זוהי יפו ילדה זוהי יפו

מכבי קביליו יפו מארחת היום את הפועל נצרת עילית מצמרת הליגה הלאומית, ויודעת שהגביע הוא רק בונוס. המאבק האמיתי נשאר מאז ולתמיד, העלייה לליגה הלאומית

  • על ידי: אביחי חיים
  • 01-01-2013
  • 10:52

לאחר שקיבלה "כניסה חופשית" לסיבוב ז' בגביע המדינה, מכבי קביליו יפו הוגרלה לשחק "בביתה" נגד נצרת עילית מצמרת הליגה הלאומית. נצרת עילית נמצאת כיום במקום השלישי בליגה הלאומית,  מרחק שתי נקודות ממקום העלייה לליגה הלאומית. לפי ההגרלה, יפו קיבלה את אחת הקבוצות החזקות בסיבוב ז' של גביע המדינה.

 

נצרת עילית משופעת בשחקנים טובים ומוכשרים, בחלק ההתקפי. רן רול, אוגניו סידורנקו, בסיט אברהם יניב דרעי (שיחק נגד יפו במדי אסי גלבוע), אלו השמות שיכולים לעשות "שמות" בהגנה היפואית. שחקנים מהירים, חזקים, ובעיקר יודעים להתגבר על הלחץ מול השער בקור רוח ובנחישות מופלאה. עבודה רבה תהיה לעמיאל, סבג, מרציאנו,שוסט, עיני וכמובן שוערה של יפו , רון למל, היום במשחק.

 

האיש החשוב של יפו, רון למל. (צילום: אביחי חיים)

 

מן העבר השני מכבי קביליו יפו. כאשר מזכירים את השם של מכבי יפו, לא יכולים להתעלם מהנוסטלגיה ההיסטורית במפעל הגביע. הניצחון על קריית שמונה, המפגש המסקרן עם הפועל ת"א והשנה המסע מתחיל נגד נצרת עילית. לחניכיו של ליאור זדה תהיה עבודה לא פשוטה, במידה והם רוצים לעבור לשלב הבא. כמובן שלולא השעה המוקדמת (13:00), האוהדים של יפו היו מגיעים בהמוניהם אבל אני מאמין שיהיו כ-400 צופים אולי קצת יותר שידחפו את הקבוצה באיצטדיון שהפך לבית בחולון.

 

אלמוג בוזגלו ויניב עמיאל. פעם יריבים ספורטיביים, היום באותו הקבוצה. (צילום: דניאל עיני)

 

לפי סגל השחקנים הנוכחי, בצירופו של אלמוג בוזגלו שנכלל היום בסגל הקבוצה, ואולי אף יפתח לראשונה העונה בהרכב. ללא ספק שכאשר אנחנו מסתכלים על חודש ינואר, אנחנו רואים שליפו יש את אחד הסגלים היותר טובים בשנים האחרונות, כך גם מרבית האוהדים חושבים. למאמן יפו, ליאור זדה, יש כאב ראש גדול, אשר צ'יקו דננבאום, משה ביטון, כהן צדק, ויניב דוד, בספק למשחק הגביע עקב פציעות. באימון המסכם (אמש) שחקני יפו התאמנו בבעיטות עונשין, שמא יגיעו לאחר 120 דקות לפנדלים.

 

יפו יכולה להפתיע ולעבור שלב? את זה עוד נראה, אך ברגע ששואלים כל אוהד של יפו מה יותר חשוב לך הגביע או הליגה? בלי למצמץ הוא עונה: הליגה. עבור מכבי יפו הגביע הוא רק בונוס ואת זה תמיד חשוב לזכור.

הוסף תגובה
תגובות