קריעת-גת

מכבי קריית גת הגיעה אמש (שלישי) לגבעת אולגה, למפגש מול מ.ס. המקומית, במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. המארחת מליגה א' צפון הייתה עדיפה בהרבה על פני האורחים מהדרום, ורשמה ניצחון ענק 3:6 בסיום.

  • על ידי: רונן יששכר
  • 04-01-2012
  • 13:25

רגע לפני שקבוצות ליגת העל מצטרפות למעגל המשחקים, קיוו בקריית גת להתאוורר קצת מקרבות התחתית בלאומית, ואולי להיות הסינדרלה של הגביע. בדרך נתקלו הקרייתים בקבוצה צעירה ושאפתנית, שלמרות הרכב חסר מאוד, היתה עדיפה בהרבה מהאורחים מהדרום.

 

             שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק.


דווקא קריית גת הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, כבר בדקה ה-2, כאשר כדור עומק מצוין של פבל קומורקוב מצא את אסף כהן לא מכוסה, ומול טליאס, כהן  שלח את הכדור לרשת – 0:1 לקריית גת.


מי שחשב שהליגה בדרום טובה יותר מהצפונית, קיבל במשחק שיעור משחקני גבעת אולגה, שלאחר השער התעוררו משנתם, והחלו ללחוץ את קריית גת לעבר שערה, ובבליץ מדהים עשו מהפך ועד למחצית עלו ליתרון של 1:3. זה התחיל בדקה ה-27, בה נכבש שער השוויון של אפריים אספא – 1:1.


בדקה ה-35 העלה משה בלבילייה את גבעת אולגה ל-1:2 בבעיטת עונשין מ 11 מטרים.

 

         שחקני אולגה חוגגים ים ישראל אביטן(מס 12) את כיבוש השער.   


תוצאת המחצית נקבעה בדקה ה-40, שוב מרגליו של החלוץ המצוין, אפריים אספא, לאחר מבצע אישי יפה – 1:3 במחצית לגבעת אולגה.

 

       אפרים אספא וישראל אביטן בחיבוק אוהבים.


למחצית השנייה עלו שחקני אולגה שאננים משהו, ונענשו על כך מייד. בדקה ה-48, כדור ארוך הגיע לשי אמיר, קשר קריית גת, שעצר באין מפריע את הכדור, ושלח בעיטה מפתיעה לפינה הרחוקה של טליאס – 2:3 וההתמודדות התעוררה לחיים.


בדקה ה-57 שוב התקפה מתפרצת של קריית גת, במהלך שהיה העתק מדוייק של השער השני, ושלומי צלח עשה שיוויון מדהים – 3:3.


שחקני גבעת אולגה, שראו את השלב הבא בגביע מתרחק ,החלו ליזום יותר. מיכאל בן חמו, אבירן תורגמן וישראל אביטן השתלטו על מרכז השדה, וביטלו לגמרי את הקישור של האורחים.


לאחר שבע דקות, הם באו על שכרם. בדקה ה-64 ניסיון בעיטה של מיכאל בן חמו המצוין נעצר על ידי שחקן הגנה, ובניסיון השני של בן חמו, הוא קבע 3:4 לאולגה, והוציא את האוויר מהמפרשים של שחקניו של ראובן אלקבץ, שנראו שבורים לגמרי.


בחצי השעה האחרונה, קרית גת הספיקה לסופג עוד שני שערים, מרגליהם של משה בלבילייה וישראל אביטן, בדרך ל-3:6 מדהים של אולגה, והעפלה היסטורית של הקבוצה לסיבוב ח', שם מקווים בשכונה לפגוש קבוצה מליגת העל.


       הקהל של אולגה מריע לשחקניו בסיום.

 

מנגד, קריית גת חזרה חבולה למאבקי ההישרדות בלאומית, כאשר היא סופגת מהלומה נוספת בדמות הרחקתו של שחקן חשוב מאוד במערך של אלקבץ, פבל קומורקוב, שפגע בשחקן מקומי ללא כדור וראה את האדום מהשופט אוהד אסולין.
 

הוסף תגובה
תגובות