כפר קאסם מוכנה לליגה

בעונה שעברה מ.ס כפר קאסם נעצרה במשחקי הגביע רק על ידי הפועל רמת גן מהליגה הלאומית. השנה לא יתנגדו בכפר לשחזר את ההישג והמטרה הראשונה הושגה בניצחון 3-0 על עוצמה חולון. שבוע הבא הליגה מתחילה, וכפר קאסם תהיה מועמדת לעלות.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-09-2012
  • 10:20

מ.ס. כפר קאסם הציבה לעצמה מטרות השנה והן הצמרת הגבוהה של הטבלה. אם שנה שעברה משחקי הגביע גרמו למינוף יכולת הקבוצה במשחקי הליגה והיחלצות מתחתית הטבלה למרכז הטבלה, השנה לא מקלים ראש  אנשי הכפר בגביע המדינה וקיוו לפתוח את העונה ברגל ימין.

 

 מרעב סאמח מכפר קאסם, (מס. 11) כבש שער והיה פעיל מאד. (צילום: יניב גונן)

 

עבד אלרחמן ועומרי כהן, עולים לגובה להרחיק את הכדור. הגנה חזקה יש לכפר בראשות עומרי כהן. (צילום: יניב גונן)


בכפר קאסם התחלפה ההנהלה ונכנסו חברי הנהלה ומשקיעים חדשים לקבוצה שהעמידו רף ציפיות גבוהה מאד. מה שנראה על שחקני הקבוצה שנראו מעט לחוצים לעיני ההנהלה החדשה ולאורך המחצית הראשונה לא הסכילו לנצל 3 מצבים טובים של כיבוש וירדוו למחצית ב תיקו 0-0 מאכזב. מנגד עוצמה חולון הקבוצה הסימפטית מהעיר חולון, שרק עלתה העונה ליגה, עושה רושם שתשמח אם תישאר בליגה. עוצמה תהיה חייבת להתחזק אם תרצה להצליח לעמוד במשימה.

 

ספסל כפר קאסם נראה סובל. האם זה מהחום או מהמשחק...(צילום: יניב גונן)

 

גיא סרוסי, מעוז ההגנה של כפר קאסם. (צילום: יניב גונן)

 

מחצית 0-0. במשחק חלש. שאולי הלחץ השפיע על השחקנים או שמה היה זה החום.

מחצית השנייה השתחררו שחקני הכפר מהלחץ והחלו לשחק כדורגל טוב ויעיל. והשחקנים המנוסים של הקבוצה לקחו את העניינים לידיים והחלו לתת תפוקה.
בדקה ה 59 נפרץ הסכר וכפר קאסם עלתה ליתרון והרגיעה את ראשי הקבוצה. קובי בן לולו העלה כדור קרן והבלם עמרי כהן עלה מעל כולם ונגח לשער כדור שהוסט במעט על ידי בלם עוצמה אבל השער נרשם לזכות כהן. 0-1 לכפר קאסם.


 

אילן אטלי  והלוק החדש. "מעצב האופנה"של אתר גולר חושב שהוא דומה לקובי עוז. שווה לצפות.(צילום: יניב גונן)

 

גיא סרוסי, בעוד חטיפה. הפעם מול סולומון טרקה מעוצמה. (צילום: יניב גונן)

 

כפר קאסם המשיכה לשלוט במשחק אבל כבשה רק לקראת סיום המשחק כשבדקה ה 87 קיבל סמח מרעי שחקן הרכש החדש מהליגה הפלסטינאית שהוכיח יכולת גבוהה וכבש מתוך הרחבה 2-0 לכפר קאסם.
 

בדקה ה 90 קיבלה כפר קאסם פנדל ונור סרסור כבש 3-0 לכפר.

 

דורון דריי, קשרה של כפר קאסם, מחלץ כדורים גם כשהוא על הדשא. (צילום: יניב גונן)


 

עבד אל רחמן, שוערה של כפר קאסם. שמר על רשת נקיה גם אתמול מול עוצמה חולון. (צילום: יניב גונן)

 

בשבוע הבא תפתח את הליגה כפר קאסם במשחק חוץ קשה נגד אחת המועמדות  צמרת הטבלה האיחוד של אורטודוכסים יפו ויודעת שהיכולת היום לא תספיק בשבוע הבא.
למרות המשקיעים והנהלה החדשה, בנה המאמן אילן אטלי את סגל הקבוצה על רוב שחקני העונה שעברה ושהצליח לאורך המחצית השנייה של העונה כולל משחקי הגביע . זה מהלך נכון להשאיר סגל שכבר רץ עונה שנייה ומצליח שבלי שמות נוצצים אבל הרבה נחישות אמונה ביטחון ועבודה קשה ואטלי יודע שבליגה ב לא השמות מדברים ובנה את הקבוצה לפי חזון זה ומקווה שבסיום השנה הוא יוכל לסמן ווי גדול ולשמח את כל כפר קאסם.
אבל יש עוד עבודה קשה בכפר וכבר בשבוע הבא במחזור הראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד אורטודוכסים יפו שנחשבת לאחת המועמדות הבכירות לעלות ליגה.

 

ערן חדד על הדשא, אוהד קצב עם הכדור. שני שחקני עוצמה.(צילום: יניב גונן)

 

הרצל בוסתאני, יש לפרגן לקבוצה שלו, שעלתה ליגה השנה ועושה רושם שתצליח לשרוד העונה. (צילום: יניב גנון)

 

מצד שני: יש גם לפרגן לקבוצה הצעירה והנמרצת של הרצל בוסטנאי ועוצמה חולון שלמרות התוצאה הוכיחה שהיא תעשה הרבה צרות בליגה ועם חיזוק נכון בהתקפת הקבוצה תוכל לשרוד בליגה .

 
בשבוע הבא תפתח את הליגה כפר קאסם במשחק חוץ קשה נגד אחת המועמדותל צמרת הטבלה האיחוד של אורטודוכסים יפו ויודעת שהיכולת היום לא תספיק בשבוע הבא. 

הוסף תגובה
תגובות