שלום עקיבא ניצח את טבריה, קטמון שברה את המנחוס

משחקי יום שישי בסיבוב ה לליגות א מאחורינו. שלום עקיבא עם שער נצחון ישירות מהקרן לרשת האקסית מטבריה העניק לעפולה נצחון חשוב.קטמון שברה את המנחוס בגביע עם נצחון חלק 0:3 על מרמורק.קביליו יפו ואסי גלבוע זכו בנצחונות מרשימים.אזור ומגדל העמק עלו לשלב הבא.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 21-09-2012
  • 17:48

ליגה א דרום:

הפועל קטמון - הפועל מרמורק 0:3.  הפועל קטמון שברה את המנחוס בגביע,והצליחה לעובר שלב לאחר שלא השכילה לעשות זאת ב 3 השנים האחרונות. יובל פוגלמן כבש ראשון בדקה 33,וחי אטיאס הרכש של טלספפה הצדיק את הקרדיט עם צמד שערים בדקות ה 53 ו 92 בדרך לנתחון גדול וחשוב על מרמורק,שתתרכז מעתה בליגה.

 

מכבי באר שבע - קביליו יפו 3:0. בליץ אדיר של היפואים ברבע השעה האחרונה העניק להם נצחון חלק בדרך לשלב הבא. ציקו דננבאום פתח את מסכת השערים בדקה ה 75,סוהיב פריג בדקה 87 ומשה ביטון בדקה ה 90 השלימו את מסכת השערים וחניכיו של אוננה בשלב הבא.

 

      חי אטיאס. צמד שערים של הקשר המוכשר העניק לקטמון את הכרטיס לשלב הבא.(צילום:קובי בס)

 

 

עירוני קרית מלאכי - הפועל אזור 5:2. חניכיו של שי מאור ממשיכים במסע ההצלחות גם במסגרת הגביע, לאחר שהביסו במגרש צפרירים חולון את קרית מלאכי. אליאוק וקנין כיכב עם שלושכא, מתן לוטטי המצוין ונתי בורוכוב השלימו, ניר דדון הישווה זמנית למלאכי, גיא סבח צימק בדקה 90.

 

הפועל ערד - עירוני קרית גת 3:1. יתרון 0:1 של ערד במחצית הראשונה משער של דרור ויצמן לא הרתיעו את האורחים  מקרית גת ,שהגיבו במהפך מרהיב עם שלושה שערים מרגליהם של קובי נחמיאס, דניאל סולומון ושלומי משה. חניכיו של אלקבץ ממשיכים לנצח.

 

עירוני כפר יונה  - האורתודוכסים לוד 3:2. עירוני כפר יונה הוליכה בביטחה 2:.0 בתחילת המחצית השניה משערים של נמרוד מחני ואופיר חלוואני, אך חניכיו של פיני עייש מלוד ,לא הרימו ידיים, צמד שערים של עידן סרור בפנדלים בדקות 60 ו 77 קבעו שיויון, וגוני זייתוני עם שער 10 דקות לסיום קבע מהפך מרשים. כפר יונה סיימה את המשחק  ב 10 שחקנים לאחר הרחקתו של משה כחלון.

 

 

  

  אליאור וקנין חוגג שלושער בנצחון הגדול של אזור על קרית מלאכי.(צילום:גיא חזקיהו)

 

 

מכבי שעריים - ביתר כפר סבא 1:1. ( 2:4 לכפר סבא בפנדלים). כנראה שאלילת המזל לא לצידם של הרחובותים עם פתיחת השנה, מאיר דרעי העלה את חניכיו של סירוטקין ליתרון בדקה ה 25 , אך שער עצמי של הבלם אודי חנון בדקה ה 70 קבע שיויון שנשמר עד לסיום. גפ בהארכה לא השכילו הקבוצות להכריע את המשחק , ובבעיטות ההכרעה מ 11 מטר, גברה הסינדרלה של אשתקד , ביתר כפר סבא על שעריים 2:4.

 

 ליגה א צפון:

הפועל עפולה - עירוני טבריה 0:1.  שלום עקיבא האקס של עירוני טבריה, הכריע את המשחק ה"חם" עם שער מרהיב בבעיטת קרן בדקה  52 ,היישר לחיבורי הקורות והעניק לעפולאים את הכרטיס לשלב הבא. בתום המשחק אירעה תקרית חמורה בה התעמתו אוהדי טבריה עם אחיו ואביו של החלוץ אבי עמר לאחר שהאוהדים הקניטו את החלוץ לאורך המשחק.

 

הפועל אסי גלבוע - עירוני קרית אתא 0:4. נצחון חלק לחניכיו של ברך סער מהגלבוע שבוע לפני ה"סופר קלאסיקו של העמק מול עפולה. ארז יוסף בלט עם צמד שערים, רוברט ארחיל וקובי שריקי השלימו את מסכת השערים של גלבוע , שנראית מוכנה לדרבי מול עפולה.

 

      ארז יוסף. צמד שערים לחלוץ המוכשר של גלבוע, שנראית מוכנה לדרבי מול עפולה.(צילום: לילך וייס)

 

 

מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק 3:2. משחק קצבי ורב שערים באיצטדיון צר המידות בצור שלום.אולג קופרייב העלה את המקומיים ליתרון בתחילת המשחק, שנמחק עד להפסקה עם מהפף של העולה החדשה משערים של אופק מלול הכשרוני,ונתנאל גולדמן הרכש העפולאי. יוני מששה הישווה את התוצאה בדקה ה 57 א6ך אופק מלול עם צמד אישי החזיר את היתרון למגדל העמק שנשמר עד לסיום. חניכיו של רפי בוסקילה עם הכרטיס בשלב הבא.

 

מכבי דליית אל כרמל - כרמיאל צפת 3:2. במקומיים פתחו גם את משחק הגביע בסערה ,ועלו כבר בדקה 1 ליתרון משער של איימן אבו סאלח, שאדי חמודה האורח עם צמד שערים מהיר קבע מהפך, ועל סף ההפסקה הישווה כפיר לייבוביץ את התוצאה 2:2 בסיום המחצית. כשנדמה היה שהמשחק הולך להארכה, כבש רמי דהאר האורח בדקה ה 88 והעניק לחניכיו של מוקי ארמה את הכטיס לשלב הבא.

 

      אופק מלול. משחק מצוין של הקשר הצעיר עם צמד שערים, העניק לעולה החדשה ממגדל העמק, את הכרטעיס לשלב הבא. (צילום:לילך וייס)

 

 

מכבי כפר קנא - הפועל הרצליה 1:3. חניכיו של צחי טיאר חזרו מכפר קנא עם נצחון מרשים בדרך לשלב הבא. עומר בוארון כבש להרצליה על סף ההפסקה, שי ניסיפ בפנדל בדקה ה 75,וגיל גילקרוב הצעיר עם שער 10 דקות לסיום קבעו 0:3. אמיר דיאב המתיק במעט את הגלולה המרה עבוא כפר קנא כשצימק בתוספת הזמן ל 3:1. 

 

הפועל חדרה - סקציה מעלות 3:1. מחצית שנייה מצויינת של חניכיו של ניסים אדרי ,העניקו למעלות את הכרטס לשלה הבא. עומר אלמשלי עם שער בדקה 10 הוריד את חדרה ליתרון בהפסקה, מעלות עלו בטרוף למחצית השניה בדרך למהפץ מרשים,עם צמד של החלות מוחמד אבו ריא,ושער נוסף של ליאור דה כלבו. בדרך ל 1:3 מתוק בסיום.

הוסף תגובה
תגובות