נתיבות או אזור,חדרה או ביר מכסור

שני משחקי עונה ייערכו בערב בצפון ובדרום. בעילוט יתמודדו הפועל חדרה וסביר אל מכסור על הכרטיס האחרון לליגה א צפון, בראשון לציון קרב מכריע על הכרטיס לליגה א דרום בין עירוני נתיבות להפועל אזור. מי תחגוג בסיום...? ולמי יזלגו דמעות של עצב?

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 16-05-2012
  • 13:04

 עירוני נתיבות - הפועל אזור

בשעה 19:30 באיצטדיון "הסופרלנד" בראשון לציון יפגשו עירוני נתיבות והפועל אזור לקרב גורלי שיכריע מי תזכה בכרטיס המיוחל לליגה א דרום ללא ספק הליגה המרתקת בכדורגל הישראלי. עירוני תיבות של אהוד כחילה עברה עונה לא קלה בלשון המעטה וזכתה בכרטיס למבחני ההישרדות רק בדקה האחרונה של מחזור הסיום הודות לשער חוץ של בני אילת מול השקמה רמת חן. נתיבות עם סגל שחקנים איכותי בעל נסיון רב רשמה עונה גרועה ואמאמן אהוד כחילה בראיון לאתר "גולר" לא ברח מאחריות ואף הודה שכל מערכי הקבוצה נכשלו.

 

 

         שי מאור. האם אזור סוף סוף תשבור את  "המנחוס" ותעפיל לליגה א ?? (צילום:אביחי חיים)

 

נצחון היום על אזור ישכיח במהירות לקברניטי הקבוצה את העונה העגומה אותה עברו. מנגד הפועל אזור דרסה בקלות רבה את כל יריבותיה בליגה ב דרום א ואין ספק שהיא והסגל האיכותי והנוצץ שברשוצה ראוי לשחק בליגה א דרום.הקבוצה שבשנים האחרונית זכתה לכינוי"הלוזרית" תרצה לשבור את הסטיגמה,ולאחר שכשלה במשחק הראשון מול שעריים ,המשחק מול נתיבות יהווה הזדמנות אחרונה לחניכיו של שי מאור לשתות סוף סוף מהבאר. האם אזור תצליח סוף סוף לשבוא את "המאנחוס" או נתיבות תזכה סוף סוף העונה לרגעים של נחת??

 

הפועל חדרה - הפועל ביר אל מכסור

בשעה 19:00 באיצטדיון "עילוט" בנצרת יפגשו הפועל חדרה והפועל ביר אל מכסור לקרב גורלי שיכירע מי תזכה בכרטיס הנכסף לליגה א צפון. חדרה שרשמה עונה מאכזבת בליגה למרות שגברה במחזור האחרון בחוץ על אסי גלבוע מה שהבטיל לה רק את הכרטיס למבחני ההישרדות תרצה לנצח לשכוח מהעונה שעברה ולהתחיל להתכונן לעונה שבפתח.המאמן יוחנן ישראלוב שהחליף בתפקיד את עמי אלחדד הספיק כבר לעזוב ומי שנטל את המושכות במחזור סיום העונה הוא שחקן העבר איציק בן תורה. בחדרה בונים על החלוץ קובי בדש והקשר ברק קודיש שיגלו מנהיגות ואחריות וישאירו את הקבוצה בליגה. מנגד ביא לא מכסור עברה בליגה משוכה קשה בדמותה של מגדל כרום החזקה, ןבמשחק הראשון מול מגדל העמק הפייבוריטית הציגה יכולת נאה וירדה מנוצחת רק לאחר בעיטות עונשין מ11 מטר. במכסור מעודדים מהיכולת מול מגדל העמק ובטוחים שאם יציגו יכות כזו מול הפועל חדרה זב עלול להספיק ובנוסף תזכה הקבוצה מתמיכה אדירה של הקהל הרב שלה. ביר אל מכסור תחסר במשחק את הבלם הותיק באסל בושנק עקב צהובים,והמגן הימני עלי חמזה אמור למלא את תפקידו. מלך שערי הקבוצה הישאם חלומי שנעדר מהמשחק מול מגדל העמק בשל פציעה אמור לחזור לסגל ויעמוד לרשותו של המאמן עאדל עזאם. האם חדרה תשרוד בליגה או שמא ביר מכסור תפתיע ותעלה לליגה א??

 

     ברק קודיש(משמאל). בחדרה בונים מאוד על יכולתו של הקשר המצוין שישאיר את הקבוצה בליגה.(צילום:אלי ראול)

 

מה שבטוח שמזג האויר על כר הדשא בשני המשחקים יהיה "חם מתמיד".

 

 

הוסף תגובה
תגובות