הברק של אסי, הדה ז'ה וו של טבריה

עירוני טבריה הוליכה בדיוק כמו בעונה שעברה,עד הדקה ה-83.שער עצמי של מאור סיסו ועוד שער בתוספת הזמן,נתנו לברוך סער וחניכיו את חבל ההצלה מהקבר,בו היו שרויים.טבריה חוותה דה ז'ה וו בגלבוע,כהרגלה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-11-2012
  • 08:22

שער היתרון של ניר אברג'יל,חלוצה של עירוני טבריה,העביר תסריט קשה מאד בראשם וליבם של אנשי הגלבוע. הקבוצה המושקעת מהתענכים סבלה מחוסר מזל משווע בתקופה האחרונה וקולות כאלה ואחרים,ערערו את מעמדם של שחקני הקבוצה וגם של מאמנם,ברוך סער.

 

ברוך סער וה "לוק" החדש. (צילום: לילך וייס)

 

אלדד שביט, מאמנה של טבריה. (צילום: לילך וייס)

 

במשך 83 דקות, הלבה מתחת לקרקע, כבר החלה לבעור .מי היה מאמין באותה הדקה, שחוסר האונים יהפוך לשמחה אדירה, בתקווה גדולה לדרך חדשה.חשוב לציין שהגלבוע מציגה כדורגל חיובי מאד מתחילת העונה ורק החמצות של חלוציה, השאירו את הקבוצה במצב לא סימפטי בטבלה. מנגד,עמדו מול הגלבוע הטבריינים,שבכל עונה נותנים לגלבוע להתאושש על חשבונם.טבריה הגיעה למשחק במומנטום בעייתי, כשלא מעט שחקנים סובלים מפציעות ולא היו כשירים במלואם למשחק הקשה.

 

שלומי מראד במרדף אחר חבר קרוב.אביאל גבאי.(צילום:לילך וייס)

 

ניר אברגיל מוליך התקפה טבריינית,ערן סספורטס משגיח מקרוב.(צילום:לילך וייס)

ניר אברגיל ועמי גילברט במרדף אחר הכדור.(צילום:לילך וייס)

 

למרות הבעיות, טבריה הציגה משחק משכנע מאד במחצית הראשונה. כבר בדקה ה-11,טבריה עלתה ליתרון, כשכדור של מידן שטיינברג מצא את ראשו של ניר אברג'יל,שהעלה את האורחים ליתרון,1-0.השער זיעזע את שחקני הגלבוע ובחלוף עשר דקות כמעט והוציאו כדור שני מהרשת, כשערן סספורטס הרחיק מקו השער. גלבוע לא היו במשחק בדקות האלה,אך בדקה ה-30 היה זה מצבם הראשון.יוני אוחיון השתלט על כדור במרכז המגרש ושלח בעיטה חזקה שמצאה את חיים זיסקינד ערני מתמיד.

 

כפיר בן דויד הקפטן הטברייני מגביה לרחבה, יוני אוחיון משגיח מקרוב.(צילום:לילך וייס)

 

שלומי מראד מהגלבוע ואביאל גבאי קרובים קרובים.(צילום:לילך וייס)

 

 

חיים זיסקינד שוערה של טבריה בעצירה נאה. קובי שריקי אורב, שרון לוי מסמן שהכל בסדר.(צילום:לילך וייס)

 

סמוך לשריקת השופט למחצית,טבריה כמעט ועלתה ליתרון של שני שערים. מידן שטיינברג בעט כדור חזר, פגע בדש ויצא סמוך לקורה של רן קדוש. במחצית השנייה,האס המנצח של ברוך סער קם מהספסל והוא כמובן הבן האובד, דניאל ברק. רק לפני כשלושה שבועות וויתרו על שירותיו של השחקן, אך זה החזיר בגדול לקבוצה, שכל כך רצתה להיפטר ממנו. גלבוע החלו לשלוט בנעשה במגרש אך מצד שני גם הפקירו את ההגנה והיו נתונים למתפרצות מסוכנות של הטבריינים.

 

שלומי מראד ושרון לוי במאבק על הכדור.(צילום:לילך וייס)

 

 

רן קדוש מכוון. סוף סוף ההתקפה שלו מבקיעה.(צילום:לילך וייס)

 

 

 אלירן עקיבא משגיח מקרוב על חברו מאשתקד אביאל גבאי.(צילום:לילך וייס)

 

בדקה ה58 נרשמה החמצה גדולה של הגלבוע, כשווג'די אבויונס,הצליח להחמיץ משלושה מטרים בלבד.חמש דקות מאוחר יותר היה זה רוברט ארחיל שהחמיץ ממצב מצוין ודניאל ברק ספג הצלה יוצאת מהכלל של חיים זיסקינד,כשבעט מחוץ לרחבת ה-16 טיל אדיר. הטבריינים החזירו גם הם בשני מצבים מצוינים, כששרון לוי פרץ וחלף על פני שחקנים רבים. לוי השאיר כדור מצוין לאלון רבינוביץ', שבמצב של אחד על אחד, עצר את הכדור בצורה לא טובה ובעט מזווית קשה מעל השער.

 

כפיר בן דויד מוביל התקפה של טבריה, עמי גילברט בעקבותיו.(צילום:לילך וייס) 

 

דניאל ברק האיש ששינה את המשחק, מול מאור סיסו השחקן שאחראי לשיויון.(צילום:לילך וייס) 

נדב אבל הצעיר במאבק עם רוברט ארחיל.(צילום:לילך וייס) 

 

החמצה גדולה נוספת רשמו הטבריינים,כששלומי ברז'יק השאיר את אלון רבינוביץ' פעם נוספת מול רן קדוש אך הכדור הלך לשמיים פעם נוספת וברוך סער נשם לרווחה. בדקה ה-83 כדור חופשי של צחקו,פגש את ראשו של בלם עירוני טבריה מאור סיסו שנגח לשערו הוא ורשם על הלוח 1-1. גלבוע נכנסו לטירוף ועמוק בתוספת הזמן הצליחו כדרכם בקודש לנצח את הטבריינים. ווג'די אבויונס נגח לעברו של רוברט ארחיל,שמקרוב קבע 1-2 לגלבוע והספסל של הגלבוע רץ בכל המגרש.

 

קובי שריקי  ומידן שטיינברג במאבק על הכדור.(צילום:לילך וייס)

 

רוברט ארחיל עם המהפך של הגלבוע.ההתקפה של גלבוע סוף סוף כובשת.(צילום:לילך וייס) 

 

קובי שריקי מטווח את שערו של זיסקינד. סיסו מביט בדאגה.(צילום:לילך וייס)

 

טבריה יצאו קדימה כדי להשוות, אך ספגו שער בצד השני, כשארז יוסף מקשט את הניצחון עם 1-3 חשוב מאד לגלבוע. היה כואב לראות את אנשי טבריה ושחקניה, לא מאמנים למראה עיניהם. רק בדקה ה-83 הניצחון היה בידיים שלהם וזהו כבר שבוע שני שהקבוצה מפסידה בדקות ה-90.

 

תום דם במאבק צמוד עם ארז יוסף. יוסף נעץ את המסמר האחרון ברשת של טבריה.(צילום:לילך וייס)

 

רוברט ארחיל חוגג את השער. אחרי אין ספור החמצות ארחיל מוצא סוף סוף את הרשת.(צילום:לילך וייס)

 

חגיגה של הגלבוע על הדשא. דניאל ברק  שמח מתמיד.(צילום:לילך וייס)

 

הגלבוע כנראה תחזור למסלול הניצחונות,מכוון שהקבוצה נראתה מאד משכנעת החל מכניסתו של דניאל ברק ואלעד צחקו.יש לגלבוע את הכלים לחזור לצמרת הגבוהה ולהדביק את הפער מיריבותיה,מגדל העמק מכבי דלית אל כרמל ועפולה.
 

שלומי מראד מנסה לחץ את הכדור ממאור סיסו.(צילום:לילך וייס)

 

 

רוברט ארחיל פורץ,אלון רבינוביץ בעקבותיו. (צילום:לילך וייס)

הוסף תגובה
תגובות