תגובות
לאחר שהפועל אום אל פחם הודיעה על צירופו של בר איבגי לקראת עונת המשחקים הקרובה, בהפועל בית שאן מבהירים כי מבחינתם השחקן חתום על זכרון דברים מלפני חודש וחצי במועדון ואין כל שינוי במעמדו.
לגולר נודע כי בבית שאן הופתעו מהפרסום, ומדגישים כי איבגי נמצא תחת חוזה תקף מול המועדון. במועדון הבהירו כי מבחינתם השחקן שייך להפועל בית שאן וימשיך להיות חלק מסגל הקבוצה בעונה הקרובה.
גורמים במועדון אמרו לגולר: “בר חתום אצלנו. מבחינתנו הוא שחקן הפועל בית שאן, והוא ישחק אצלנו בעונה הקרובה, וגם נודע לגולר שהשחקן הודיע להפועל אום אל פאחם שהוא ישחק בבית שאן ״.

באדיבות דוברות המועדון