לקראת מחזור: מי צריך יותר?

המחזור ה 2 בליגה א הגריל לחובבי הליגות הנמוכות קרבות חמים ומסקרנים בשני המחוזות. אזור תארח את קביליו יפו במפגש טעון,גלבוע מארחת את עפולה בקרב הגדולות של העמק,מרמורק -קרית גת,כפר שלם- כפר סבא, מעלות - טבריה, מגדל העמק -גבעת אולגה.ליגה ב: בקעת הירדן -טירה,גבעת זאב - שיכון המזרח. סוף שבוע חם במגרשים!

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 28-09-2012
  • 05:36

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש הטעון והמסקרן בו תארח בבית ים,בשעה 12:00 העולה החדשה הפועל אזור את קביליו יפו. שתי הקבוצות עם מאזן מושלם עד כה,לאחר שצברו 2 נצחונות,אחד בליגה ואחד בגביע.היפואים שהביעו את מחאתם על השעה המוקדמת של המשחק,יגיעו חדורי מוטיבציה לזכות בנצחון על העולה החדשה, אזור רוצה לתקוע יתד בליגה,ונצחון על קביליו יגרום לכל הקבוצות לקחת ברצינות רבה את קבוצתו של שי מאור בכל הנוגע למאבקי העלייה. משחק מסקרון נוסף בין 2 קבוצות שנמצאות עם מלוא הנקודות ייערך במרמורק,שם תארח קבוצתו של אופיר חיים,את עירוני קרית גת שנמצאת בכושר מצוין. הפועל כפר שלם שהציגה יכולת משכנעת במחזור הפתיחה ב"טדי" מול קטמון וחזרה הביתה עם נקודה חשובה,תארח בשכונת התקווה את ביתר כפר סבא ששומרת על מאזן מושלם עד כה. הפתעת המחזור הראשון עירוני כפר יונה,תארח בביתה את מכבי שעריים שתרצה לרשום נצחון ראשון העונה. בני אילת תארח בביתה את הקבוצה החבולה מעמישב שתחסר במשחק את אורי קרגולה ואסי בוזגלו המורחקים,הפסד של עמישב והצמרת תתחיל לברוח לחניכיו של בוזגלו. הפועל ערד תרצה לרשום נקודות ראשונות המשחק הבית מול הפועל קטמון,שתרצה לשחזר את היכולת הגבוהה שהציגה מול מרמורק במשחק הגביע. האורתודוכסים לוד תארח בחולון את מכבי באר שבע,כשכל אחת מהקבוצות תרצה לרשום נצחון ראשון העונה.במפגש בין 2 מפסידות מהמחזור הראשון תארח בשעריים עירוני קרית מלאכי את עירוני בת ים,שתגיע במטרה לזכות בנצחון נוסך לאחר הנצחון בגביע על עמישב, קרית מלאכי תרצה לעצור את שרשרת ההפסדים.

 

      אוננה וסקחפי. מפגש טעון ומסקרן לקביליו מול קבוצתו של שי מאור.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה א צפון:

משחק העונה בצפון,"הקלאסיקו" של העמק,המפגש בין 2 הקבוצות האיכותיות בליגה,יעמוד במוקד המחזור בסוף השבוע הקרוב כאסי גלבוע תארח בביתה את יריבתה המושבעת מעפולה. 2 הקבוצות מגיעות למשחק ללא נצחון במסגרת הליגה, גלבוע חזרה עם נקודה מהרצליה,בעוד שעפולה הופתעה בביתה ע"י מכבי דלית אל כרמל,2 הקבוצות לא יכולות להרשות לעצמן איבוד נקודות נוסף,דבר  "שיבעיר" את הלחץ ב 2 הקבוצות עם התקציב בגדול ביותר בליגה. מפגש מסקרן בין 2 קבוצות שפתחו את העונה ברגל ימין ייערך במעלות שם תארח הסקציה את עירוני טבריה הנמרצת למשחק בו כל תוצאה אפשרית. העולה החדשה הפועל מגדל העמק,תארח במגרשה הביתי לאחר 10 שנות גלות בליגה ב,משחק רשמי בליגה א ,כשתפגוש את גבעת אולגה, יהיה זה משחק פיקנטי עבור קשרה דשל מגדל העמק מושיקו בלבליה שיארח את ה"אקסית" בה כיכב בשנתיים האחרונות. הפועל חדרה תארח בביתה את הפועל הרצליה כששתי הקבוצת יגיעו במטרה לרשום נצחון ליגה ראשון. מכבי כפר קנא שרשמה נצחון חשוב במחזור הפתיחה בחוץ על כרמיאל תרצה להמשיך במסלול כשתארח בביתה את הפועל דליית אל כרמל.

מכבי דלית אל כרמל תארח בשבת את הנציגה השניה מכפר קנא, הפועל קבוצתו של פאיד חסון.

מכבי צור שלום תארח בביתה את מ.ס כרמיאל צפת,ואחוה עראבה תארח "בדוחא" את קרית אתא.

 

     אוהדי הפועל עפולה. האם סוף סוף יזכו לראות נצחון בדרבי העמקים? (צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב דרום א:

במוקד המחזור ה 3 תצא מוליכת הטבלה מטירה,שברשותה מאזן מושלם של שני נצחונות למשחק חוץ קשה בבקעת הירדן. המושלמת השניה מ.ס כפר קאסם תצא למשחק חוץ מול השרון נתניה שעדיין לא רשמה נקודה העונה. עירוני אור יהודה תארח במפגש מסקרן את מורשה רמת השרון.

מחנה יהודה תצא למשחק חוץ קשה מול גדנ"ע ת"א. ביתר רמת גן תארח בדרבי את שיכון ותיקים.

בני יפו שפתחה את העונה עם 2 הפסדים תארח את גלגוליה שברשותה שתי תוצאות תיקו.

קרית אונו תרצה לרשום נצחון ראשון במשחק הבית מול ביתר פתח תקווה,עוצמה חולון הלא יציבה תארח את הוד השרון.

 

     עבד טיטי חוגג. מבחן כוח רציני למולכה מטירה,בבקעת הירדן העקשנית.(צילום:לירן דורף.)

 

ליגה ב דרום ב:

במשחק המרכזי של המחזור תארח המוליכה המפתיעה מגבעת זאב ,בניצוחו של עזריאל פרידמן הצעיר שכבש 5 שערים ב שני משחקים,את שיכון המזרח החזקה שמגיע במומנטום חיובי לאחר שהביסה בבית את מ.ס באר שבע. נחלת יהודה שרשמה נצחון מרשים במרחבים תארח בביתה את הפועל רהט שעדיין לא רשמה נקודות העונה. עירוני נתיבות תארח בביתה את צעיר רהט, עירוני מודיעין שהתחזקה השבוע בבלם משה משען,תצא למשחק מול בני יהוד במפגש בין שתי העולות החדשות.באר יעקב תרצה לרשום נצחון ראשון העונה במשחק החוץ מול מ.ס באר שבע.

צפרירים חולון העיקשת תארח בביתה את מרחבים,ודימונה תארח את מעלה אדומים.

 

     דודו ביטון. שיכון המזרח יוצאת למשחק חוץ מול המוליכה המפתיעה מגבעת זאב.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה ב צפון א:

במשחק המרכזי של המחזור תצא הפייבוריטית לעלייה בני כאבול למשחק חוץ קשה בכאוכב, הידועה כקבותה ביתית מובהקת. המוליכה מגדל כרום עם מאסן מושלם תצא למשחק חוץ קשה מול ביתר חיפה,שתרצה לרשום נצחון ראשון העונה לאחר שפתחה גרוע את העונה,עם 2 הפסדים.

מכבי טמרה שנמצאת אף היא עם מאזן מושלם תצא למשחק חוץ מול הפועל סכנין. אחי עכו תארח בביתה את ביר אל מכסור שמאמנה אחמד קאסם התפטר במהלך השובע, ביתר נהריה תארח את כפר מנדא במשחק בין קבוצות שרוצות להתברג בצמרץ הטבלה. בני מגאר העולה החדשה שמסתמנת כ"סוס השחור" של הליגה,תארח בביתה את מכבי עכו. הפועל שפרעם תארח בביתה את קבוצתו של חנא פרהוד, אחוה חיפה,ואיחוד בני סמיע תארח בביתה את בני עראבה.

 

     חומי לוי  ,חלוצה של כאבול(במרכז). כאבול יוצאת למשחק חוץ קשה בכאוכב.(צילום:צחי שמואלי)

 

ליגה ב צפון ב:

הפועל בית שאן הפייבוריטית לעלייה ,שנמצאת עם מאזן מושלם ,לאחר שזכתה בנצחון טכני על מ.ס בועיינה ,תארח בביתה לעיני הקהל הביתי התומך שלה את עין מאהל. העולה החדשה אחוה אום אל פאחם שנמצאת עם מאזן מושלם תצא למשחק חוץ קשה מול איחוד בני בקה. עירוני נשר תרצה להתאושש מההפסד הדרמטי לטורען כשתארח בביתה את אחי איכסל. מכבי כפר קרע שנמצאת  אף היא עם מאזן מושלם,ומבלי שספגה שער חובה תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל איכסל. טורען המושלמת אף היא,תצא בשבת למשחק חוץ קשה ברמות מנשה. דבוריה תארח בביתה את מ.ס בועיינה, אום אל גאנם תארח את עוספיה,וכפר קמא תארח את הפןעל בקה אל גרביה.

 

 מוטי אוחיון. בית שאן רוצה להמשיך במסלול הנצחונות.(צילום:משה בן סדון.)

 

כל המבקיעים,השערים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1" - האתר מס 1!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות