ניסן מורד סגר מעגל

נציג ההתאחדות לכדורגל, שגדל וצמח בחצור, וניהל את הקבוצה המקומית בעבר, היה האיש שהעניק את הגביע לקפטן רפי אביסרור ולראש המועצה שמעון סויסה

  • על ידי: יצחק סלומון
  • 16-11-2012
  • 16:09

קבוצת מ.ס. חצור קיבלה היום את גביע ליגה ג' מחוז גליל עליון, בטקס חגיגי לפני המשחק בין הפועל עפולה לחצור, במסגרת סבוב ו' של גביע המדינה. מי שהעניק את הגביע לקפטן בני חצור, רפי אביסרור, ולראש המועצה המקומית חצור, שמעון סויסה, היה לא אחר מאשר נציג ההתאחדות לכדורגל, ניסן מורד, שגדל וצמח בחצור, ובעבר ניהל את הקבוצה המקומית.
"עבורי זו סגירת מעגל", אמר מורד, "חצור זה מקום מיוחד עבורי, התגוררתי שם שנים רבות, משפחתי גרה שם עד עצם היום הזה, את הקריירה שלי בכדורגל התחלתי בחצור, זה מקום שלא שוכחים כל כך מהר, הוא בלב שלי, הייתי מזכיר הקבוצה, יושב ראש הקבוצה, אימנו אצלי ברוך ממן ואורי וינברג ז"ל, יחד איתי יצאנו בפעם הראשונה והאחרונה למחנה אימונים בחוץ לארץ, בקפריסין, הייתי בקבוצה מליגה ג' ועד לליגה א', זו הייתה אחת התקופות הכי יפות בחיים שלי".

 


ניסן מורד מגיש את הגביע וסוגר מעגל (צילום: יצחק סלומון)


על כר הדשא חצור לא היוותה חצור, המדורגת במקום השביעי בליגה, בפער עצום ממוליכת הטבלה, יריבה ראויה להפועל עפולה, מצמרת ליגה א', והובסה ללא תנאי 12-0, במשחק שהתקיים באצטדיון גרין בנצרת עילית.

 

את השערים להפועל עפולה, שעבורה זה לא היה אפילו משחק אימון ראוי, כבשו: אבי עמר 3, אליאור סיידר 3, מתן נחמני 2, שחר סימנטוב, אורן עידן, טראס שולקובסקי, ונדב.

הוסף תגובה
תגובות