תגובות
- משתתף בצערך איש יקר (עומרי 28-06-2026, 13:22)תנוחמו מהשמיים
מכבי עירוני אשדוד עברה לפירוק בסיום העונה שעברה. קבוצת רכישה אשר רכשה את הקבוצה מהמפרק החתימה את גולן שאול כמאמן הקבוצה. לכאורה הובטח למאמן תקציב מסויים עם החתימה על החוזה. המועדון הודיע הבוקר למאמן שאין ביכולת המועדון להעמיד את התקציב הראוי ולכן המאמן החליט לעזוב את התפקיד.
תגובת גולן שאול:"בימים הקצרים שהיו לי לעבוד במועדון נקשרתי מאד בטח בשבוע שאבי נפטר. ראיתי כמה משפחת עירוני אשדוד היא משפחה יקרה. מאחל להם המון בהצלחה בהמשך הדרך"
גולן מוסיף על הסיבה שבגללה החליט לעזוב:"הובטח תקציב מסויים אך לאחר מספר שבועות וניסיונות רבים של ההנהלה הם לא הצליחו לגייס את הצקציב ולכן החלטתי לעזוב ולפנות למישהו אחר"
