לקראת מחזור: מפגשי צמרת

משחקי צמרת מסקרנים ומרתקים צפויים לנו בסוף השבוע הקרוב בליגות הנמוכות.בדרום:כפר סבא - עמישב,מרמורק- אזור. באר שבע - קטמון.בצפון:מגדל העמק-מכבי דליה,צור שלום -עפולה,ליגה ב: בקעת הירדן -כפר קאסם,נתיבות - באר יעקב,מגדל כרום - כאבול...סופ"ש חם במגרשים

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 28-12-2012
  • 00:05

ליגה א דרום:

המוליכה הפועל קטמוון,שפתחה במחזור החולף פער של 3 נקודות בצמרת, מבת ים ואזור הדולקות אחריה. תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי באר שבע שנמצאת במומנטום מצוין. קבוצתו של אהוד כחילה ,לאחר 2 נצחונות רצופים,שהביאו את הקבוצה ממעמקי הטבלה אל המקום ה 11,צעירי באר שבע הנמרצים,מאמינים כי ביכולתם לעצור את המוליכה הירושלמית, שעדיין לא נוצחה העונה.

 

     אוהדי הפועל קטמון. המוליכה יוצאת למשחק חוץ קשה מול באר שבע המתאוששת.

 

השניה עירוני בת ים.מעודדת מהתבוסה שהנחילה לאורתודוכסים לוד, תצא אף היא למשחק חוץ קשה,מול כפר שלם "הסוס השחור: של הליגה, שבאמתחתה 8 תוצאות תיקו מ 12 משחקים, חניכיו של שוקי סידס יסתפקו לבטח,בתיקו נוסף מול בת ים מהצמרת, חניכיו של טליאס את בלילי,חייבים נצחון.

הפועל אזור הנמצאת בכושר מצוין,עם 13 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, מה שהביא את חניכיו של שי מאור להתברג במקום השלישיףתצא למשחק צמרת בחוץ מול הפועל מרמורק, שסיימה את שלושת משחקיה האחרונים בתוצאת תיקו. ויקטור גניש יחפש נצחון בכורה במרמורק במגרש הביתי,שי מאור וחניכיו יודעים כי משחק חוץ במרמורקף הינו מבחן כוח משמעותי להמשך המאבקים בצמרת.

במשחק המרכזי  של המחזור ,שימשוךהמון אש ופיקנטריה.תארח במוצאי שבת, ביתר כפר סבא את עמישב פ"ת,מעבר ליוקרה בין 2 הקבוצות,יהיה זה משחק מאוד משמעותי לשתיים בנוגע להמשך המאבק בצמרת הליגה.במשחק שיפתח את המחזור תארח ב 10:30 בבוקר בני אילת במגרשה הביתי, את עירוני קרית גת,רווית הבעיות,דבר המקרין על תוצאותיה על כר הדשא. אילת שחזרה מוכה וחבולה.ממשחק ההשלמה בשעריים.תרצה לחזור למסלול הנצחונות,קרית גת תנסה לעצור את רצף ההפסדים.

 

    אלמוג ספיר ואבי שטרית בעלי עמישב. מפגש טעון וחם בכפר סבא.(צילום:דני מליצקי)

 

קביליו יפו שעדיין חולמת על הכרטיס ללאומית,והתחזקה השבוע בחלוץ יניב דויד,תצא למשחק חוץ מול האחרונה הפועל ערד,היפואים לא יכולים להרשות לעצמם איבוד נקודות נוסף, מה שירחיק אותם משמעותית מחלום העלייה, ערד ממעמקי הטבלה, חייבת נקודות כמו אויר לנשימה.

מבי שעריים שעצרה את רצף ההפסדים השלילי, בנצחון המרשים על אילת, תרצה ליצור רצף נצחונות על חשבונה של האורתודוכסים לוד המפוררת,שמינתה השבוע את יואל סויסה למאמן הקבוצה.

קרב תחתית חם יהיה בכפר יונה,שם תארח הקבוצה הביתית המתאוששת את עירוני קרית מלאכי,כפר יונה תרצה להמשיך בקו העלייה, מלאכי עם 3 תוצאות תיקו רצופות של 0:0 תייחל לנצחון של 0:1 קטן.

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת במגדל העמקף בו תארח השלישית הפועל מגדל העמק, את השניה מכבי דלית אל כרמל. מגדל העמק לאחר 3 משחקים רצופים ללא נצחון. תנסה להנחיל הפסד בכורה העונה לאורחת מדליה, שרוצה להמשיך להשאר צמוד ככל האפשר למוליכה מעפולה.

המוליכה הפועל עפולה תרצה להמשיך עם רצף הנצחונות העומד עד כה על 9 נצחונות.כשתצא למשחק חוץ קשה בצור שלום הידועה כקבוצה ביתית מובהקת, מעניין יהיה לראות אם חניכיו של אילן אטלי מהקריות,יכולים לעצור את הקטר העפולאי.

 

     רפי בוסקילה. מגדל העמק תנסה להנחיל הפסד בכורה לדלית אל כרמל,בעפולה מחזיקים אצבעות.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע, עם 3 נצחונות רצופים תחת הדרכתו של פליקס נעים, מה שביסס את הקבוצה במקום הרביעי. תצא למשחק חוץ מול אחוה עראבה הצעירה והנמרצת. הפועל הרצליה,שאבדה גובה לאחרונה, תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל דלית אל כרמל,שנעצרה במחזור החולף בכרמיאל.עירוני טבריה תרצה להשאר קרוב למקום המוביל לפליאוף העליון,כשתארח בביתה את כרמיאל צפת המתאוששת,שמגיעה במומנטום מצוין לאחר 2 נצחונות רצופים תחת הדרכתו של מאמנה איציק בוזורגי. הפועל חדרה הלא יציבה, תארח בביתה את עירוני קרית אתא,הסובלת אף היא מאותה בעיה.

 

     מאיר ארמה. מעלות מארחת בקרב תחתית על 6 נקודות את גבעת אולגה.(צילום:איסר רביץ)

 

2 שני קרבות תחתית סוערים צפויים לנו במחזור הקרוב: דרבי התחתית של כפר קנא ,שיערך בעילוט יפתח את משחקי המחזור,מכבי המארחת הנמצאת במרחק 3 נקודות מיריבתה העירונית, הפועל .תרצה להגדיל את הפער משכנתה לכפר,הפועל שעברה זעזוע עם התפטרותו של מאמנה פאיד חסון,תרצה לטעום סוף סוף את טעמו של הנצחון. סקציה מעולת הלפני אחרונה. תארח בקרה על 6 נקודות את האחרונה גבעת אולגה, למשחק בו המפסידה, תתקרב בצעדי ענק אל עבר ליגה ב, מעלות שזכתה בנצחון תחתית חשוב במחזור החולף בכפר קנא,תרצה ליצור  רצף נצחונות על גבעת אולגה, שיצאה מעודדת מהתיקו מול חדרה,לאחר ששיחקה בהרכב חסר.

 

ליגה ב דרום א:

4 הראשונות בטבלה יפגשו היום פנים מול פנים,במפגשים מרתקים ומסקרנים. הראשונה בטבלה בקעת הירדן תארח את הדולקת אחריה,מ.ס כפר קאסם הרחוקה ממנה נקודה אחת בלבד.הבקעה שמעדה במחזור החולף כשנוצחה במפתיע ע"י השרון נתניה מהתחתית,תרצה להוכיח שהמעידה היא חד פעמית, כפר קאסם תרצה לכבוש שוב את המקום הראשון,והמשיך במסלול הנצחונות.תחת הדרכתו של מאמון עאמר.

 

     נור סרסור. כפר קאסם יוצאת למשחק עונה בבקעת הירדן.

 

מחנה יהודה השניה שהתקרבה אף היא עד כדי מרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה, תארח בביתה את מ.ס טירה הרביעית,שגם היא לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע למאבק על העלייה לליגה א . עוצמה חולון תארח את ביתר פ"ת.מורשה רמת השרון תצא למשחק חוץ מול ביתר רמת גן,הוד השרון תארח את האחרונה שיכון ותיקים,אוריהודה תצא למפגש מרכז טבלה מול בני יפו,גדנ"ע ת"א תארח את בני גלגוליה,וקרית אונו תארח את השרון נתניה. 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקח המחזור יעמוד קרב הצמרת בנתיבות,שם יארחו חניכיו של דני וקנין,את באר יעקב

שנמצאת במומנטום אדיר עם 5 נצחונות רצופים, מה שהביא את קבוצתו של אבי דבח למרקח של 2 נקודות בלבד מהמוליכה צפרירים חולון. המוליכה מחולון תארח ביום שני במשחק שינעל את המחזור את מעלה אדומים.גבעת זאב השניה, בעונה מצויינת עד כה, תארח בביתה בדרבי אזורי את בית שמש.

 

     אלירן מגול וערן חדד חוגגים. באר יעקב יוצאת למפגש צמרת בנתיבות.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

נחלת יהודה תפגוש במגרשה הביתי את יצאלאל רחובות,עיורנימודיעין תרצה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח בביתה את הפועל מרחבים המדרדרת,שיכון המזרח תצא למשחק חו. מול בני יהוד האחרונה,צעירי רוהט תארח את הדרבי הראשון של רהט העונה,הפועל חייבת נקודות כמו אויר לנשימה.צעירי רהט תרצה להחריף את המשבר של יריבתה העירונית.בקרב תחתית דרומי תארח מ.ס באר שבע את מ.ס דימונה.

 

ליגה ב צפון א:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת במגדל כרום,בו תארח הקבוצה הביתית המדורגת שניה,את בני כאבול השלישית הרחוקה ממנה נקודה אחת בלבד. הצלע הרביעית בצמרת בני מגאר תצא בשבת למשחק חוץ מול האחרונה כפר סמיע.הפעול כאוכב תארח במפגש מרכז טבלה את מכבי עכו,בני עראבה תצא למשחק חוץ מול אחי עכו,ביר מכסור תנסה לעלות מעל הקו האדוםכשתארח את כפר מנדא,סכנין תארח בקרב תחתית את הפועל שפרעם,וביתר חיפה תרצה להתאושש מהתבוסה בדרבי כשתארח את מכבי טמרה.

 

     ואגדי אבו יונס(במרכז) החלוץ הלוהט של מגדל כרום,יארח למפגש צמרת את כאבול.(צילום"חגאג רחאל)

 

ליגה ב צפון ב:

במוקד משחקי המחזור יארח קרב הצמרת באיכסל,שם תארח הפועל איכסל הרביעית,את צעירי טורען השניה. המוליכה מבית שאן תקווה למעידה של טורען כשתארח בביתה את הפועל בקה אל גרביה.מכבי אחי איכסל השלישית תצא בשבת למשחק חוץ מול אום אל גאנם מהתחתית. איחוד בני בקה תארח בקרב תחתית חם את מ.ס בועיינה,קרב תחתית נוסף יערך בעוסםיא ,שם תארח הפועל המקומית את עין מאהל.אחוה אום אל פאחם תארח בקרב על המקום החמישי את מכבי כפר קרע.עירוני נשר תארח את רמות מנשה,וכפר קמא תארח את דבוריה.

 

    שחקני בית שאן חוגגים. המוליכה תארח את בקה אל גרביה.(צילום:אביב עובדיה)

 

כל השערים, המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים,רק בלוח התוצאות של "גולר 1"...ראשון לפני כולם!!!!

http://www.goler1.co.il/live.php

 

 

הוסף תגובה
תגובות