"לא ציפיתי לשבת בבית במחזור 6"

לאחר ששוחרר ממכבי כפר כנא, בעקבות התבוסה הכואבת בטבריה, הבלם צחי יחזקאל יושב בבית כבר שבועיים ומחכה להצעות. בריאיון ל"גולר" מסתבר כי יחזקאל עדיין מאוכזב, אך לא שומר טינה למועדון שוויתר בקלות על שירותיו.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-11-2011
  • 12:46

את העונה פתח יחזקאל עם לא מעט אופטימיות. "השנה רציתי לחזור לעניינים בליגה א'. עשיתי הכנה עצמית טובה מאוד ובאתי מוכן לאימונים", אומר יחזקאל.

בתחילת העונה התאמן צחי בעירוני טבריה, איתה עשה הכנה לעונה, וכאשר לא הסתדרו העניינים .בטבריה, קיבל הצעה ממכבי כפר כנא. "לא חשבתי פעמיים, וישר נסעתי להיפגש ולחתום בקבוצה" מספר הבלם. "מה גם ששיחקתי בעבר בליגה הארצית עם הקבוצה, והייתה עונה טובה".

לאחר תחילת עונה לא רעה בכלל, שכללה ניצחון ביתי על עראבה, ובשבוע לאחר מכן ניצחון בגביע על דליית אל כרמל, תוך כדי תצוגות אישיות משכנעות של הבלם, הגיע המחזור השישי ואיתו המשחק נגד עירוני טבריה, בו הובסה הקבוצה 6:0 ע"י המקומיים. אחת מנקודות האור היחידות של כפר כנא, הייתה הבלם והקשר האחורי. למרות זאת, כבר ביום שלמחרת, קיבל צחי טלפון המבשר על שיחרורו מהקבוצה, כחלק מיצירת הזעזועים במערכת. בשיחה עם "גולר", יחזקאל מספר על תחשותיו בימים אלה, בעקבות השתלשלות האירועים, ועל התוכניות שלו להמשך העונה.
מה נאמר בשיחת הטלפון?

יחזקאל: "יום לאחר המשחק, קיבלתי טלפון מהמאמן שבישר לי על שיחרור שלי ושל מוחמד עבאס (ברטי) מהקבוצה. לא ציפיתי לזה. הייתי בהלם, כי אחרי משחק אחד שהפסדנו הפכו את כל הקבוצה. אבל יש מאמן, ומה שהוא מחליט, כל עוד הוא המאמן, הוא הקובע הבלעדי".

ומה יקרה איתך הלאה?

יחזקאל: "כרגע אני בבית, מתאמן לבד ושומר על כושר. אני מתאמן כל יום כדי לא לפגוע בכושר. אומנם זה לא עם קבוצה, ומאוד קשה לבד, אבל אני עובד קשה כדי להשתלב בקבוצה הבאה בקלות".

צחי יחזקאל,  למרות יכולת גבוהה שוחרר ממכבי כפר כנא.

 

אתה פגוע מהמהלך?

יחזקאל: "לא. פגוע אני לא, מאוכזב כן, כי ציפיתי לעשות עונה טובה ולחזור לעניינים בליגה א', לאחר היעדרות של שנתיים בליגה ב'... ומאוכזב שפירקו בכפר כנא את החבילה מהר מידי. סה"כ יש שם מאמן טוב וחומר שחקנים לא רע... זה שכרגע הקבוצה במקום האחרון זה לא צריך להגיד כלום, כי בליגה הזאת, אם אתה מחבר ניצחון-שניים אתה כבר במרכז הטבלה. אני מאחל להם בהצלחה ושיתרוממו מהר מהתחתית".

 

מה יש לך להגיד על הליגה השנה?

יחזקאל: "לפני תחילת העונה, אם היית שואל לפי תקציב והשקעה בחומר שחקנים מי תעלה, היו כולם מסמנים לך בוודאות את עפולה ודליית אל כרמל. אבל אחרי 3-4 מחזורים ראית שכסף זה לא הכול, ולפעמים לב, נחישות ועבודה קשה מביאים תוצאות. ישנן עפולה ומכבי דליה, שהיו פיבוריטייות בתחילת השנה, אבל עכשיו למרוץ הצטרפו גם אסי גלבוע, עירוני טבריה, וגם גבעת אולגה לא פראיירים בכלל. מעבר לקבוצות האלו, שאר הליגה פחות או יותר באותה רמה".

מה נאחל לך?

יחזקאל: "דבר ראשון - בריאות הכי חשוב, ואחרי זה - קבוצה בהקדם האפשרי".
 

הוסף תגובה
תגובות