מניעים ונהנים

תחת עומס חום כבד, אירחה הפועל קרית אונו את מ.כ. אור יהודה במסגרת גביע ליגה ב'. משחק הצירופים של אור יהודה והכדורים הארוכים של קרית אונו נותרו מאוזנים על 1:1 בתום 90 הדקות, אך אוהד סולטן ואוהד רון קבעו את תוצאת המשחק בהארכה – 1:3 אור יהודה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-09-2012
  • 12:35

בדקות הפתיחה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, והיא אור יהודה, שהכתיבה את קצב המשחק באמצעות משחק הצירופים היעיל והשוטף שלה. אור יהודה נראתה כמו קבוצה מאורגנת ומאמונת יפה שמנסה קודם כל להניע את הכדור. לא נראה שום מצב שהבלם או המגן העיפו את הכדור ללא כתובת. מאמן הקבוצה, גיא פרץ, ביקש מהשחקנים שלו לחשוב קודם כל על המסירה, והתוצאה נראתה בבירור במשך 30 הדקות האשונות של המשחק.
 

צח זוהר מקרית אונו מוריד כדור בחזה, אמיר סבן צופה. (צילום: יניב גונן)

 

שמירה חזקה של אור יהודה. אוהד סולטן, אודי לוטן ומאיר כביר בלחץ על שחקן קרית אונו. (צילום: יניב גונן)

 

בדקה ה-5, לאחר משחק צירופים יפה לעין, הכדור הגיע לקשרה של אור יהודה, אודי לוטן, שהמשיך בהגבהה טובה לעבר אייל ישראל הלא מכוסה, ומראשו של ישראל הכדור מצא את הרשת – 0:1 לאורחים מאור יהודה.
בדקה ה-15 רמי לוז
המקומי מצא בכדור ענק את גרי שפורקין, שמצא עצמו אחד על אחד מול שוער אור יהודה, גרי ניסה לעבור את גל פלמנבאום, אך בעט החוצה, בעיקר הודות ליציאה טובה של השוער.
 

 

גבי בורנשטיין, שוערה של קרית אונו, מקבל תדריך ממאמנו עמי נימני (צילום: יניב גונן)

 

מאיר כביר בלמה של אור יהודה, מסתכל על הכדור. (צילום: יניב גונן)

 

בדקה ה-20, אוהד סולטן הכניס כדור לעמי יעל, חלוץ אור יהודה, שבעט היטב אך גבי בורנשטיין הדף את הניסיון הישר לחלוץ האורח, שנגח שוב ומצא פעם נוספת את שוער קרית אונו במקום. ללא ספק, בורנשטיין היה במיטבו במשחק, והיה אולי הבולט בשחקני קרית אונו. מן העבר השני, גם שוערה של אור יהודה, גל פלמנבאום, הנפיק משחק הירואי משלו, כשהציל את קבוצתו מספיגה במספר מצבים של אחד על אחד, והוכיח שהוא השוער הכי טוב בליגה.
 

אייל ישראל ומאיר כביר מראים לאילן אוהל את הדרך החוצה...(צילום: יניב גונן)

 

עמי יעל, חלוצה של אור יהודה. קיבל שמירה חזקה לאורך כל המשחק. (צילום: יניב גונן)

 

ככל שהדקות חלפו, אור יהודה נראתה קצת עייפה, וקרית אונו, שהתבססה בעיקר על כדורים ארוכים, נכנסה למשחק בהדרגה.
בדקה ה-32 עידן שפלר, בלמה של קרית אונו, הכניס כדור לגרי שפורקין, שעבר את בלם אור יהודה ליעד טפר, אך השתהה עם הכדור ופלמנבאום שוב היה במקום כדי למנוע כיבוש.
בדקה ה-40 רמי לוז מקרית אונו מצא שוב את שפורקין, שעבר את מגן אור יהודה יוסי ימיני אך הפסיד בעימות ישיר נוסף מול פלמנבאום. תוצאת המחצית – 0:1 אור יהודה.
בדקה ה-64 פלמנבאום כבר לא היה מסוגל להושיע: גרי שפורקין חטף כדור מהגנת אור יהודה ומסר לרובי בייסה, שהכניס כדור לאילן אוהל שכבש מקרוב את ה-1:1.
 

יוסי ימיני בגליץ אל עבר גרי שפורקין. גרי היה טוב במשחק. (צילום: יניב גונן)

 

ליעד טפר, בלמה של אור יהודה. גביע אחד הוא כבר הניף עם ר"ג. האם הוא יניף גם השנה? (צילום: יניב גונן)

 

בדקה ה-80 רמי לוז מקרית אונו הגיע למצב הבקעה ודאי מול גל פלמנבאום, אך במקום לגלגל פנימה בעט חזק והשוער רשם, ככל הנראה, את הצלת המשחק.
בדקה ה-90, אור יהודה הייתה יכולה להכריע את ההתמודדות, כאשר עמי יעל הכניס כדור לאביעד זרביב, שבעט לשער והשוער הדף לרגליו. במקום להוציא רוחב לאוהד רון, שהיה לא מכוסה, ניסה זרביב לבעוט שוב לשער אך החמיץ – 1:1 בתום 90 הדקות והקבוצות נכנסו להארכה.

 

עידן שפלר, בלם קרית אונו. עמי יעל, מנסה ללחוץ עליו. (צילום: יניב גונן)

 

אילן אוהל, חלוצה של קרית אונו. עושה רושם שמצא בית חם בקריה. (צילום: יניב גונן)

 

בדקה ה-92 אביעד זרביב שלח פצצה לשער וכדור נגע בידו של בלם קרית אונו, עידן שפלר. השופט לא היסס וקבע פנדל לטובת האורחים. אוהד סולטן, באלגנטיות, הטעה את גבי בורנשטיין וכבש – 1:2 לאור יהודה.
בדקה ה-100 התקפה מסוכנת של קרית אונו: גרי שפורקין קיבל כדור בתוך הרחבה של אור יהודה והופל על ידי אמיר סבן, אך השופט שהיה קרוב לאירוע התעלם מהפאול –שגיאה נדירה בתצוגת שיפוט מצוינת, שבהחלט קיפחה את קרית אונו.
 

 

גל פלדנבאום, שוערה של אור יהודה. אתמול הוא הוכיח שהוא השוער הכי טוב בליגה. (צילום: יניב גונן)

 

אמיר סבן מחלץ כדור מצח זוהר. (צילום: יניב גונן)

 

אביעד זרביב עולה גבוה מעל ההגנה של קרית אונו. (צילום: יניב גונן)

 

בדקה ה-112 שוב ניתן היה לחזות במשחק הצירופים של הנהדר של אור יהודה (כנראה שעובדים עליו קשה באימונים): אמיר סבן מסר לאייל ישראל, שהעביר לאוהד סולטן, שמצא את אביעד זרביב במצב של אחד על אחד מול גבי בורנשטיין. זרביב פירגן, ראה את אוהד רון משמאל ומסר לו, כאשר כל מה שנישאר לרון זה רק לגלג את הכדור פנימה – 1:3 אור יהודה, תוצאת הסיום. לאחר כיבוש השער, רמי לוז שלא היה מרוצה כלל זרק מספר מילים לשופט וראה את האדום.
תגובות בסיום:
 

 

עמי נמני מאמן קרית אונו (משמאל), וגיא פרץ מאמן אור יהודה. (צילום: יניב גונן)

 

גיא פרץ מאמנה של אור יהודה: "משחק שקול עם יתרון קל לנו. בסך הכול המשחק היווה הכנה מעולה לליגה, והכי חשוב ניצחון ופתיחה ברגל ימין של העונה.".
 

שלומו חזן, מנהל הקבוצה של אור יהודה. "אנחנו מכוונים הכי גבוהה שאפשר" (צילום: יניב גונן)

 

שלומי חזן, מנהל הקבוצה: "היה משחק לא רע למשחק פתיחת עונה, ולמשחק גביע. אני שמח שניצחנו וחשוב לנו להיתקדם בגביע, אבל הליגה יותר חשובה. השנה אנחנו מכוונים גבוה. יש לנו קבוצה טובה, סגל שרץ כבר כמה שנים ביחד, יש אווירה טובה בקבוצה וזה שילוב מנצח. נקווה שהכל יתחבר וניאבק בצמרת הגבוהה על האפשרות לעלות ליגה".
 

 

אודי לוטן, "הוכחנו שיש לנו אופי." (צילום: יניב גונן)

 

אודי לוטן: "ב-30 דקות הראשונות היינו מצויינים, הנענו כדור כמו שאנחנו עובדים על זה באימונים. אבל בגלל החום וגם עם הזמן התעייפנו, ובקרית אונו ניצלו את זה ולחצו עלינו. בהארכה הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק תחת לחץ ואני שמח שניצחנו את המשחק. מקווה שנמשיך לנצח גם שבוע הבא".

 

הילדים של: מימין: רביד אשרוביץ, ליאן זרביב (עם הכדור), ליאל ישראל ועמית סולטן. תלבושות מתאימות יש. (צילום: יניב גונן)

 

דור העתיד כבר כאן. ליאן זרביב רודף אחרי ליאל ישראל. (צילום: יניב גונן) 

הוסף תגובה
תגובות