תרמו חי לפני כיפור

משחק מצוין של הפועל קטמון מול משחק נרפה של הפועל מרמורק שלח את הירושלמים לראשונה בתולדות הקבוצה לשלב הבא בגביע. חי אטיאס עם צמד ויובל פוגלמן כבשו לקטמון שהציגה משחק טוב לעומת משחק נרפה של מרמורק.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 23-09-2012
  • 11:45

שבוע אחרי ההופעה המאכזבת בליגה נגד כפר שלם הגיעה הפועל קטמון והחליפה תפקידים עם הקהל הביתי. אם בשבוע שעבר הקהל הגיע בהמוניו ונתן הצגה אז השבוע רק 400 אוהדים הגיעו לראות משחק קצבי וטוב של הקבוצה. מהצד השני מרמורק הגיעה ללא האנרגיות שבוזבזו על הדרבי הגדול שבוע לפני כן, והציגה משחק נרפה שבו במשך 90 דקות עמית שמש שוערה של קטמון השקיף על הנעשה ולא הזדקק לשום מאמץ.

 

הקהל של קטמון שמח על העליה לשלב הבא בגביע. (צילום: באדיבות אתר הפועל  קטמון צלם גיא יצחקי)

 

המשחק נפתח בגישושים והרבה איבודי כדור במרכז המגרש, מהדקה ה 20 ראינו רק קבוצה אחת על המגרש שהתקפת קטמון מתחילה להצדיק את הציפיות. עידן שמש ודור גרוסבך שתופקדו כחלוצים הטרידו רבות את הגנת מרמורק ונעזרו במהירות {שמש} ובכוח {גרוסבך} כדיי ליצור מצבים לכיבוש. שי אהרון {שוב בינוני} תופקד כפליימקר שחי אטיאס מגיע מצד שמאל ופוגלמן המצטיין במשחק תוקף מהימין. לאחר החמצה של גרוסבך ועבירה של ספק אדום על עידן שמש סמוך לרחבה, הגיע השער הראשון של קטמון בדקה ה 32 , לאחר עירבובייה ברחבה ונסיונות בעיטה של שמש וגרוסבך הגיע יובל  פוגלמן ובעט עם הלב מ8 מטר וקבע אחד אפס מוצדק לקטמון.

עד המחצית יכל עידן שמש להגדיל את התוצאה ולמחצית ירדה קטמון ביתרון מוצדק.

 

 

ציון זקן נלחם על הכדור. (צילום: באדיבות אתר  הפועל קטמון ירושלים  צלם גיא יצחקי)

 

אם נדמה היה שבמחצית השנייה נראה משחק שונה אז טעינו, קטמון המשיכה בהתלהבות ומשחק ומרמורק אפילו שיחקה רע יותר, חיים קנאפו במשחק חלש לא הסתדר עם הקישור הדינאמי של קטמון, וגם בר לייבה ויותם פנסו בהופעת בכורה חלשה לא עזרו הרבה. את חנן פדידה ועידן חג'ג בכלל מחפשים עד עכשיו בטדי.

 

בדקה ה 53 מבצע קבוצתי נהדר של קטמון שבסיומו ציון זקן דורך על הכדור לחי אטיאס {מחצית שניה נהדרת} שממרחק של 20 מטר ובנגיעה קובע 2 0 פנטסטי. מכאן בקטמון השתדלו להנות ושי אהרון שהשתפר מעט חיפש שוב ושוב את שמש גרוסבך ואטיאס שהגיע מאחור ועם רצון וריכוז אז המשחק היה מסתיים בתבוסה צורבת לרחובותים.

 

שי אהרון בסטייל מוריניו. (צילום: באדיבות אתר הפועל קטמון ירושלים  צלם גיא יצחקי)

 

בדקה ה 73 התנגשות ראשים בין שי אהרון לחאוסטוב גרמה לפציעה של הקפטן הירושלמי שהוחלף לקול מחיאות הכפיים של הקהל, אהרון העביר את סרט הקפטן לעוז צבאג שנכנס לדקות האחרונות. גם נתנאל מולכו שותף והשפיע על הדקות האחרונות עם מהירות אדירה ויצירת מצבים. בדקה ה 90 כדור טוב של מולכו לחי אטיאס שהפעם ברגל שמאל קובע 3 0 מרשים של קטמון.

  

עידן שמש ונתנאל מולכו מלווים את הבעיטה של חי אטיאס. (צילום: באדיבות אתר הפועל  קטמון צלם גיא יצחקי)

 

בקטמון ניתן לציין גם את אסף עזו וג'וני צברטוק ששיחקו כבלמים ונתנו הרבה שקט לקבוצה, לקראת המשך הליגה. במרמורק לא התרגשו מההפסד אבל אופיר חיים חייב לתת את הדעת על משחק נרפה מאוד וחוסר מוטיבציה של שחקניו
 

חי אטיאס, כובש הצמד מקבל אהבה מהקהל של קטמון. (צילום: באדיבות אתר הפועל  קטמון צלם גיא יצחקי)

 

התמונות באדיבות: אתר הפועל קטמון ירשולים.  www.katamon.co.il

 

הוסף תגובה
תגובות