לקראת מחזור: עדיין חם

הטמפרטורות במגרשי הליגות הנמוכות ממשיכות בקו עלייה.סוף שבוע מעניין ומסקרן לפנינו. במוקד: מרמורק- כפר סבא,אזור -שעריים,יפו -בת ים,עמישב -לוד.בצפון:צור שלום - טבריה,עפולה - כפר קנא,גלבוע -אולגה. ליגה ב :כפר קאסם - מורשה,נחלת יהודה-נתיבות,מגאר - מכבי טמרה..

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 12-10-2012
  • 08:52

ליגה א דרום:

הליגה המרתקת והמסקרנת ממשיכה כרגיל לספק לנו הרבה עניין ומתח. במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה הפועל מרמורק את ביתר כפר סבא. 2 הקבוצות עדיין לא נוצחו העונה, כשמרמורק

אף לא ספגה שער חובה ב 3 משחקי הליגה עד כה. כפר סבא כרגיל מתברגת בצמרת,אך זו עדיין לא היכולת אותה אנחנו רגילים לראות מחניכיו של סירוטקין. משחק בו כל תוצאה לא תפתיעה את האוהדים

מפגש פיקנטי ומסקרן ייערך "בוינטר" שם תפגשנה שתי העולות החדשות לליגה א, הפועל אזור ומכבי שעריים. 2 הקבוצות שבנו קבוצות איכותיות אמורות להתברג בצמרת הגבוהה לאורך כל העונה.מעניין יהיה לדעת אם אזור עם הסגל החזק שלה,תצליח "לנקום: בשעריים,עם התמיכה של הקהל האדיר שלה,על ההפסד במשחקי המבחן.  דרבי אזורי חם ייערך בחולון,שם תארח קביליו יפו שנמצאת במומנטום שלילי,את עירוני בת ים,שהפסידה אמנם במחזור הפתיחה לכפר יונה,אך מאז עלתה על דרך המלך עם 2 נצחונות רצופיפ. יפו רוצה לצאת מהרצף השלילי,בת ים רוצה להמשיך ברצף החיובי.

 

      אוהדי מכבי שעריים. יגעו בהמונם ל"וינטר" לתמוך בקבוצתם במשחק מול היריבה המוכרת מאזור.

 

משחק מעניין נוסף יערך בסירקים שם תארח עמישב פ"ת שמגיעה מעודדת לאחר הנצחון על יפו במחזור החולף,את האורתודוכסים לוד שמהווה עד כה הפתעה נעימה וממוקמת במקום השני.

הפועל קטמון שפתחה את העונה עם 3 תוצאות תיקו ברציפות, תחפש את נצחונה הראשון בכפר יונה,שנמצאת במומנטום שלישי עם 2 הפסדים רצופים, בקטמון בעלת היומרות לעלייה, לא יקחו בחשבון איבוד נקודות נוסף. הפועל כפר שלם שפתחה בצורה טובה את העונה ,ועדיין לא נוצחה תארח בביתה את בני אילת הלא יציבה, בכפר ירצו להמשיך במומנטום החיובי,  נצחון אילתי ייצב את השורת בדרום. 2 דרבים דרומיים מרתקים צפויים לנו בסוף השבוע: בשישי תארח הפוע לערד בדרבי תחתית "חם " תרתי משמע, את מכבי באר שבע. ערד תנסה לנצל את יתרון הביתיות לשה, במטרה ללקט 3 נקודות ולברוח מהתחתית, באר שבע שסובלת מבעיות ניהוליות תרצה לצאת בשלום מהמשחק. בדרבי נוסף שינעל את המחזור תארח עירוני קרית מלאכי במוצא"ש באשקלון את עירוני קרית גת. במלאכי יש ניצנים של תקווה לאור חילופי ההנהלות שצפוי במועדון,וינסו להביא זאת לדי ביטוי גם על כר הדשא, קרית גת מנגד שפתחה בצורה טובה את הליגה וממוקמת בצמרת העליונה,ירצו להמשיך במומנטום החיובי והשיאר קרוב לחבורת הצמרת.

 

    אוהדי קביליו יפו. מייחלים לנצחון לאחר 2 הפסדים רצופים, על חשבונה של השכנה מבת ים. (צילום:אביחי חיים)

 

ליגה א צפון:

3 מחזורי הפתיחה הפתיעו את רבים מחובבי הליגה, שציפו לראות בצמרת הגבוהה את עפולה וגלבוע,אך מי שמתבונן בטבלה, יראה את טבריה, מגדל העמקףמכבי דליה ועראבה המפתיעות שפתחו את העונה בצורה מצויינת.  המוליכה עירוני טבריה ששומרת על מאזן מושלם,תצא למשחק חוץ קשה בצור שלום,שם יערוך מאמנה עופר מזרחי,משחק פרידה לפני כניסתו לתפקיד עוזר המאמן בעירוני קרית שמונה. מזרחי מצפה לקבל נצחון מחניכיו כמתנת פרידה, את החניכים הנמרצים של אלדד שביט מעיר הכנרת,זה בטוח לא יעניין. הטבריינים יגיעו במטרה לשמור על מקומם בראשות הטבלה.

 

אלדד שביט. בעיר הכנרת רוצים לשמור על מאזן מושלם,גם לארח משחק החוץ הקשה בצור שלום.

אסי גלבוע תארח בביתה במשחק מסקרן את גבעת אולגה.חניכיו של ברוף סער שזכו בנצחון ראשון במחזור החולף בכפר קנא,ירצו לחבר רצף נצחונות מול אולגה שמגיעה "כחיה פצועה" למשחק, לאחר שעדיין לא רשמה נקודת ליגה ב 3 מחזורי הפתיחה. הפועל עפולה תרצה לרשום נצחון בית ראשון העונה,ולהוריד את מפלס הלחץ בבירת העמק,כשתארח את הפועל כפר קנא שמחפשת נצחון ראשון.

העולה החדשה המפתיעה תרצה למנף  את הפתיחה המצויינת שלה, כשתארח בביתה את מ.ס כרמיאל צפת הלא יציבה. חניכיו של רפי בוסקילה שעדיין לא ספגו העונה,ירצו לשמור על רשת נקיה,ולצבטר נצחון נוסף שיבסס אותם בצמרת הטבלה. מכבי דלית אל כרמל אף היא עם פתיחה מצויינת תארח בביתה את עיורני קרית אתא במטרה לרשום נצחון נוסף ולהתבסס בצמרת הליגה.

הפועל הרצליה שמסתמנת כקבוצה שתרוץ בצמרת עד תום העונה, תארח בביתה את סקציה מעלות החבולה שנמצאת במומנטום שלילי לאחר 2 הפסדים רצופים,ןמחפשת לחזק את סגל הקבוצה.

מכבי כפר קנא תארח בביתה את הפועל חדרה ,שמגיעה מעודדת לאחר הנצחון המרשים על מעלות במחזור החולף, כפר קנא עם שני הפסדים רצויפ תרצה לעצור את המומנטום השלילי, חדרה תקווה לחזור הביתה עם נצחון שני רצוף. במשחק שינעל את המחזור תארח בשבת אחוה עראבה המפתיעה את הפועל דלית אל כרמל העיקשת למשחק בו כל תוצאה אפשרית.

 

 אבי עמר. האוהדים בבירת העמק רוצים לראות נצחון בית ראשון.

 

ליגה ב דרום א:

קרב צמרת מרתק ומסקרן צפוי בכפר קאסם שם תארח המוליכה המקומית,את מורשה רמת השרון שרחוקה ממנה ב 2 נקודות בלבד. כפר קאסם לאחר שבוע עמוס בבעיות עם עזיבתם של המאמן אילן אטלי והקשר קובי בן לולו,תרצה לשים את הבעיות בצד ועם המאמן החדש יהודה זגורי על ההקוים.להמשיך ברצף הנצחונות מול הקבוצה הסימפטית מהשרון,שמרבה לכבוש בכל משחקיה.

בקעת הירדן שניה,תרצה להישאר צמוד למוליכה כשתארח בביתה את מחנה יהודה הלא יציבה. אור יהודה המדרדרת תארח בביתה את ביתר פתח תקווה.גדנ"ע ת"א תארח במפגש מרכז טבלה ,את הוד השרון. ביתר רמת גן תארח בביתה את עוצמה חולון,והשרון נתניה תרצה לרשום נקודות ראשונות על חשבונה של גלגוליה. קרית אונו שמחפשת נצחון ראשון תארח את שיכון ותיקים. במשחק מסקרן תארח בני יפו שנמצאת במגמת התאוששות עם 2 נצחונות רצופים.את מ.ס טירה בעלת היומרות להעפיל בתום העונה לליגה א.

 

  יהודה זגורי. מאמנה החדש של המוליכה מכפר קאסם יארח את לקרב צמרת את מורשה רמת השרון.

 

ליגה ב דרום ב:

במשחק המרכזי של המחזור תארח המוליכה נחלת יהודה את עירוני נתיבות המדורגת במקום ה -5 מרחק 2 נקודות בלבד מהמוליכה. בקבוצה מר"אשלצ ירוצו לשמור על מקומם הראשון ולרשום נצחון נוסף על נתיבות שתרוץ בצמרת עד תום העונה. משחק בו כל תוצאה אפשרית בין 2 קבוצות שעד לא מזמן היו יריבות לגיטימיות בליגה א דרום. שיכון המזרח הצמודה לנחלת תצא למשחק חוץ בדימונה במטרה לנצח, ולקוות לתוצאה של תיקו בנחלת בכדי לכבוש את המקום הראשון. מעלה אדומים שנמצאת במומנטום מצוין תארח בביתה את יצאלאל רחובות העיקשת. הפתעת העונה עד כה צפרירים חולון תרצה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח בביתה את עירוני מודיעין שרוצה לחזור לחבורת הצמרת. באר יעקב תרצה לטפס במעלה הטבלה ,כשתצא למשחק חוץ בבית שמש. גבעת זאב תארח במשחק מעניין את מרחבים, מ.ס באר שבע תארח את הפועל רהט החבולה, ובני יהוד תארח את צעירי רהט.

 

 אורן פחימה . נתיבות מגיעה לקרב צמרת מול המוליכה נחלת יהודה.

 

ליגה ב צפון א:

במשחק המרכזי של המחזור תארח העולה החדשה המושלמת,בני מגאר את היורדת מכב טמרה.

במגאר ירצו לשמור על המאזן המושלם, טמרה תגיע לקחת נקודות במטרה לא להתרחק מהצמרת.

השניה מגדל כרום תצא למשחק חוץ קשה מול כאוכב העיקשת.מכבי עכו תאר חבקרב צמרת את אחוה חיפה ,כשמפסידה במשחק תתרחק מחבורת הצמרת. כאבול שאבדה גובה לאחרונה תרצה לחזור למסלול הנצחונות במשחק החוץ בסכנין. ביתר חיפה תרצה לחזור לליגה כשתארח בביתה את את ביר אל מכסור.ביתר נהריה תארח בדרבי אזורי את אחי עכו.בני סמיע תרצה לרשום נצחון ראשון על חשובנה של כפר מנדא, והפועל שפרעם תארח בביתה את בני עראבה.

 

    מוטי בן חמו. מכבי טמרה יוצאת לקרב צמרת מול המוליכה ממגאר.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה המפתיעה, העולה חחדשה צעירי טורען תצא בשבת למשחק חוץ קשה מול הפועל בקה אל גרביה שפתחה מצוין את העונה. הפועל בית שאן  תארח בביתה את הפוע ל עוספיא ותצפה למעידה של המוליכה. אחוה אום אל פאחם תרצה לשוב למסלול הנצחונות במשחק נחוץ הקשה באום אל גאנם.

עירוני נשר תרצה להדבר לחבורת הצמרת כשתארח בביתה את עין מאהל. מכבי אחי איכסל תרצה אף היא להישאר בסביבת הצמרת כשתצא למשחר חוץ מול האחרונה כפר קמא. הפועל איכסל שדבר חזק בצמרת לאחר צירופו של כפרי אזולאי וחזרתו של החלוץ עבודי דראושה תארח בביתה את איחוד בני בקה.דבוריה תארח את כפר קרע ורמות מנשה תארח את מ.ס בועיינה.

 

 כפרי אזולאי. הופעת בכורה בקבוצתו החדשה ,הפועל איכסל, במשחק הבית מול איחוד בני בקה.

 

כל השערים ,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1" - האתר מס 1!

 

 

הוסף תגובה
תגובות