זדה: הגרלה קשה מאוד, הוכנבוים: שמח שכולנו נעלה לירושלים

מפגש מסקרן בין מכבי יפו שתארח בביתה את נצרת עילית, עפולה תגיע לטדי, אזור תארח את הכח ר"ג, הפועל רעננה תארח את מכבי פ"ת, ואם לא יהיו הפתעות, הפועל ראשל"צ תפגוש את קטמון בדרך לשלב הבא.

  • על ידי: אביחי חיים
  • 09-12-2012
  • 18:30

הגרלת סיבוב ז' של הגרלת גביע המדינה התקיימה היום במשרדי ההתאחדות לכדורגל, והביאה עימה כמה מפגשים מרתקים ביותר. כל מי שחיכה לקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אל חשש מהסיבוב הבא גם הם ייכנסו לפעולה.

בתחילה, מכבי קביליו יפו (ליגה א' דרום) שלא שיחקה בשלב הקודם בגביע המדינה, תארח בביתה את הפועל נצרת עילית מצמרת הליגה הלאומית. לחניכיו של זדה צפוי משחק קשה מאוד בחולון, אך בדחיפת הקהל היפואי שימלא את ה"איצטדיון הביתי", קביליו תעשה את הכל על מנת להפתיע ולעבור לשלב הבא.

מאמנה של מכבי קביליו יפו, ליאור זדה, אמר לאחר ההגרלה: "זוהי הגרלה קשה מאוד. הראש בליגה, שנגיע לגביע נעשה את המקסימום. הגביע הוא מפעל נהדר".


זדה: "הראש בליגה". (צילום: אביחי חיים)

 

עוד משחק מרתק שסיפקה לנו ההגרלה, הוא המפגש בין הפועל עפולה (ליגה א' צפון) להפועל ירושלים מצמרת הליגה הלאומית, שתארח באיצטדיון טדי. על הנייר, חניכיו של ירון הוכנבוים אשר מובילים את צמרת ליגה א', "משופעת הכוכבים" נתקלו באתגר קשה מאוד משום שהפועל ירושלים זו אחת הקבוצות החזקות של הליגה הלאומית.

מאמנה של הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, הגיב לאחר ההגרלה: "מהבחינה המקצועית, הפועל ירושלים היא אחת הקבוצות החזקות והטובות של הליגה הלאומית. יהיה משחק קשה מאוד ומה עוד שזה בחוץ. מההיבט הרוחני, אני שמח שכולנו נעלה לירושלים, נתפלל בכותל המערבי, ונהיה כולם יחדיו כקבוצה אז מהבחינה הזאת אנחנו מרוצים".

 

הוכנבוים: "הפועל ירושלים היא אחת הקבוצות החזקות והטובות של הליגה הלאומית. (צילום: לילך וייס)


הפועל אזור תארח בביתה באזור כך מדגיש מאמן הקבוצה, שי מאור, את הכח ר"ג מתחתית הליגה הלאומית. אזור בתקופה נפלאה, אך המשחק נגד הכ"ח לא אמור להיות פשוט. בכל זאת, הכח ר"ג היא קבוצה מהליגה הלאומית ואזור קבוצה טובה לליגה א', אך הלאומית קצת גדול עליה. המשחק יתקיים באזור, כך שלשחקני אזור יהיה יתרון אבל משימה לא פשוטה עומדת לנגד עיניו של שי מאור.

 

מאמנה של אזור, שי מאור אמר: "קיבלנו הגרלה קשה מאוד קבוצה כמו הכח מהליגה הלאומית. אנחנו משחקים באזור, כך שמבחינתנו נבוא לעשות את המקסימום.על מנת להפתיע ולעבור שלב במפעל הגביע".

 

מאור: "נבוא לעשות את המקסימום". (צילום: גיא חזקיהו)

 

במשחק על טהרת הליגה הלאומית, הפועל רעננה תארח בביתה את מכבי פ"ת בקרב מסקרן ביותר בצמרת הטבלה. מכבי פ"ת מעל רעננה בטבלה, אך אף אחד לא יופתע אם רעננה בסופו של יום, תעפלנה לשלב הבא בגביע המדינה.

 

הגרלה מעניינת ומסקרנת, קיבלה היום מחזיקת גביע הטוטו של הליגה הלאומית, הפועל ראשל"צ. ככל הנראה (אם לא יהיו הפתעות נגד שדרות), תארח את הפועל קטמון יחד עם ההמון הקטמוני שיוסיף הרבה צבע לאיצטדיון הדומם והשומם בראשל"צ, שמאז משחק הדרבי הרחובותי בתחילת העונה, לא הורגשה בו אווירת כדורגל.

 


הקהל הקטמוני, נראה אותו בראשון? צילום: (גיא יצחקי באדיבות אתר הפועל קטמון)


משחקים נוספים בהגרלת גביע המדינה- סיבוב ז'

הפועל הרצליה - בית"ר כפ"ס
הפועל ד.א. כרמל - בית"ר ת"א רמלה
בני יפו אורתודוכסים כפר שלם (ערעור של הכפר לגבי שחקן שלא היה בטופס) - סקציה נס ציונה
הפועל כפ"ס - מ.ס. כרמיאל/צפת
שמשון בני טייבה - אחי נצרת
הפועל אשקלון - קריית גת
אורתודוכסים לוד - אסי גלבוע
אחווה א.א. פאחם - בית"ר נהריה
ס.כ. מעלות - מכבי א.א. פאחם

 

מכבי הרצליה, מכבי יבנה, בני לוד והפועל פ"ת עלו אוטומטית לסיבוב ח' שם יצטרפו כזכור, קבוצות ליגת העל. משחקים מרתקים לפנינו אשר יתקיימו בתאריכים: 1.1.13 - 2.1.13 כיף לפתוח שנה חדשה עם משחקים כל כך מרתקים. מי תהיה הסינדרלה? מי תאכזב? מי תפתיע?, כל זאת נדע בחודש ינואר.

 

שיהיה בהצלחה!!!

הוסף תגובה
תגובות