לקראת מחזור: פתיחה סוערת

הסיבוב השני בליגות ב' יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב,עם קרבות צמרת חמים במחוזות השונים. במוקד:מחנה יהודה מארחת את הוד השרון,שיכון המזרח מארחת את צפרירים חולון,באר יעקב את נחלת יהודה,ביתר נהריה יוצאת לעראבה,ובית שאן יוצאת לאיכסל.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 18-01-2013
  • 09:37

ליגה ב' דרום א':

במוקד משחקי המחזור תארח מוליכת הטבלה מחנה יהודה בביתה את הוד השרון המתאוששת,שמאז מינויו של אורן מוחרר למאמנה עלתה על דרך המלך,והתברגה בחמישיה הראשונה. מ.ס כפר קאסם השניה תצפה למעידה של המוליכה, כשתארח בביתה את בני יפו הלא יציבה.בקעת הירדן שאבדה גובה עם סיום הסיבוב, תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתצא למשחק חוץ קשה בגלגוליה.

מ.ס טירה הרביעית,תנסה להשאר צמוד ככל האפשר לחבורת הצמרת, כשתארח בביתה את גדנ"ע ת"א ,שמנסה להמלט מהתחתית הבוערת.השרון נתניה שנמצאת מתחת לקו האדום,וערכה במהלך הפגרה חיזוק משמעותי בסגל השחקנים כשצירפה את הקשר שלומי דהאן והחלוץ תומר עיואן ,תנסה להחלץ מהמקום בו היא נמצאת כשתארח בביתה את עירוני אור יהודה,שהחזירה לשורותיה את הקשר המוכשר בן חיון. מורשה רמת השרון שלא ויתרה עדיין על שאיפותיה להתברג בצמרת הגבוהה,תארח בביתה את קרית אונו.בית"ר פתח תקווה שהתבססה במרכז הטבלה,תארח בביתה את בית"ר רמת גן מהתחתית.האחרונה שיכון ותיקים שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה ג' .תארח בביתה את עוצמה חולון.

 

 

 

    רע אשד. הוד השרון יוצאת למשחק חוץ מול המוליכה ממחנה יהודה.(צילום:לירן דורף) 

 

ליגה ב' דרום ב':

המחוז הכי צמוד ומרתק בליגות ב', יעמוד במוקד משחק סוף השבוע. במשחק המרכזי של המחזור כולו תארח שיכון המזרח המדורגת רביעית, את המוליכה צפרירים חולון הרחוקה 5 נקודות מיריבתה. חולון עם סיבוב ראשון חלומי. תרצה להמשיך בתנופה, השיכון עם סגל שחקנים מצוין תנסה לצמק את הפער מהמוליכה. בקרב צמרת נוסף תארח באר יעקב השלישית,את נחלת יהודה החמישית כשלשתי הקבוצות 31 נקודות. יהיה זה מפגש מסקרן בין 2 הקבוצות עם הסגל הטוב בליגה, כשהמפסידה במשחק תאבד גובה במאבק העלייה. גבעת זאב השניה תצא למשחק חוץ קשה מול מעלה אדומים, יהיה זה מפגש פיקנטי לקשרה המצוין של גבעת זאב, אלעד יונה, שיפגוש את קבוצתו בעבר.עירוני נתיבות,שלא אמרה עדיין את המילה האחרונה,תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל רהט מהתחתית.עירוני מודיעין שאבדה גובה לאחר פתיחה מצויינת תצא אף היא לרהט למשחק מול צעירי רהט. הפועל מרחבים שהדרדה לתחתית תארח את האחרונה בני יהוד.דימונה תארח אף היא לקרב תחתית את בית שמש,ויצאלאל רחובות תארח בביתה את מ.ס באר שבע הנמצאת מתחת לקו האדום.

 

 

 

      דודו ביטון מלך שערי שיכון. הוא וחבריו ינסו לעצור את במוליכה מחולון.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

 

ליגה ב' צפון א':

במוקד משחקי המחזור ,תצא המוליכה בית"ר נהריה למשחק חוץ קשה ב"דוחא" מול בני עראבה העיקשת.נהריה שהגדילה את הפער בצמרת לכדי 4 נקודות מהשניה מגדל כרום, תרצה להמשיך ברצף הנצחונות,עראבה המדורגת חמישית תנסה לעצור את הדהירה של המוליכה . מגדל כרום השניה,תצא למשחק חוץ קשה בביר אל מכסור, שעברה בפגרה מקצה שיפורים, עם הצטרפותם של אליאור בן חמו ולירן אלבז. בני כאבול השלישית שהתחזקה משמעותית בפגרה עם צירופם של החלוצים חאלד מונדיה ודודו עמר תארח בביתה את בית"ר חיפה שהדרדרה אל מתחת לקו האדום. יהיה זה מפגש פיקנטי לחומי לוי חלוצה הנוכחי של בית"ר חיפה , שישחק מול קבוצתו עד לפני שבועיים.

בני מגאר הרביעית תארח בביתה את הפועל שפרעם,שלא רוצה להסתבך בקרבות התחתית. מכבי טמרה תארח במפגש מרכז טבלה את השכנה הפועל כאוכב.אחוה חיפה שהדרדרה אף היא לתחתית הבוערת, תארח במשחק חשוב את כפר סמיע,מכבי עכו תארח בביתה את הפועל סכנין,וכפר מנדא תפגוש את אחי עכו.

 

  אופיר בקר (מימין). השוער וקבוצתו בני עראבה ינסו לעצור את הדהירה של המוליכה מנהריה.(צילום:לירן דורף)

 

 

ליגה ב' צפון ב':

במוקד משחקי המחזור תצא המוליכה הבלתי מעורעת מבית שאן למשחק חוץ קשה מול אחי איכסל השלישית. חניכיו של איתן טייב עם סיבוב ראשון על סף השלמות, ינסו להמשיך בדהירה הבטוחה לליגה א', המארחים מאיכסל ינסו להנחיל הפסד ראשון לבית שאנים. צעירי טורען השניה תארח בביתה את מ.ס דבוריה שלא ויתרה על רצונה להתברג בחמישיה הראשונה.הפועל איכסל המדורגת רביעית תצא לשמחק חוץ קשה מול מ.ס בועיינה שזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה.אחוה אום אל פאחם החמישית, שנחלשה לאחר עזיבתם של השוער אודי לוי והחלוץ חמאדה בועול תצא למשחק חוץ מול הפועל עוספיא מהתחתית. הפועל בקה אל גרביה תארח במשחק חשוב את עירוני נשר, כשלשתי הקבוצות רצון להגיע לפליאוף העליון.מכבי עין מאהל תארח לקרב תחתית חם את אום אל גאנם.

מכבי כפר קרע תארח בדרבי אזורי את האחרונה איחוד בני בקה,וכפר קמא שרוצה להמלט מהתחתית תארח בביתה את רמות מנשה.

 

      שחקני בית שאן חוגגים. המוליכה יוצאת למשחק צמרת מול אחי איכסל.(צילום:אביב עובדיה)

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות