סער חגג יום הולדת ביום ראשון, בוסקילה בשני. מי יחגוג בשלישי בגביע?

משחק מסקרן מאוד צפוי לנו היום בגביע המדינה (סיבוב ו') כאשר הפועל אסי גלבוע תארח את מוליכת הטבלה הפועל מגדל העמק. שני המאמנים חגגו יום הולדת בתחילת השבוע,מי יחגוג פעם נוספת בתום המשחק?

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 13-11-2012
  • 10:53

המשחק המרכזי של סיבוב ו' בגביע המדינה ייערך כבר היום בגלבוע, לאחר שהפועל מגדל העמק נענתה לבקשתה של אסי גלבוע להקדים את המשחק, בכדי להתחיל שזרוע בכר הדשא מוקדם ככל האפשר, בכדי שיסיימו זאת,לפני החזרה למשחקי הליגה בסוף החודש.

אסי גלבוע מעודדת מנצחון הבית הראשון העונה על עירוני י טבריה, הודות למהפך מרשים בסיום המשחק.חזרתו לסגל של דניאל ברק שנכנס במחצית המשחק מול טבריה, הפיחה רוח חיים חדשה בקבוצה, וסער שהיה אובד עצות עד כה לנוכח החמצות מסמרות השיער של חלוציו, ראה סוף סוף את החלק ההתקפי שלו פורע שטרות,ומפלס הלחץ במועדון ירד פלאים, ורוחות של תקווה מנשבות בגלבוע.

בגלבוע יודעים כי המשחק היום מעבר לחשיבות העפלה לשלב הבא, חשוב מאוד לבטחון השחקנים שעלה בעקבות הנצחון בשישי על טבריה, וכי נצחון היום על מוליכת הטבלה יוסיף המון שקט במועדון.

 

שחקני גלבוע חוגגים נצחון בית ראשון העונה על עירוני טבריה. היום קרב מסקרן בגביע מול מגדל העמק.(צילום:לילך וייס)

 

מול גלבוע תתייצב מוליכת הטבלה הפועל מגדל העמק, העולה החדשה עם פתיחת פנטסטית שבניגוד לתחזיות מתבססת עם היציאה לפגרה במקום הראשון. במגדל העמק נפרדו השבוע מהקשר חן קקון והבלם ליאור נפטלי,ובקבוצה מתכוונים להתחזק בכסף שהתפנה בעקבות עזיבתם של השניים.

מגדל העמק מגיעה למשחק לאחר 4 נצחונות רצופים ובמומנטום אדיר ויבואו במטרה לחלוף על פני גלבוע החזקה,שתהווה מבחן כוח משמעותי למוליכת הטבלה.

 

 

 רפי בוסקילה. מוליכת הטבלה רוצה להמשיך במומנטון החיובי. היום בגביע משוכה גבהה בדמותה של אסי גלבוע.(צילום:לילך וייס)

 

רפי בוסקילה מאמנה של מגדל העמק התייחס בקצרה למשחק:

אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה מצויינת,ניתן לה את מלוא הכבוד, אף אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי, מבחינתו אנחנו נערכים אליו כמו למשחק ליגה לכל דבר,ואני מקווה להעפיל שלב. פרט פיקנטי נחמד מתווסף למשחק והוא חגיגת יום הולדת של שני המאמנים בתחילת השבוע, סער חגג יום הולדת ביום ראשון, בוסקילה ביום שני והיום הם נפגשים ראש בראש במשחק הגביע...מי יחגוג בסיומו?

 

 

הוסף תגובה
תגובות