עיר ללא מלאכים

קריית מלאכי חשבה להפתיע במסגרת סיבוב ה' בגביע המדינה, אולם הציגה יכולת מחפירה והפסידה 5:2 להפועל אזור. אליאור ועקנין הרשים עם שלושער, לוטטי ובורוכוב התכבדו אף הם במשחק בו הופיעה רק קבוצה אחת. שערים של ניר דדון וגיא סבח לא המתיקו את הגלולה עבור המארחים.

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 21-09-2012
  • 17:59

לא באותה ליגה: קריית מלאכי הפסידה היום (שישי) 5:2 מול הפועל אזור, במסגרת סיבוב ה' בגביע המדינה. מלאכי, שאירחה את המשחק באצטדיון של צפרירים חולון, הציגה יכולת חלשה במיוחד ולאורך כל ההתמודדות הייתה הנחותה על כר הדשא. שחקניו של הראל מלכה ירדו מנוצחים בכל פרמטר ואפשרו לאורחים לעשות ככל העולה על רוחם בהתקפה, מה שהביא לתוצאה הגבוהה שאכן שיקפה את מהלך המשחק.

 

מנגד, הפועל אזור בהחלט ראויה למחמאות. משחק שוטף, הנעת כדור מהירה וניצול מצבים נהדר הם רק חלק מהגורמים אשר איפיינו את הקבוצה במהלך המשחק היום. אזור אומנם לא פגשה היום משוכה גבוהה, אולם שחקניו של שי מאור הפגינו עליונות ואם היו לוחצים עוד יותר על הדוושה התוצאה הייתה גבוה בהרבה.

 

הפועל אזור חוגגת, היום באצטדיון בחולון (צילום: גיא חזקיהו).

 

את חגיגת השערים פתח מתן לוטטי כבר בדקה העשירית, כאשר גלגל פנימה אחרי אחד על אחד מוצלח מול השוער. מלאכי השוותה מרגליו של ניר דדון בדקה ה-22, אולם החגיגות נשכחו כבר אחרי 4 דקות, כאשר אליאור ועקנין כבש בבעיטה חופשית מושלמת. בדקה ה-36 מבצע אישי נהדר של נתי בורכוב הסתיים בשלישי של אזור, ורבע שעה לסיום קבע ועקנין 4:1 אחרי מתפרצת יפה. בדקה ה-82 רשם החלוץ שלושער נהדר בנגיחה מהקרן בדרך ל-1:5, ודקה אחת לתום המועד החוקי קבע גיא סבח את תוצאת המשחק עם שער מצמק - 2:5 לאזור בסיום.

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

מהלך המשחק:

 

פתיחה מושלמת לאורחים: מתן לוטטי קיבל כדור מצויין ודהר על לשער. מול יעקב כהן בין הקורות השחקן לא התבלבל וגלגל פנימה - 1:0 להפועל אזור. שחקניו של שי מאור לא נרגעו והמשיכו ללחוץ, כאשר רק קבוצה אחת נראתה על המגרש בדקות הראשונות.

 

לוטטי מגלגל פנימה את הראשון של אזור (צילום: גיא חזקיהו).

 

עם זאת, בניגוד גמור למהלך המשחק, השוותה מלאכי את התוצאה בדקה ה-22: כדור חופשי הוגבה לתוך הרחבה, ניר דדון ניצל חוסר תיאום בהגנת אזור ומול השוער הרשית ללא קושי - 1:1.

 

חוגגים. זמנית. שחקני מלאכי אחרי שער השוויון (צילום: גיא חזקיהו).

 

האורחים לא נבהלו משער השוויון והמשיכו לשלוט על כר הדשא. צירופי המסירות, שהחלו אצל גל גבע במרכז ההגנה, הסתיימו בהכשלה מרחק 20 מטרים מהשער. אליאור ועקנין ניגש לבעוט ובביצוע מושלם החזיר את היתרון אחרי 4 דקות בלבד, 2:1 לאזור. ועקנין סובב את הכדור באומנות מעל החומה לפינה השמאלית, ולא הותיר ליעקב כהן סיכוי.

 

לא השאירו להם סיכוי. שחקני אזור חוגגים (צילום: גיא חזקיהו).

 

האורחים המשיכו לשלוט ובדקה ה-36 נכבש השלישי: נתי בורוכוב היתל בשלושה שחקני מלאכי בתוך הרחבה, השכיב שניים מהם על הרצפה ומול השוער גלגל לרשת - 3:1 גדול לאזור, שער נהדר של הקשר. המחצית, שהתנהלה בשליטה כמעט אבסולוטית של השחורים לבנים, הסתיימה ב-3:1.

 

תופסים את הראש. השחקנים אחרי השער הנהדר של נתי בורוכוב (צילום: גיא חזקיהו).

 

במחצית השנייה אזור הורידה את הרגל מהגז, ולמעשה החלק השני של המשחק רק המחיש את חולשתה של מלאכי. השליטה בכדור אומנם הייתה ברגליהם, אולם המארחים בקושי עברו את סף הרחבה של אזור וכמעט ולא סיכנו את השער. בדקה ה-74 אזור החליטה שקצת משעמם לה במצב החדש ויצאה למתפרצת מהירה, שהסתיימה בשער נוסף של אליאור ועקנין: החלוץ בעט חד וחזק מהפינה האלכסונית של הרחבה בדרך ל-4:1.

 

אליאור ועקנין חוגג. שלושער פנטסטי (צילום: גיא חזקיהו).

 

בדקה ה-82 התבוסה הפכה להשפלה כואבת, לאחר שכדור קרן שהוגבה מצא את ראשו של ועקנין, שניצל יציאה גרועה של יעקב כהן כדי לקבוע 5:1. שלושער נהדר של החלוץ. דקה אחת לתום המועד החוקי של המשחק ניצל גיא סבח מבוכה בהגנת אזור כדי לצמק, 5:2 בסיום. שחקניה של אזור חגגו, בצדק, את הכרטיס לשלב הבא בגביע עם ניצחון מרשים, בעוד האוהדים הבודדים שהגיעו מקריית מלאכי דרשו פיטורים.

 

ועקנין מרשית, השוער וההגנה רק מסתכלים (צילום: גיא חזקיהו). 

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

צילום: גיא חזקיהו.

הוסף תגובה
תגובות