ליגה א' כבר מזמן לא ליגה חובבנית (גביע המדינה)

אסי אברהמי בטור דיעה על המחזור גביע שהניב לנו כל כך הרבה הפתעות. ועל כך שמזמן צריך לייחס את ליגה א' לליגה מקצוענית לכל דבר. זה לא ליגה חובבנית! שווה לראות למה אסי חושב ככה...

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 30-01-2013
  • 16:47

3 שנים שיחקתי בליגה א'. שנה אחת אפילו זכיתי לעלות ליגה, וכבר אז טענתי שליגה א' היא ליגה חזקה!! ליגה א' היא ליגה שלא נופלת מהליגה הלאומית. השחקנים ברמה גבוהה, לחלקם יש מקום בליגה הלאומית , המאמנים משתפרים משנה לשנה וגם רוב המתקנים כבר ראויים והישתפרו באופן ניכר.

 

  

אלפי אוהדים יש בליגה א'. זה יותר קהל מליגה לאומית. (צילום: אביחי חיים)

 

היום יותר מתמיד, כשקבוצה כמו אסי גלבוע מנצחת את הפועל פתח תקווה, ועפולה מנצחת את הפועל עכו מליגת העל בחוץ, ואפשר להחשיב גם את מכבי יבנה שעד לפני שנה, היתה שייכת  לליגה א', מנצחת קבוצה מליגת העל! זאת ההוכחה שליגה א' "שווה" הרבה יותר מהשם המעליב שמחשיב אותה כ"ליגה חובבנית" .

אני בתור שחקן וברור לי שעוד הרבה כמוני לא אוהבים את השם ליגה חובבנית .שחקנים מתאמנים כל יום במשך כל השבוע , המאמנים עובדים קשה ,משכורות גבוהות נזרקות באוויר, ממש לא התנהלות של ליגה חובבנית. ולכן מפה אני קורא לאבי לוזון: "אבי, מספיק עם עולה אחת כל שנה . צריכות לעלות לפחות 2 מכל מחוז! האמן שעפולה , קטמון ,מכבי דליה ועוד אחרות  מתאימות לליגה הלאומית הרבה יותר מכל מיני קבוצות מדשדשות שנמצאות שם.

 

יש שחקנים בליגה א' ששווים יותר מליגה חובבנית. ליגה א - ליגה מקצוענית! (צילום: לילך וייס)

 

לכן מחזור הגביע לא ממש הפתיע אותי, עפולה עם חצי הרכב מביכה את הפועל עכו. אסי גלבוע פשוט במשחק טוב יותר מהפועל פתח תקווה. זה אומר הכל!  מה שכן מחזור הגביע סיפק לנו אתמול הוכחה שהכדורגל חי והליגה שאנחנו כל כך אוהבים לא מאכזבת את הסיקור הרב שאנחנו נותנים ונמשיך לתת.. ..

שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך ונייחל לפחות לקבוצה אחת מליגה א לעלות לרבע הגמר...אמן.

 

הוסף תגובה
תגובות