לה עם השנים, יהיה זה קרב צמרת מעניין כששתי הקבוצות צמודות אחת לשניה בצמרת הגבוהה. שתיהן במרחק של 7 נקודות מהמוליכה קטמון, המפסידה תתרחק משמעותית מהקרב על המקום בפסגה.

המוליכה הפועל קטמון תארח במפגש קצוות את הלפני אחרונה הפועל ערד,במטרה להמשיך במסלול הנצחונות ובתקווה להגדיל את הפער בצמרת. ערד תנסה להפתיע את המוליכה ולחזור הביתה עם נקודות, במשחק בו רק למוליכה יש מה להפסיד.

השניה בית"ר כפר סבא תארח במוצאי שבת את כפר  שלם העיקשת, במטרה להשאיר את הנקודות בבית, ולהשאר צמוד למוליכה הירושלמית.

 

 אוהדי קביליו יפו. קרב צמרת מול היריבה השנואה מאזור.(צילום:אביחי חיים)

 

הפועל מרמורק תנסה להתאושש מהתבוסה בדרבי, כשתצא למשחק חוץ בקרית גת. אייל עאמר הצעיר יעמוד בשערה של האורחים,לאחר שבוע קשה שעבר על קבוצתו של חנן עדני. קרית גת מנגד תרצה לנצח בתקווה להכנס למאבק על הכרטיס לפליאוף העליון.

עירוני בת ים שפתחה את הסיבוב השני עם נצחון חוץ בכפר יונה, תנסה ליצור רצף נצחונות כשתארח בביתה במפגש פיקנטי את קרית מלאכי שתגיע עם המאמן דורון ממן שפתח את העונה בבת ים, ועזב בטונים צורמים את המועדון.

מכבי שעריים מעודדת מהנצחון המרשים בדרבי על מרמורק, תנסה למנף את המומנטום בו היא נמצאת ,כשתארח במגרשה (המשחק נדחה ליום שני) את עירוני כפר יונה הטרודה במאבקי התחתית.

קרב תחתית נוסף ייערך בבאר שבע,שם יארחו חניכיו של אהוד כחילה ממכבי באר שבע, את נועלת הטבלה האורתודוכסים לוד.נצחון באר שבעי והקבוצה תהיה עם הפנים אל עבר מרכז הטבלה.

במשחק שינעל את המחזור תארח ביום שני עמישב פ" ת את בני אילת.עמישב שחזרה לענינים לאחר נצחון החוץ באזור, תרצה להמשיך במומנטום החיובי מול אילת המתדרדרת שמגיעה לאחר 5 הפסדים רצופים,אך עם חיזוק בעמדת הקוים בדמותו של אברהים אבו רקייק שחוזר לאמן את הקבוצה הדרומית,עימה נחל הצלחה רבה.

 

 דורון ממן. חוזר לאיצטדיון בבת ים, הפעם על הקוים של קרית מאכי.(צילום:אביחי חיים).

 

ליגה א' צפון:

המשחק המרכזי של המחזור,דרבי העמקים בין הפועל עפולה לאסי גלבוע, יעמוד במוקד משחקי סוף השבוע. לאחר ההצלחה המרשימה במשחקי הגביע,וההעפלה לשמינית הגמר, יפגשו שתי הקבוצות ל"דרבי חם" ומסקרן,כשלתוצאה בסיומו תהיינה השלכות מכריעות לגבי המשך המאבק בצמרת הליגה. עפולה במומנטום אדיר רחוקה 12 נקודות מיריביתה,שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה, ונצחון בעפולה, יטרוף את כל הקלפים. גלבוע מגיעה עם רענון רציני בסגל השחקנים,בדמותם של אלון בוזורגי ושלומי אביסדריס, עפולה תרצה לרשום לראשונה מזה שנים רבות, נצחון כפול בדרבי,שיקדם אותה בבטחה לליגה הלאומית.

במפגש מסקרן נוסף שיערך במוצאי שבת, תארח הפועל הרצליה שנמצאת במומנטום שלילי,את הקבוצה החמה של הליגה, הפועל חדרה, שמוצאת את עצמה במרחק נגיעה מהמקום המוביל לפליאוף העליון. המנצחת במשחק תתבסס בצמרת הטבלה.

מכבי דלית אל כרמל תנסה להתאושש מהתבוסה לעפולה,כשתצא בראשון למשחק חוץ מול הפועל כפר קנא הלפני אחרונה שתגיע מעודדת מנקודת החוץ במגדל העמק. דליה תחזיק אצבעות לחניכיו של פליקס נעים מהגלבוע, בתקווה לצמצם את הפער מעפולה.

 

 הוכנבוים ושחקניו חוגגים בדרבי הקודם. האם התסריט יחזור על עצמו?.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק שלא טעמה את טעם הנצחון מזה 6 משחקים,תצא למשחק חוץ בגבעת אולגה, שנמצאת במומנטום מצוין,לאחר 2 נצחונות רצופים,ובמגמת בריחה מהתחתית הבוערת.

עירוני טבריה "הפוזלת" אל עבר הפליאוף העליון תארח בביתה את האחרונה סקציה מעלות,הזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה.

עירוני קרית אתא הנמצאת במרחק נצחון מהמקום המוביל לפליאוף העליון,תארח במגרשה את אחוה עראבה הנמצאת במגמת ירידה, ועשויה למצוא את עצמה במאבקי התחתית.

כרמיאל צפת תארח במשחק תחתית חשוב את מכבי צור שלום,שהתאוששה במחזור החולף לאחר נצחון על קרית אתא.נצחון של אחת הקבוצות ייתן לה המון אויר,תיקו תהיה תוצאה טובה לשתיהן. הפועל דלית אל כרמל שמראה סימני התאוששות תחת הדרכתו המחודשת של פאיד חסון, תארח בביתה למשחק חשוב את מכבי כפר קנא,שזקוקה אף היא לנקודות.

 

רפי בוסקילה. מגדל העמק עם 6 משחקים ללא נצחון, יוצאץ לגבעת אולגה.(צילום:לילך וייס)

 

 

ליגה ב' דרום א':

המוליכה מחנה יהודה תנסה להתאושש מההפסד המפתיע בבית לעוצמה חולון,כשתארח במשחק בית נוסף את גדנ"ע ת"א. כפר קאסם השניה תארח במשחק קצוות את הלפני אחרונה השרון נתניה. בקעת הירדן הצמודה לשתי המוליכות,תצא למשחק חוץ קשה מול מ.ס טירה אחרונה שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע למאבקי הצמרת. הוד השרון שנמצאת במקום החמישי,תרצה לשמור על מיקומה בפליאוף,כשתארח בביתה את עוצמה חולון.מורשה רמת השרון ששואפת אף היא לפליאוף העליון תארח במגרשה את אור יהודה.שיכון ותיקים האחרונה תארח את דרבי התחתית המסקרן מול בית"ר רמת גן באיצטדיון ביפו.בני גלגוליה תארח בשבת את בני יפו,ובמשחק שינעל את המחזור תארח ביום שלישי ביתר פ"ת את קרית אונו.

 

ליגה ב' דרום ב':

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת,משחק העונה מיני רבים,בו תארח המוליכה הטריה שיכון המזרח ,את סגניתה גבעת זאב, חניכיו של עופר בכר ירצו לשמור על מיקומם בפסגה,חניכיו של שלומי עמר מנגד ירצו להעפיל לראשות הטבלה לראשונה העונה.צפרירים חולון שאבדה גובה לאחרונה,תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתצא למשחק חוץ מול מרחבים המדרדרת.הצלע הרביעית בצמרת עירוני נתיבות תצא למשחק חוץ קשה מול צעירי רהט, נחלת יהודה החמישית תצא אף היא לרהט למשחק מול הפועל, באר יעקב הצלע השישית בצמרת תארח במגרשה את האחרונה מ.ס באר שבע.עירוני מודיעין תארח בביתה את בני יהוד,יצ'אלאל רחובות תפגוש את בית שמש,ומעלה אדומים תארח ביום שני את דימונה.

 

 עופר בכר. משחק עונה לשיכון בבית מול גבעת זאב השניה.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בית"ר נהריה שנעצרה במחזור החולף לאחר תיקו ביתי מול כאבול,תצא בשבת בבוקר (11:00) למשחק חוץ מול כפר מנדא,במטרה להגדיל את הפער בצמרת לאחר שהשניה בני מגאר,סיימה אתמול במשחק מוקדם בתיקו 1:1 בחוץ מול מכבי עכו. מגדל כרום תנסה להעפיל למקום השני, כשתארח בביתה את בית"ר חיפה המתאוששת,בני כאבול תארח בקרב צמרת את כאוכב החמישית.ביר אל מכסור האחרונה תארח בקרב תחתית את אחי עכו,אחוה חיפה תארח את הפועל שפרעם,מכבי טמרה תארח את הפועל סכנין,ובני עראבה תארח את כפר סמיע.

 

ליגה ב' צפון ב':

המוליכה הפועל בית שאן תצא למשחק קצוות מול עין מאהל מהתחתית, שהפתיעה כזכור את בית שאן בסיבוב הראשון כשסחטה נקודה מהמוליכה לאחר תיקו 3:3. צעירי טורען השניה תארח בשבת את רמות מנשה העיקשת.אחי איכסל תארח במגרשה את עירוני נשר,והפועל איכסל תצא למשחק חוץ קשה בכפר קרע.אחוה אום אל פאחם תארח בשבת את איחוד בני בקה האחרונה. הפועל עוספיה תארח בקרב תחתית חשוב את אום אל גאנם,מ.ס בועיינה תארח את דבוריה, והפועל בקה אל גרביה תארח את כפר קמא.

 

 איתן טייב. המוליכה מבית שאן יוצאת למשחק חוץ מול עין מאהל מהתחתית.(צילום:לילך וייס)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות