אהרון עם שער נצחון,מגדל העמק במקום הראשון

יום שישי גדוש בארועים ושערים מאחורינו.שי אהרון גובר על ליאור זדה,מרמורק מנוצחת לראשונה העונה,בת ים נעצרת בקרית גת וקרגולה מחריף את המשבר בשעריים.בצפון:מגדל העמק ראשונה, עפולה לא עוצרת ומעלות ממשיכה במפולת. טירה מנחילה הפסד לכפר קאסם בדרבי ואוהדי איכסל רוגמים באבנים את השופטים.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 02-11-2012
  • 17:52

ליגה א דרום:

הפועל קטמון רושמת נצחון בית ראשון לאחר 9 חודשים לאחר שגברה במשחק המסקרן והפיקנטי על קביליו יפו ומאמנה ליאור  זדה 1:2.עידן שמש העניק לקטמון יתרון זעיר במחצית הראשונה שנמחק עם שער בפנדל של ליעד ברקוביץ בדקה 65, שי אהרון הבלתי נגמר עם שער נצחון 10 דקות מאוחר יותר השאיר את הנקודות בעיר הבירה, ושלח את היפואים מאוכזבים הביתה ועם הפסד נוסף באמתחתם.

עירוני בת ים נעצרה בקרית גת לאחר תיקו 0:0, כשחניכיו של ראובן אלקבץ היו טובים יותר במגרש והרבו להחמיץ, למרות התיקו המאופס שמרה בת ים על המקום הראשון לאחר שהפועל מרמורק הדולקת אחריה ערב המחזור נוצחה במפתיע ע"י האורתודוכסים לוד 1:2, עידן חגג העניק לאופיר חיים יתרון של 1:0 בדקה 58 שנמחק עם צמד מהיר של עידן סרור הבולט במגרש ואבשלום ביטון בדקות 83 84 בדרך להפסד ראשון העונה של הרחובותים.עמישב פ"ת בניצוחו של ה"סקורר" אורי קרגולה מטפסת לנקום ה רביעי לאחר הצחון 0:2 בחוץ על שעריים שנמצאת במשבר עמוק עם הפסד שלישי רצוף. קרגולה המצוי בכושר נהדר חתום על צמד השערים בדקות 15 ו 60 (בבעיטת עונשים מ 11 מטר), עושה רושם שקבוצתו של אוהד בוזגלו מתחברת, ומתחילה לממש את הפוטנציאל הטמון בה.

 

   שי אהרון חוגג. החלוץ הבלתי נגמר הכריע את הקרב המסקרן והפיקנטי מול קביליו יפו.0צילום:גיא חזקיהו)

 

בני אילת מאבדת נקודות יקרות בביתה לאחר תיקו ביתי 2:2 מול האחרונה ערב המחזור כפר יונה.

מייקל גרינברג כבש ראשון והעניק לכפר יונה יתרון במחצית הראשונה,שנעלם בשניה עם שערים של עידו אליהו וסלים אשקר, אופיר חלוואני עם שער שיויון בדקה 75 דאדג לנקודה יקרה לקבוצה מהשרון.

ביתר כפר סבא סוף סוף מנצחת וב 10 שחקנים החל מהדקה 66 לאחר הרחקתו של אסף רז השוער,

גברה 0:1 על אזור המדרדרת משער נצחון של אלעד כהן בדקה 85 שהשתיק את כל מבקריו.

הפועל ערד חזרה עם נקודה יקרה ממשחק החוץ מול הפועל כפר שלם שהסתיים בתיקו 0:0.

מכבי באר שבע רושמת נצחון שני רצוף שמקנה לה המון אויר בתחתית לאחר שגברה 0:1 על קרית מלאכי,שיורדת למקום האחרון.אדם בוכריס ען שער בדקה 70 העניק לאהוד כחילה נצחון חשוב ביותר, מלאכי סיימה את המשחק ב 9 שחקנים לאחר הרחקותיהם של פרדי ציון ועומר שוורץ,ועיר "המלאכים" בצרות צרורות.

 

 עידן סרור חוגג. האורתודוכסים לוד הפתיה את מרמורק והנחילה לה הפסד ראשון העונה.(צילום:גיא חזקיהו)

 

ליגה א צפון:

העולה החדשה הפועל מגדל העמק ממשיכה במסלול הנצחונות והעפילה היום למקום הראשון לאחר שגברה בחוץ על הפועל חדרה 0:1 משער נצחון של מושיקו בלביליה שחגג שער ראשון העונה. זהו נצחון שלישי רצוף של 0:1 לעולה החדשה.הפועל עפולה רושמת נצחון רביעי רצוף ושישה משחקים רצופים ללא שער חובה, לאחר שגברה בחוץ על מ.ס כרמיאל צפת 0:2. שלום עקיבא במחצית הראשונה ובן בן שושן המחליף בדקה 90 העניקו לחניכיו של ירון הוכנבוים את הנצחון החשוב שהעלה אותם זמנית למקום השני בטבלה.מתן נחמני המחליף הספיק להחטיא בעיטת עונשין מ 11 מטר בתוספת הזמן. אילן אטלי רושם נצחון שלישי רצוף עם מכבי צור שלום שגברה היום בחוץ 2:3 על מכבי כפר קנא. צור שלום כבר הוליכה 0:3 משערים של ניר כהן בפנדל(45) ניסן רביבו ושגיא סבג הכשרוני,

כפר קנא חזרה למשחק עם שערים מהירים של שאדי חטיב ושון שנפ,אך צור שלום שמרה על יתרונה עד לסיום.גבעת אולגה עדיין ללא נצחון העונה לאחר תיקו ביתי 0:0 מול מלכת התיקו הפועל הרצליה.

 

     מושיקו בלבילה במרכז. שער ראשון העונה לקשר הרכש של מגדל העמק, שהעלה את קבוצתו למקום הראשון.(צילום:לילך וייס)

 

סקציה מעלות ממשיכה במפולת לאחר הפסד ביתי תחת הדרכתו של המנהל המקצועי נסים שיון לאחוה עראבה 0:2. שערים של מועמר קראקרה ועיסא נאסר במחצית הראשונה חרצו את גורל המשחק.

עירוני קרית אתא רושמת נצחון ראשון בעידן המאמן ברוך ממן לאחר שגברה בביתה 0:1  על עירוני קרית אתא משער של אליוז משה בדקה 51.

 

     שלום עקיבא. הקשר המצוין התכבד בשער הראשון של עפולה ,שרושמת נצחון רביעי ברציפות.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב דרום א:

במשחק המרכזי של המחזור גברה מ.ס טירה 0:2 על המוליכה מץס כפר קאסם והנחילה לה הפסד ראשון העונה. שער עצמי של עלא סרסור בדקה 32 ,ושער נוסף של איתי בר דויד חרצו את גורל הדרבי ה"חם". כפר קאסם בעקבות הנצחון מאבדת לראשונה העונה את המקום הראשון לבקעת הירדן

שגברה בחוץ 1:2 על ביתר רמת גן משערים של ערן דמרי ודניאל כהן. גרבולבסקי מר"ג צימק בסיום.

מחנה יהודה נצמדה לצמד המוליכות לאחר שגברה 0:1 בבית על אור יהודה משער של הוד מועלם בדקה 70. מורשה רמת השרון ממשיכה לאבד גובה לאחר שנוצחה בחוץ ע"י ביתר פ"ת 0:1, לה כבש שוהם צברי. עוצה חולון גברה על בני יפו 0:1 משער שני ברציפות של השוער אבי ביטון (בפנדל)

 

     עבד טיטי. מ.ס טירה גוברת בדרבי על כפר קאסם ומנחילה לה הפסד ראשון העונה.(צילום:לירן דורף)

 

הפועל קרית אונו רושמת סוף סוף נצחון ראשון העונה 1:3 בחוץ על גדנ"ע ת"א, גארי שפורקין,עובד גרבי ורמי לוז בפנדל כבשו לקריה, תומר אבוחצירא צימק זמנית לגדנ"ע. הוד השרון ובני גלגוליה נפרדו בתיקו 1:1, גם קרב התחתית בין 2 נועלות הטובלה שיכון ותיקים והשרון נתניה הסתיים ללא הכראעה 2:2 בסיום.השיכון הובילה 0:2 במחצית משערים של אופיר מיארה ואולי מוצפי, אך רמי כהן ועדן מוצפי קבעו 2:2 שנשמר עד לסיום.

 

ליגה ב דרום ב:

במשחק המרכזי נפרדו שתי המוליכות ערב המחזור נחלת יהודה וצפרירים חולון בתיקו 0:0.דודו ארואס החטיא בעיטת עונשין מ 11 מטר שמנעה מקבוצתו להיות בודדה בפסגה. שיכון המזרח התרחקה בנקודה משתי המוליכות לאחר שנוצחה במפתיע בחוץ 1:3 ע"י צעיר רהט, סלמאן אל הוזייל אקס השיכון כיכב ברהט עם שלושער, דודו ביטון מלך שערי הליגה צימק זמנית לשיכון שרושמת הפסד ראשון העונה. עירוני מודיען התקרבה במחרק 2 נקודות מהמוליכות לאחר שהביסה בביתה 0:5 את בית שמש, כפיר מלול הבלתי נגמר להט עם ארבעה שערים, נועם מזרחי השלים את החמישי.

 

     ציון עזרא. נחלת יהודה מפספסת הזדמנות אדירה להיות בודדה בפסגה.(תילום:יניב גונן)

 

באר יעקב מפספת הזדמנות להדבק לחבורת הצמרת לאחר תיקו ביתי 1:1 מול יצאלאל רחובות, דניאל צגהון העלה את יצאלאל ליתרון שנמחק עם שער שיויון של מוסא בן חיים בבעיטת עונשים מ 20 מטר.

עיורני נתיבות ממשיכה לאבד גובה לאחר תיקו ביתי 3:3 עם גבעת זאב, אורן פחימה העלה את נתיבות ליתרון,גבעת זאב קבעה מהפך עד למחצית משערים של יוני קישיק ועזריאל פרידמן. דודו פלס ועידו בוקובזה בפנדל החזירו את היתרון לנתיבות,אך שימי שמש קבע שיויון דרמטי בתוספת הזמן.

הפועל מרחבים גברה בביתה 3:5 על על מעלה אדומים כשאייל דיין המצוין מככב עם שלושער.

דימונה גברה בחוץ על 0:3 על הפועל רהט האחרונה ,הודות לצמד של אנדריי קייטמזוב ושער של אלכס סלטיקוב. מ.ס באר שבע הורידה את בני יהוד מתחת לקו האדום לאחר דגברה עליה בחוץ 0:3.

 

 ליגה ב צפון א:

בני כאבול חוזרת למסלול הנצחונות לאחר שגברה בבית 0:2 על מכבי עכו הודות לצמד שערים של הבלם אמיר עליסאת. מכבי טמרה שבה אף היא לנצח לאחר שגברה בחוץ 0:1 על ביר אל מכסור משער של אחמד אבו רומי בדקה ה42.ביתר חיפה ממשיכה להדרדר לאחר הפסד ביתי 0:1 לכפר סמיע לה כבש החלוץ המצוין סליפ חרייש. ביתר נהריה והפועל כאוכב נפרדו בתיקו 0:0.

 

     עלי חמזה משמאל. בלמה של כאבול. נצחון חשוב בבית על מכבי עכו.

 

ליגה ב צפון ב:

המשחק המרכזי של המחזור בו ארחה הפועל איכסל בביתה את הפועל בית שאן היה גדוש בארועים, והופסק בתוספת השמן ע"י הדוטפ לאחר כיבוש שער של בית שאן, מה שלא מצא חן בעיני אוהדי איכסל שהחלו ליידות אבנים לעברם של השופט וקווניו. לפני כן העלה עבודי דראושה את איכסל ליתרון בדקה 30 שנשמר עד למחצית. שניר שיטרית בפתיחת המחצית השניה ומוטי אוחיון המצוין עם שער בדקה 90 העניקו לבית שאםן יתרון 1:2 ,שגרם לקהל להשתולל ולשופט אור בן עמי להפסיק את המשחק.

עירוני נשר חזרה לנצח לאחר 0:2 בחוץ על איחוד בני בקה הודות לצמד פנדלים של אלי בן חמו בדקות 17 ו 72.

 

 מוטי אוחיון. הכשרון הצעיר עם שער נצחון בדקה 90 במשחק החוץ הקשה באיכסל.(צילום:משה בן סדון)

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות