לקראת מחזור: מאני -טיים

המחזור 26 בליגות הנמוכות בפתח כשהקבוצות נכנסות לרגעי הכרעה.בצפון יפוצלו המשחקים בשל "יום האדמה". במוקד:כפר יונה- מרמורק,קטמון-ערד,נתיבות - יבנה,כפר סבא - לוד,אילת -כפר שלם בצפון:גלבע מארחת את טמרה במשחק קצוות,אחי עכו מארחת את חדרה.יצאלאל מארחת את שעריים לדרבי רחובותי.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-03-2012
  • 08:23

ליגה א דרום:

 חמישה מחזורים לתום העונה וצמרת ליגה א דרום כמרקחה,כשלא פחות מ5 קבוצות חושקות להגיע למשחקי המבחן מול אסי גלבוע מהצפון. ביתר כפר סבא שהעפילה במחזור החולף למקום הראשון( עם משחק עודף)

תארח במוצאי שבת במשחק שינעל את המחזור את האורתודוכסים לוד. חניכיו של חיים סירוטקין יצפו למעידות

 של יריבותיהן לצמרת במשחקי שישי וירצו לרשום נצחון נוסף על לוד שרחוקה 5 נקודות בלבד מהמקום ה 14

המוביל למשחקי ההישרדות מול אלופות ליגות ב. הפועל קטמון שמאז הנצחון הגדול בחוץ על יבנה רשמה 3 הפסדים רצופים תנסה לחזור למסלול הנצחונות במשחק הבית מול הפועל ערד שמגיעה בכושר מצוין לאחר שלא נוצחה 5 מחזורים ברציפות . מכבי יבנה שחזרה לתמונת הצמרת לאחר הנצחון הדרמטי על קביליו במחזור החולף שעצר רצף של 5 הפסדים,תצא למשחק חוץ קשה בנתיבות הטרודה במאבקי התחתית ווצמאה לנקודות.

הפולע מרמורק שאיבדה 2 נקודות יקרות במחזור החולף במשחק הבית מול קרית מלאכי תצא לכפר יונה המדרדרת שצנחה למקום  14 ,חיים לוי מאמנה של כפר יונה שעדיין לא טעם את טעם הנצחון עם קבוצתו החדשה

ינסה לעשות זאת מול קבוצתו של צחי טיאר שאיבוד נקודות נוסף שלה ירחיק אותה משמעותית מחלומות העלייה.

 

         יוסי זוזוט. יבנה יוצאת לנתיבות במטרה ליצור רצף נצחונות. (צילום:אביחי חיים)

 

קביליו יפו שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה למרות ההפסד הדרמטי מול יבנה,תרתה להישאר בתמונת הצמרת על למחזורי הסיום כשתארח בביתה את עמישב פ"ת הידועה כקוטלת הענקים. קרית מלאכי שהתבססה במרכז הטבלהתארח את שכנתה קרית גת הטרודה עדיין במאבקי התחתית וזקוקה לנקודות בכדי להבטיח מעשית את ההישארות. במשחק תחתית מסקרן תארח בני אילת את כפר שלם שטיפסה למקום ה9 בטבלה,אך עדיין רחוקה 4 נקודות בלבד מהמקום 14,אילת המדורגת במקום 12 תרצה לרשום נצחון שיגדיל משמעותית את סיכוייה לשרוד,ובכך תחלוף על פני יריבתה כפר שלם.

 

ליגה א צפון:

בשל "יום האדמה" החל היום המחזור יפוצל ויתפרס על 3 ימים. במוקד משחקי המחזור תארח בשבת המוליכה אסי גלבוע למשחק קצוות את מכבי טמרה השקועה עמוק בתחתית הטבלה, טמרה הצמאה לנקודות מגיעה למשחק מולך המוליכה שעסוקה בעיקר בהכנות לקראת משחקי המבחן על העלייה ללאומית.חניכיו של מאיר ארמה ינסו לנצל זאת ולזכות בנצחון שישאיר אותם עדיין בחיים.אחי עכו האחרונה הנמצאת כבר עם רגל וחצי בליגה ב תארח בראשון בערב את הפועל חדרה שהדרדרה ללמקום ה 14 המוביל למשחק ההישרדות, עכו תבוא לשחק בעיקר על הכבוד,חדרה מנגד חייבת נצחון בכדי להגדיל את סיכויי ההישרדות שלה בליגה.

 

       מאיר ארמה. טמרה עם הגב לקיר מגיעה למשחק חוץ מול המוליכה גלבוע.(צילום:איסר רביץ)

 

הפועל כפר קנא שרשמה נצחון חשוב במחזור החולף על חדרה בחוץ תרצה ליצור רצף נצחונות במשחק הבית ביום ראשון מול צור שלום שהתבססה במרכז הטבלה ורוצה לסיים את העונה כבר עכשיו. אחוה ערבה הנמאצ אף היא בקלחת התחתית תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל דלית אל כרמל שהבטיחה את מיקומה בליגה גם בעונה הבאה.עירוני קרית אתא תרצה להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה מוקדם ככל האפשר תארח בביתה את מכבי דלית אל כרמל לה יומרות לסיים את העונה במיקום הגבוה ביותר. הפועל עפולה הטרודה כבר בהכנות לעונה הבאה תארח בביתה את מ.ס כרמיאל צפת שרחוקה 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי ההישרדות.

גבעת אולגה שרוצה לסיים את העונה כבר עכשיו תארח בביתה את מכבי כפר קנא הזקוקה לנצחון בכדי להבטיח מעשית עונה נוספת בליגה. במשחק לפרוטקול בלבד  תארח סקציה מעלות את עיורני טבריה למפגש בין קבוצות שנוצחו במחזור החולף וירצו להימנע מרצף הפסדים.

 

ליגה ב דרום א:

במוקד משחקי המחזר יעמדו מאבקי ההישרדות בליגה שבמוקד תארח השרון נתניה את בני גלגוליה הנמצאת מקום אחד מתחתיה.נמצחון של נתניה יגדיל משמעותית את סיכויי הישרדות שלה,כנ"ל ליריבתה מגלגוליה.

 

      מאיר כביר(בכחול) מאור יהודה במאבק עם אלירן מגול. בסיבוב הראשון זה היה משחק עונה..(ארז נאמן)

 

פרדסיה תצא למשחק חות מול האורתודוכסים יפו כשהפסד שלה יחרוץ סופית את גורלה לרדת לליגה ג. ביתר רמת גן הנמצאת במרחק של 3 נקודות מהמבחנים תארח את מ.ס טירה בתקוה לזכות בנצחון שישאיר אותה בליגה,אותם הדברים לגבי  שיכון ותיקים שתארח במוצאי שבת את מ.ס כפר קאסם. המוליכה הפועל אזור תארח במשחק שהיה אמור להיות משחק העונה את אור יהודה השניה המרוחקת ממנה 16 נקודודת. בקעת הירדן תארח את  קרית אונו שזקוקה לנצחון בכדי להטיח סופית עונה נוספת בליגה. במשחק לפרוטוקול בלבד תארח גדנ"ע ת"א את בני יפו.

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור יערך הדרבי הרחובותי שיתקיים בשיכון המזרח בו תארח בני יצאלאל הטרודה במאבקי התחתית וצמאה לנקודות את המוליכה מכבי שעריים שרוצה לסיים כמה שיותר את סיפור העלייה למשחקי המבחן. נחלת יהודה השניה תארח בביתה את הרביעית הפועל רהט. מ.ס דימנונה השקועה עמוק בתחתית תצא למשחק חוץ בהוד השרון,שדרות יריבתה במאבק ההישרדות תארח בביתה את שיכון המזרח. מ.ס באר שבע תרצה להבטיח עונה נוספת בליגה כשתצא למשחק חוץ מול מרחבים.מבשרת ציון האחרונה שמשחקת בעיקר על הכבוד תארח את צפרירים חלון שנצחון שלה יבטיח סופית את הישארותה בליגה. במשחק לפרוטודול בלבד בין שתי קבוצות שסיימו למעשה את העונה,תארח מעלה אדומים את מ.ס קרית גת שרוצה לסיים כמה שיותר גבוה.

 

       עדן יאמר. חלוצה המצוין של יצאלאל שפוגשת לדרבי חשוב עבורה את המוליכה משעריים.( דודו עמוס.)

במשחק שינעל את המחזור תארח ביום שני צעירי רהט את באר יעקב שחושקת במקום השני.

 

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביר אל מכסור שמעדה במחזור החולף מול ביתר חיפה תרצה לחזור למסלול הנצחונות כשתצא למשחק חוץ מול ביתר נהריה. השניה מגדל כרום תצפה למעידה נוספת של ביר מכסור ולנצחון במשחק החוץ בשבת מול בני עראבה,משחק התחתית החשוב בין מ.ס בועיינה נדחה כרגע ומתוכנן להיערך ביום שני. בחיפה ייערך דרבי לפרוטוקול בלבד בו תארח ביתר חיפה שתחסר את שלומי ביטון מלך השערים  שלה בשל פציעה את אחוה חיפה . כאבול  תארח את כפר מנדא,וכפר סמיע תארח את סכנין. במשחק שהוקדם נפרדו מכבי עכו והפועל שפרעם בתיקו ללא שערים.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל מגדל העמק תרצה לסיים את הסיפור ולהיערך לקראת משחקי העלייה כשתארח בביתה את רמות מנשה שהנחילה למגדל העמק את הפסה הבודד העונה. השניה הפועל בית שאן תארח ביום ראשון את מ.ס דבוריה.בקרב תחתית מסקרן תארח הפועל איכסל את עירוני בקה אל גרביה כלשתי הקבוצות מאזן דומה של 25 נקודות. איחוק בני בקה תארח את היריבה השניה מאיכסל אחי איכסל כשהיא זקוקה לנצחון בכדי לההגדיל את סיכוייה לשרוד. בקרב תחתית חשוב על 6 נקודות  תארח ביום ראשון אום אל גאנם את מכבי אור עקיבא .

 

    עבודי דראושה ויוסי גאנח חוגגים. מגדל העמק רוצה לסגור את הענין וליהערך למשחקי העלייה.(לילך וייס)

 

עין מאהל תארח את הפועל עוספיא כשתוצאת תיקו תשרת את 2 הקבוצות, עירוני נשר תארח במשחק לפרוטוקול בלבד את כפר קרע. 

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1"  - האתר מס 1!!!

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות