ובמקום הראשון: שעריים!

יום שישי עשיר בארועים בליגות הנמוכות. שעריים עם "דאבל" על אזור כובשת את הפסגה,מרמורק מחלצת שיויון דרמטי בבית מול כפר סבא,בת ים מחריפה את המשבר ביפו,וקטמון עם נצחון ראשון.טבריה נעצרת בצור שלום,עפולה רומסת את כפר קנא ואולגה מפתיעה שוב בגלבוע.כפר קאסם ממשיכה לנצח, דודו ביטון מפציץ עם 5 שערים לשיכון,וכפיר דר מככב עם שלושער.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 12-10-2012
  • 17:24

ליגה א דרום:

 הליגה הכי מרתקת ממשיכה לספק לנו מתח ודרמה עד שריקת הסיום של המשחקים. המוליכה ערב המחזור הפועל מרמורק סיימה את משחקה הביתי מול ביתר כפר סבא ,בתיקו 2:2 עם שער שיויון דרמטי של חנן פדידה בדקה ה 92. עידן חגג העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה35,שבוטל במהירות עם שיויון של חן חגג בדקה ה43. מתן אלגאויי קבע מהפך בדקה 82 וכשנדמה שקבוצתו של סירוטקין בדרך לנצחון מרשים על המוליכה,פדידה שנכנס כמחליף דאג לשיויון 2:2 דרמטי בתוספת הזמן.

 

אוהדי מכבי שעריים. העולה החדשה כובשת את הפסגה עם שער נצחון נוסף של ברק ורד.

היריבה העירונית מכבי שעריים גברה ב"וינטר" 0:1 על הפועל אזור,ורשמה :דאבל" נצחונות על היריבה המרה, ברק ורד שנמצא בכושר פנטסטי כבש שוב שער מרהיב בבעיטת עונשין בדקה 58 והעלה את שעריים למקום הראשון עם נצחון שלישי רצוף.גם הרחקתו של הבלם רועי סבג בדקה ה 67

לא מנע את נצחון הרחובותים ששמרו על שער נקי עד לסיום. עירוני בת ים נצמדה אף היא לשעריים ,עם נצחון 3 רצוף,הפעם 0:1 על קביליו יפו. יוסי פליקר עם שער בדקה ה 72 החריף את המשבר ביפו,שרושמת הפסד שלישי רצוף. אסף לוי היפואי החטיא בעיטת עונשין מ 11 מטר בדקה 35

הפועל קטמון רושמת נצחון ראשון לאחר 3 תוצאות תיקו,חניכיו של טלספפה גברו בחוץ 2:5 על עירוני כפר יונה. חי אטיאס ,עידן שמש,אביעד דנן,שי אהרון ואסלאם אל זינאטי כבשו לירושלמיםו, תומר עיון כבש ראשון לכפר יונה,מייקל גרינברג צימק במחצית השניה. עמישב פ"ת היתה בדרך לנצחון על האורתודוכסים לוד כשהוליכה בבטחה 1:3 בדקה 85 אך ספגה צמד שערים דרמטי וחלוקת נקודות.

אורי קרגולה ואסי בוזגלו העלו את עמישב ליתרון מהיר, עידן סרור צימק בפנדל, אך קרדולה עם צמד שני ברציפות הוריד את עמישב למחצית ען יתרון 1:3 שער עצמי של הבלם אהרון סולדצובדקה 85 ושער של ירין הילל בתוספת הזמן קבעו 3:3 דרמטי בסיום. הפועל כפר שלם ובני אילת נפקדו בתיקו ללא שערים. תיקו דרמטי היה גם בדרבי הדרומי שם הוליכה ערד המחצית השניה 0:1 משער של איציק פרץ, באר שבע נותרה ב 9 שחקנים לאחר הרחקותיהם של אדם תנעמי ואוהד סעדון,אך אור לוי

קבע שיויון דרמטי בתוספת הזמן.

 

    דורון ממן. בת ים חזק בצמרת , ומחריפה את המשבר שי קביליו יפו.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה א צפון:

עיורני טבריה המוליכה נעצרה במשחק החוץ בצור שלום עם תיקו 1:1 בסיום. אלון רבינוביץ העלה את טבריה ליתרון בדקה ה 30 בפנדל מוצלח, אך בני בניסטי הבלם הותיק הישווה למקומייםבדקה 71 כנגח כדור קרן פנימה. מכב ידלית אל כרמל נצמדה לטבריה בראשות הטבלה לאחר שגברה 0:2 בבית על עיורני קרית אתא. לאחר מחצית ראשונה מאופסת ,כבשו כפיר לייבוביץ וענאן נאר אלדין וקבוצתו של אחמד ווהב ממשיכה במסלול הנצחונות. הפועל עפולה התפוצצה על הפועל כפר קנא כשרמסה אותה ללא קושי 0:5. שחר סימנטוב במחצית הראשונה ,ושלום עקיבא עם פתיחת המחצית השניה עם שערי בכורה העלו את עפולה ליתרון 0:2, אליאור סיידר המחליף עם צמד ומתן נחמני מהמחליף הנוסף כבשו ב 10 הדקות האחרונות ועפולה עם נצחון בית ראשון מטפסת במעלה הטבלה.

 

 שלום עקיבא. עפולה מתפוצצת על כפר קנא .עקיבא שם שער ליגה ראשון במדי עפולה.(צילום:לילך וייס)

 

גבעת אולגה ממשיכה במסע ההצלחות במגרש בגלבוע,לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם קבוצתו של ברוך סער. תום חפץ הכשרוני שהגיע מעפולה ,העלה את אולגה ליתרון בדקה 32 אך שלומי מראד המקומי הישווה 10 דקות לאחר מכן.אולגה שמרה על התוצאה במחצית השניה .למרות הרחקתו של משה חליווה בדקה 80,וחזרה הביתה עם נקודת ליגה ראשונה. העולה החדשה הפועל מגדל העמק נעצרה לאחר תיקו ביתי 1:1 מול מ.ס כרמיאל צפת. שאדי חמודה העלה את כרמיאל ליתרון בדקה ה 20 שבוטל 10 דקות לאחר מכן עם שער מרהיב של סבי שאולוב היישר לחיבורים. הפועל הרצליה נצמדה לחבורת הצמרת לאחר נצחון ביתי 1:2 על מעלות המדרדרת. טל פטרושקה בפנדל בדקה ה 26,עומר בוארון הכפיל בדקה 87. גל צרויה הצליח רק לצמק בתוספת הזמן, וקבוצתו של צחי טיאר חזק בצמרת. הפועל חדרה רושמת נצחון שני רצוף,הפעם בחוץ 0:1 על מכבי כפר קנא משער של מנשה זלקה בדקה 45. מור דהן יכל להכפיל את התוצאה בדקה 90 אך החטיא כדור עונשין מ 11 מטר ,חדרה עם נצחון שני רצוף מתאוששת.

 

 כפיר לייבוביץ. שער שני רצוף לקשר המצוין. מכבי דלית אל כרמל וטבריה צמודות בפסגה.

 

 ליגה ב דרום א:

במשחק המרכזי של המחזור רשמה המוליכה מכפר קאסם נצחון 5 רצוף,וראשון בעדין יהודה זגורי,

לאחר שגברה 1:3 על מורשה רמת השרון. משה אסולין וסאמח מרעב העלו את קאסם ליתרון מבטיח, גיא אפשטיין צימק במחצית השניה ,אך מרעב עם שער שני במשחק קבע 1:3 בסיום.

בקעת הירדן נצמדה לקאסם לאחר נצחון דרמטי 1:2 על מחנה יהודה. נתנאל ועקנין המצוין העלה את מחנה ליתרון בדקה 60, אך עידן גמליאל ודניאל כהן עם צמד שערים ב 5 הדקןת האחרונות קבעו מהפך מרשים בסיום. מ.ס טירה פיספסה הזדמנות להצמד לחבורת הצמרת לאחר תיקו ללא שערים בחוץ מול בני יפו. עוצמה חולון התקרבה לצמרת עם נצחון חוץ 1:3 על ביתר רמת גן. אור יהודה ממשיכה להתדרדר לאחר הפסד ביתי 2:3 לביתר פתח תקווה. גדנ"ע תל אביב והוד השרון נפקדו בתיקו 1:1, באותה תוצאה נפרדו קרית אונו ושיכון ותיקים. השרון נתניה רשמה נקודה ראשונה לאחר תיקו ללא שערים עם בני גלגוליה.

 

     מושיקו אסולין. פתח את מסכת השערים של המוליכה מכפר קאסם.(צילום:ניר שמיר)

 

ליגה ב דרום ב:

במשחק המרכזי של המחזור, נפרדו נחלת יהודה ונתיבות בתיקו 1:1. דודי בכר כבש לנחלת בדקה ה 45 לאחר שהחטיא 10 דקות לפני כן כדור עונשין מ 11 מטר ,הדודו של נתיבות, דודו פלס קבע שיויון עם פתיחת המחצית השניה ,שנשמר עד לסיום. שיכון המזרח ניצלה את התיקו בנחלה ועלתה למקום הראשון לאחר שהביסה 1:6 בחוץ את שיכון המזרח כשדודו ביטון הפנטסטי מככב עם חמישה שערים,אייל גנלי כבש את הראשון של השיכון. צפרירים חלון ממשיכה במסלול הנצחונות ונצמדה לחבורת הצמרת לאחר נצחון 1:3 על מודיעין. חיים ירימיהו הותיק ממשיך לככב ,הפעם עם צמד שערים בפנדלים, מיקי ציקבשוילי כבש את הראשון לחולון, נועם מזרחי הישוה זמנית למודיעין.

באר יעקב לא מתרוממת לאחר הפסד חוץ 1:2 לעולה החדשה מבית שמש. אור מלכה ונמרוד שמש העלו את העולה החדשה ליתרון 0:2 ,ערן חדד הצליח רק לצמק. מעלה אדומים ויצאלאל רחובות נפרדן בתיקו ללא שערים. ביתר גבעת זאב גברה 2:4 על מרחבים כשעזריאל פרידמן ממשיך להרשית,הפעם עם צמד. הפועל רהט רושמת נקודות ראשונות לאחר נצחון חוץ 1:3 על מ.ס באר שבע. בני יהוד וצעירי רהט נפרדו בתיקו 1:1.

 

      דודו ביטון. יום ענק לחלוץ של השיכון,שכבש חמישה שערים לרשתה של דימונה.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה ב צפון א:

אחוה חיפה נצמדה למולכה מגאר שתשחק מחר לאחר שגברה בחוץ 0:3 על מכבי עכו משערים של סיטו יעקוביאן,אנואר ריפעאי ואבירן בן חמו. בני כאבול חזרה למסלול הנצחונות לאחר שהביסה בחוץ 0:5 את הפועל סכנין. חומי לוי בלט עם צמד,נאסים ארמלי,ענאן אברהים וסובחי השלימו. ביתר נהריה התקרבה לחבורת הצמרת לאחר נצחון ביתי 0:2 על אחי עכו. ביתר חיפה היתה בפיגור 0:2 בדקה ה 85 מול ביר אל מכסור,אך אז נכנס לפעולה החלוץ המצוין שלומי ביטון שכבש צמד וחילץ נקודב לביתרים. בני עראבה גברה בחוץ 0:1 על שפרעם משער נצחון של עודאיי דראושה המצוין.

 

     שלומי ביטון. צמד שערים לחלוץ החיפאי בתיקו הדרמטי עם ביר אל מכסור.(צילום:טל פלדמן)

 

ליגה ב צפון ב:

מבול של שערים במשחקי היום. הפועל בית שאן המצויינת הביסה בביתה 0:5 את הפועל עוספיא כשכפיר דר הפנטסטי מככב עם שלושער.דאוגד עליסאת ואליאור אוחיון השלימו. אחי איכסל רמסה בחוץ 1:7 את כפר קמא,כשמחמוד שלבי עם שלושער ואחמד חגיר עם צמד מככבים. עירוני נשר ועין מאהל נפרדו בתיקו 2:2 כשנשר משווה פעמיים מרגלי ידין אשכנזי ולירן לוגסי. דבוריב גברה על כפר קרע 1:2 מצד של מוחמד יוסף. רמות מנשה הביסה 2:6 את מ.ס בועיינה

 

      כפיר דר. שלושער לקשר המצוין של בית שאן, שרומסת בביתה את עוספיה.(צילום:אלק מאשוב)

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות