התפרקות: עירוני מודיעין הביסה את לוד

זה היה אמור להיות משחק צמרת לכל דבר ועניין וכך זה היה בערך עד לרבע שעה לסיום כשלוד הצליחה להחזיק מעמד מול מודיעין כשהיא ב-10 שחקנים. שער של ירין מכלוף פתח את הסכר בדקה ה-74 ומשם הדרך ל-0:4 הייתה סלולה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 10-10-2024
  • 12:43

מודיעין ידעה שאחרי התיקו ללא שערים נגד נורדיה במחזור הקודם היא תצטרך להגיע חדה ואילו לוד האמינה ביכולתה לעצור את היריבה. לא בכדי אמר מאמנה, איציק שלום: "עשינו שיעורי בית ונגיע מוכנים".
על פניו הכל היה נכון עד לדקה ה-74. עד אז הבונקר של לוד עבד יפה מאד וגם הרחקה טיפשית בצהוב שני של רון קריספין האורח לא שינתה את המומנטום. מודיעין אמנם לחצה אך חסרה רגל מסיימת. 


בדקה ה -66 ביצע ארז בנודיס חילוף כשהכניס את ירין מכלוף והוציא אל אלמוג פינטו. מסתבר שזה היה חילוף מנצח. 7 דקות אחרי שהוא נכנס, שבר מכלוף את הקרח וכבש את השער הראשון של מודיעין. מכאן ואילך התנהל המשחק במעמד צד אחד כשלוד פשוט התפרקה. 4 דקות אחרי השער של מכלו, קבע גיא אמסלם 0:2, דור אדרי (87) כבש את השלישי ואיש המשחק, מכלוף חתם את התוצאה בדקה ה-88. 

 

"מרגיש מעולה לנצח", אמר מכלוף בסיום, "הצלחנו לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך".
 

ירין מכלוף, השערים שלו הביאו את הניצחון. 

 

מה הביא לכם את הניצחון? 
"ארז (בנודיס) והצוות המקצועי הכינו אותנו בצורה טובה למשחק. באנו מוכנים, עבדנו קשה עם המון סבלנות ואופי. במחצית הראשונה לא ממש הלך לנו אבל במחצית השנייה השתלטנו על המשחק וידענו להכריע אותו".

 

אתה מאמין שהקבוצה יכולה לעלות ליגה השנה? 
"בהחלט ובעזרת השם נעשה את זה. יש לנו קבוצה מצויינת, מאמן מצויין ושחקנים טובים".
 

מדוע עברת למודיעין השנה? 
"מקום שרוצה להצליח ומתנהל בצורה מקצועית. מאד מאמין בדרך של המאמן והצוות המקצועי. אני נהנה באימונים ויש קבוצה מעולה שרוצה לנצח כל משחק".

 

מילה לסיום?
"לסיום אני רוצה לאחל לעם ישראל שנדע ימים שקטים יותר ושכל החטופים יחזרו בעזרת השם במהרה לביתם".

הוסף תגובה
תגובות