יבנה מתקרבת למבחנים,טמרה נשרה לליגה ב

הכרעות ראשונות עם סיום משחקי שישי במחזור ה 29:מכבי יבנה גברה כצפוי 0:2 על קרית גת וניצלה את תוצאת התיקו 1:1 של ביתר כפר סבא בערד לפתוח פער בצמרת,השקמה חולפת על נתיבות לאחר נצחון חוץ 2:4 בקטמון,טמרה נשרה לליגה ב,חדרה בדרך למבחנים,אור עקיבא נשרה לליגה ג.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 27-04-2012
  • 18:07

ליגה א דרום:

מכבי יבנה  מתקרבת בצעדי ענק למשחקי המבחן מול אסי גלבוע לאחר שגברה כצפוי בביתה 0:2 קרית גת משערים של שי מור יוסף בפנדל במחצית הראשונה ושער נוסף של אסף גובזה במחצית השניה. ביתר כפר מתרחקת 2 נקודות מיבנה המוליכה לאחר שסיימה משחק שני ברציפות בתוצאת תיקו,הפעם 1:1 בחוץ מול ערד שהבטיחה סופית את הישארותה בליגה. אלעד כהן העלה את כפר סבא ליתרון בדקה ה 19 אך גד עובדיה הישווה בדקה ה51.  השקמה רמת חן ממשיכה במסע ההצלחות לאחר שרשמה נצחון שלישי ברציפות תוך כדי שהיא חולפת על פני נתיבות שנחה היום כלשתי הקבוצות 29 נקודות,ולשיקמה הפרש שערים עדיף של שער בודד

חניכיו של שוקי סידס גברו בחוץ 2:4 על קטמון המדרדרת משערים טל איילה,שירן היימן,פיני מתנה ודרור פורסטמן כשבתווך כפיר מלול עם צמד שערים לקטמון הצליח רק לצמק. בני אילת ןעירוני כפר יונה הבטיחו עונה נוספת בליגה כשסיימו את המשחק ביניהן כצפוי בתיקו 0:0 ללא שערים. האורתודוכסים לוד זקוקה לנקודה אחת במחזור הסיום בכדי להבטיח את הישארותה בליגה לאחר שסיימה היום בתיקו 3:3 את משחק הבית מול קרית מלאכי. שרון זוזוט נתן ללוד יתרון ראשון שנמחק עם שער שיויון של חנן אלקיים, זוזט העלה שוב את לוד ליתרון אך מור סיאני וחנן אלקיים קבעו מהפף כשבתווך הורחק יוסי אבולעפיה מלוד. מושיקו אסולין השאיר את לוד בחיים עם שער שיויון בדקה ה 86. מכבי עמישב פ"ת גברה בביתה 1:2 על הפועל מרמורק, תום דורון העלה את מרמורק ליתרון שנמחק במהיורת עם שער של דיויד בקל, אלמוג בוזגלו  מעמישב קבע מהפך במחצית השניה.

 

 אסף גובזה. כבש את השער של יבנה שמתקרבת בצעדי ענק למשחקי המבחן מול גלבוע.(צילום:פורטל יבנה).

 

ליגה א צפון:

מכבי טמרה אחת הקבוצות הותיקות בליגה נשרה סופית לליגה ב לאחר שנוצחה 1:2 בחוץ ע"י מכבי צור שלום.יניב עדן העלה את צור שלום ליתרון בדקה 38, אך ואגדי אבו יונס השאיר את טמרה בחיים עפ שער בפנדל בדקה ה 80. טמרה לחצה בכדי להכריע את המשחק אך מתפרצת של צור שלום בדקה ה90 בסיומה כבש חיים קימה את שער הנצחון למקומיים וטמרה נשרה לליגה ג. אחוה עראבה הבטיחה סופית את הישארותה בליגה לאחר שגברה בקרב התחתית החשוב 0:1 בחוץ על הפועל חדרה. מועמר קארקרה כבש את שער הנצחון של עראבה בדקה ה75 והשאיר את קבוצתו של אחמד ווהב המאמן המצוין בליגה. חדרה בעקבות ההפסד עם רגל וחצי במשחקי המבחן. הפועל כפר קנא עשתה צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה לאחר שגברה בחוץ 1:3 על מ.ס כרמיאל צפת. עינב בר שלום העלה את כרמיאל ליתרון בדקה ה 30. מחצית שניה מצויינת של כפר קנא בניצוחו של החלוץ הותיק אורן זילכה שכבש צמד שערים ושער נוסף של מוחמד סאלח העניקו לכפר קנא את הנצחון היקר.  הנציגה הנוספת מכפר קנא,מכבי הבטיחה אף היא עונה נוספת בליגה לאחר שהביסה 1:7 בביתה את היורדת אחי עכו. איציק נאש המצוין כיכב כשכבש 4 שערים. עירוני טבריה הביסה בביתה 0:5 את הפועל דלית אל כרמל כשמלך שערי הליגה ,אבי עמר המצוין כובש שלושער. דרבי העמקים ביון הפועל עפולה לאסי גלבוע הסתיים בתיקו 1:1, יוסי בצלאל שוערה של עפולה כבש בפנדל למקומיים במחצית הראשונה ,אך אבי מלכה עם פתיחת המחצית השניה קבע שיויון שנשמר עד לסיום. מכבי דלית אל כרמל טיפסה למקום החמישי לאחר שגברה בביתה 1:2 על מעלות. עומרי  מלאק ולירן לוגסי העלו את דלית אל כרמל ליתרון מבטיח במחצית הראשונה,אילן טל ממעלות הצליח לצמק לקראת הסיום. עירוני קרית אתא גברה בביתה 1:3 על גבעת אולגה כשמוי בן חמן הותיק מככב עם שלושער לזכות המקומיים.

 

ענאן פרו,שוערה של טמרה. מכבי טמרה נפרדת מליגה א לאחר הפסד החוץ בצור שלום.

 

ליגה ב דרום א:

עירוני אור יהודה טיפסה למקום השני ,לאחר שגברה בביתה 0:2 על מחנה יהודה שהיתה במקום השני ערב המחזור. לאחר מחצית ראשונה מאופסת שערים של אוהד סולטן בפנדל ושער נוסף של אוהד רון העניקו לאור יהודה נצחון 0:2 בסיום. המוליכה הפועל אזור סיימה את משחק החוץ מול מ.ס כפר קאסם בתיקו 2:2.אזור הוליכה כבר 0:2 ב10 הדקות הראשונות משערים של אלירן מגול ושי כחלון אך כפר קאסם הישוותה עם צמד שערים ב 10 הדקות האחרונות של המשחק. מ.ס טירה בהיסה בביתה 1:4 את בקעת הירדן וטיפסה למקום השלישי,ביתר רמת גן גברה בחוץ במשחק רב שערים 4:5 על השרון נתניה,כשאורן יחזקאל ורמי רוזוליו כובשים צמד שערים כל אחד, גדנ"ע ת"א גברה בחוץ 2:4 על גלגוליה, והיורדת הפועל פרדסיה התעוררה מאוחר עם נצחון חוץ 0:1 על קרית אונו.

 

 אוהד רון חוגג. החלוץ שנמצא בכושר מצוין כבש את השני לאור יהודה שכבשה את המקום ה-2.(לירן דוחף).

 

ליגה ב דרום ב:

זהות היורדת השניה תקבע רק במחזור האחרון כלשדרות 29 נקודות לאחר משחקי היום, ובני יצאלאל עם 30 נקודות. שדרות גברה בביתה 0:2 על הירודת מבשרת ציון משערים של רותם מיטב ותומר טדסה במחצית השניה. בני יצאלאל השיגה נקודת חוץ יקרה מול באר יעקב 1:1 בסיום. שרון מרציאנו הותיק העלה את באר יעקב ליתרון בפנדל, אך דויד כבדה שאג לשיויוןם במשחק עם פנדל משלו. נקודה חשובה מאוד לרחובותים במאבק ההישרדות.מ.ס באר שבע הבטיחה עונה נוספת בליגה לאחר שגברה בביתה 2:4 על הפוןעל רהט. מ.ס דימונה הבטיחה אף היא עונה נוספת בליגה שכמחקה פיגור מוקדם במשחק החוץ מול צפרירים חולון בדרך לנצחון 1:2 בסיום. המוליכה מכבי שעריים גברה בביתה 0:1 על נחלת יהודה השניה משער נצחון של עידו יוסף בדקה ה 25.

שיכון המזרח חלקה כבוד למאמנה שמוליק סלומון ז"ל שנפטר במהלך השבוע בתאונת דרכים כשגברה בבית 2:6

על הוד השרון. הפועל מרחבים הביסה בחוץ 1:4 את קרית גת, ומעלה אדומים גברה אף היא בחוץ 0:1 על צעירי רהט.

 

דויד כבדה(מימין).שער שיויון שלו בפנדל העניק ליצאלאל נודה יקרה במאבקי ההישרדות.(צילום:אנס אבו דעבס).

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביר אל מכסור רחוקה נצחון אחד ממשחקי המבחן מול מגדל העמק לאחר שהביסה בביתה 1:4 את הפועל סכנין. מגדל כרום השניה עדיין דולקת בעקבותיה לאחר שגברה בחוץ על בני כאבול 0:2. ביתר נהריה הביסה בחוץ 0:4 את טירת הכרמל היורדת. אחוה חיפה גברה במשחק רב שערים 3:5 על מכבי עכו כשסיטו יעקוביאן ואבי כהן כובשים צמד כל אחד לחיפאים. מ.ס בועיינה ןכפר סמיע נפרדו בתיקו 3:3,ביתר חיפה גברה בחוץ 1:2 על כפר מנדא.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל מגדל העמק לא התחשבה במצבה העגום של אור עקיבא ,גברה עליה בחוץ 0:3 וחניכיו של הרצל שושן מאור עקיבא נשרו סופית לליגה ג. מוטי כלטוב במחצית הראשונה ,בני סימנטוב ואופק מלול בשניה היו הכובשים של המוליכה. הפועל בקה אל גרביה הבטיחה עונה נוספת בליגה לאחר שגברה בביתה 0:2 על הפועל עוספיה. הפועל בית שאן הביסה בחוץ 2:5 את אחי איכסל,כשזיו סויסה ומוטי אוחיון מככבים עם צמד שערים כל אחד. רמות מנשה הביסה 1:5 את דבוריה. עירוני נשר רושמת את תוצאת היום לאחר שהביסה 0:8 את עין מאהל כשאבי בן סימון הותיק מלך שערי הליגה מככב עם שלושער. כפר קרע הביסה 1:4 את הפועל איכסל, ומ.ס כפר קמא ואיחוד בני בקה נפרדו בתיקו 1:1.

 

 מוטי כלטוב(מימין). המוליכה מגדל העמק לא מרחמת אל אור עקיבא ומורידה אותה ליגה.(צילום:לילך וייס).

הוסף תגובה
תגובות