החמישייה הפותחת

הפועל אזור מפרקת את מ.ס שיכון המזרח 5-0 ועולה לשלב הבא בגביע המדינה. גל גבע החל בחגיגה, רפי סגל הצטרף עם צמד משלו, יובל אשכנזי כבש ונתי בורוכוב קינח את החמישי של אזור וחתם את תוצאת המשחק

  • על ידי: שלמה אשר חיים
  • 17-11-2012
  • 08:36

כ-70 אוהדים באו (ו') למרות המצב הבטחוני למשחק במסגרת גביע המדינה בסיבוב ו' בין הפועל אזור (ליגה א') נגד מ.ס שיכון המזרח (ליגה ב' דרום ב'). המארחים ומאמנם שי מאור מגיעים למשחק אחרי שני משחקי הליגה האחרונים נגד ביתר כפ"ס בהפסד בחוץ וניצחון במחזור האחרון נגד באר שבע. לעומתם, מ.ס שיכון המזרח ומאמנם המורחק עופר בכר, אחרי שבשבוע שעבר פרץ אל הדשא בזמן המהומה שהייתה. מרצה את עונשו נמחוץ לקווים ועוזר המאמן, ישראל בכר, ינהל את המשחק. השיכון מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים נגד צעירי רהט ומכבי באר יעקב. 

 

 האוהדים של אזור. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

שופטי המשחק. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

לפני תחילת המשחק חולקו גביעי הוקרה לשחקני העבר של אזור, דודו ביטון, אורן סממה, וכפיר שנסי המשחקים נכון להיום, בשיכון המזרח. מועדון הפועל אזור, יודע איך לכבד שחקנים וזה יפה לראות.

 

גביעי ההוקרה. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

דודו ביטון עם גביע ההוקרה שלו ושל חבריו לקבוצה. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

פתיחת המשחק הפועל אזור שלבושה במדים של זברה (יובנטוס), תפתח את משחק הגביע ותנסה לתקוף את השער של השיכון הלבושים במדי צהוב כחול המסורתי שלהם.

 

כבר בדקות הראשונות השחקנים של אזור פותחים את המשחק כמו שצריך כדי לא לאכזב את

הקהל הביתי.

 

סהר לארי נלחם עם רפי סגל וחיים פונטרמולי. (צילום: שלמה אשר חיים) 

 

בדקה ה-6 בהתקפה הראשונה במשחק וכבר שער ראשון במשחק. כובש השער גל גבע מאזור אחרי בעיטה שהייתה בתור הרחבה ממסירה של יחיאל זכריה 1-0 לאזור. 

 

שחקני אזור חוגגים את השער הראשון. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-13 התקפה של אזור. שרון ברנשטיין מקבל את הכדור מחוץ לרחבה ובועט, אבל ההגנה של השיכון חוסמת את הבעיטה והכדור מגיע לרוזינקוביץ.

 

מאמנה של השיכון, עופר בכר, עם יו"ר הקבוצה, סלאח. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

עוזר המאמן, ישראל בכר, מנהל את המשחק. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה -28 שער שני של אזוריה. כובש השער רפי סגל אחרי מסירה לרחבה של שי כחלון  2-0 לאזור השיכון לא במשחק היום.

 

רפי סגל שמח עם חבריו לקבוצה. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה -31 כדור חופשי לאזור. עבירה של לארי סהר מהשיכון, מכשיל את שרון ברנשטיין. רפי סגל ניצב מול הכדור ובועט אבל הכדור יוצא החוצה.

      

רפי סגל לא מכוון. (צילום: שלמה אשר- חיים)

 

בדקה ה -43 שי כחלון, מקבל מסירה לעומק הרחבה ובועט לשער אבל הכדור הולך לכיוון הלא נכון לשער.

 

סיום המחצית הראשונה, הפועל אזור 2 השיכון 0. משחק טוב של השחקנים של שי מאור לעומת חניכיו של עופר שלא במשחק היום.

 

פתיחת המחצית השניה אין שינויים אצל אזור אבל אצל השיכון יש גם יש. דודו ביטון וסהר לארי יורדים לנוח ובמקומם נכנסים, גיא זאדה כהן ואדיר שערבני.

 

על תחילת המחצית השנייה, הודיעו לאנשים באיצטדיון שהייתה אזעקת אמת באזור גוש דן. לרוע המזל באזור לא שמעו את האזעקה והשופט אינו עצר את המשחק. מזל גדול שהרקטה לא הגיעה לעבר אזור אחרת היה קורה כאן אסון נוראי.

 

בדקה ה-53 שער לאזור. כובש השער רפי סגל אחרי הרמה לרחבה של חיים פונטרמולי  השוער של השיכון, שחר איזמירלי, יוצא לא נכון אל הכדור ורפי סגל מנצל את הטעות שלו ומבקיע 3-0 לאזור.

 

רפי סגל חוגג עם צמד שערים. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה- 58 כמעט שער נוסף לאזור. אחרי מסירה לעומק הרחבה של נתי בורכוב אך שי כחלון מחמיץ מול השוער במצב אחד על אחד.

 

שי כחלון ורועי בניאן בדו קרב. (צילום שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-75 שער רביעי לאזור. כובש השער יובל אשכנזי אחרי מסירה לתוך הרחבה ובמצב אחד על  אחד מול השוער, מגלגל את הכדור לרשת. 4-0 לאזור.

 

יובל אשכנזי מודה לבורא עולם.( צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-83 הגיע המסמר האחרון. שער חמישי לאזור, כובש השער נתי בוכורוב אחרי מסירה לעומק הרחבה ונתי נותן ציפ יפה לשער 5-0 לאוזר השיכון התפרקו לגמרי.

 

נתי חותם עם השער החמישי. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה- 85 שוב אזור. כפיר סהר בועט מחוץ לרחבה אבל הפעם השוער של השיכון, שחר איזמירלי קולט.

 

נתי מלהטט היום.(צילום: שלמה אשר חיים)

 

סיום המשחק 5-0 לאזור על השיכון. אזור ממשיכה לשלב הבא של הגביע והשיכון חוזרים להתרכז במאבקי העלייה של ליגה ב'.

 

שחקני אזור מאושרים שהם ממשיכים את החלום של הגביע. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

תגובת המאמן המאוכזב עופר בכר: "זאת קבוצה שאני בונה אותה ויש לנו בעיה בלב ההגנה. אנחנו מקבלים גולים מאוד קלים, הגולים שלנו היו במרכז הרחבה ואזור היא קבוצה מצוינת, קבוצה שעומדת נכון במגרש ואנחנו באנו "אנדרדוג" וניסינו להפתיע. עשינו 5 ניצחונות רצופים ומזל שיש שתי משחקים במסגרת הגביע אבל מה שיותר חשוב לי, זה משחקי הליגה. אנחנו אחרי שני הפסדים וצריך להביא לפה חיזוק לקבוצה, אנחנו צריכים להתחיל ולחזור לעצמנו. סך הכול יש לנו ילדים טובים מאוד וקבוצה טובה, אבל אנחנו מקבלים גולים קלים מאוד וזה חבל".

 

עופר בכר, דורש חיזוק. (צילום שלמה אשר חיים)

 

תגובת המאמן המנצח, שי מאור : "אני חושב שהקבוצה לא הייתה במשבר", מדגיש. "יצרו וסימנו אותנו שאנחנו במשבר, אנחנו שיחקנו כדורגל פנטסטי במשחקים שאיבדנו נקודות כמו נגד ביתר כפ"ס וקטמון. הקבוצה שיחקה טוב זה שהיא לא השכילה להבקיע וסבלנו מחוסר מזל אין מהחלעשות נגד זה. היום ראו את הפועל אזור, קבוצה תוססת ודינמית מאוד. היה לנו חוסר של 6-5 שחקנים מההרכב משמעותיים מאוד, אבל יש לנו שחקנים שיודעים מה הם רוצים מעצמם ובמשחקים בליגה פחות טובים, לקחנו את הנקודות.היינו צריכים להיות עם 4-3 נקודות נוספות בליגה, אבל יש קבוצה טובה ואנחנו צריכים לעבוד קשה ולהסתכל אחרי הפגרה לעבר אילת".

 

על ההעפלה לשלב הבא אמר: "אני מאוד אוהב את הקטע של הגביע, אני חושב שזה צ'אנס טוב גם לשחקנים הצעירים להראות את יכולותיהם. זאת במה טובה בגביע שפתאום משחקים מול איזו קבוצה בליגה הלאומית או יותר גבוה קבוצה מליגת העל כמו שאני עשיתי בעברי עם מכבי יפו.  זאת חוויה נעימה מאוד וזה כיף. ביטלנו את השיכון היום, שיחקנו היום כדורגל איכותי בחצי הראשון והיו הבדלי רמות משמעותיים לאורך כל שלבי המשחק. אני מאוד אוהב את האנשים שם, ואני מפרגן ומאחל בהצלחה לדודו ביטון, אורן סממה, ולעופר בכר. עכשיו נתעסק בעיניינים שלנו ונקווה שתהיה שבת שקטה עם כל המצב הביטחוני החדש".

 

 שי מאור, עלה שלב נוסף בגביע אך הליגה זו המטרה העיקרית עבורו. (צילום: שלמה אשר חיים)

הוסף תגובה
תגובות