ליגה א' דרום: תחזית מחזור 6

במוקד משחקי המחזור השישי בליגה א דרום יעמדו המשחקים בין המוליכה, הפועל הרצליה שתארח את אשדוד ובין מודיעין שתארח את לוד. מה עם יתר המשחקים? מי ינצח? מי יפסיד? והאם הרצליה תשמור על הפיסגה מחזור נוסף?

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-10-2024
  • 09:46

כשבצפון עדיין שובתים, בדרום ליגה א' מתקדמת כשבמוקד משחקי המחזור השישי יעמדו המשחקים בין המוליכה הפועל הרצליה לעירוני אשדוד ובין עירוני מודיעין להפועל לוד.

 

אדומים אשדוד - א.ס. נורדיה ירושלים

לא ברור לי מה חושבים בנורדיה? לא מבין למה שיחררו את אהוד כחילה? מה זו הנאביות הזאת? כשהוא נכשל אצלכם לא פיטרתם אותו, עכשיו הוא גיבש קבוצה ורואים תוצאות ואתם משחררים בכזו קלות? אני בכלל חושב שקבוצות שמשחררות מאמן, מעולם לא יהיו קבוצות גדולות אלא אם הוא משלם פיצוי ואז כבר אי אפשר לעמוד בדרכו. אני מקווה שאדומים אשדוד תנצח ותראה לנורדיה שבליגה א' צריך מאמן ולא מאמן זמני או מאמן ללא נסיון כפי שהם המציאו בירושלים. אדומים אשדוד חא בטוח שמסוגלים לנצח. תיקו

 

שמשון ת"א - צעירי טירה

שמשון קבוצה חזקה מאד, שתחת המאמן אלי כהן התחזקה יפה ונראה שהיא תיאבק על מקום בפלייאוף העליון בטח כשבן רייכארט חוזר לסגל. טירה השיגה נקודה ראשונה והיא נראית פתאום קבוצה שקשה לנצח. זו לא אותה קבוצה שחטפה בראש במחזורים הראשונים. טירה יכולה להוציא תיקו אבל אלך עם הקבוצה הביתית וגם בגלל שהמושבה לא האיר פנים לאורחת בלשון המעטה שם היא ספגה תבוסות. ניצחון לשמשון. 

 

בן רייכארט, יוביל את שמשון לניצחון על טירה המתאוששת? צילום: איתן ידגר

 

מכבי יבנה - הפועל אזור

מכבי יבנה הוא מועדון מצויין ולא בכדי יש התעניינות לרוכשו. אזור מנגד, סיימה את חודש ההתלהבות הראשון שלה בליגה א' והתוצאות שיגיעו - בהתאם. אזור תפסיד ולדעתי גם תחטוף בראש כי פשוט יבנה עדיפה בכל עמדה על המגרש. יבנה תנצח.

 

ירמיהו חולון - מכבי קרית מלאכי

חי אבייב הגיע למלאכי ואני לא מבין על מה ההתלהבות. במקום אנשי מלאכי אני לא חוגג ומתחיל לחשוש לקראת חולון כי מדובר בקבוצה חזקה מאד, שקשה לכבוש נגדה שערים, מגובשת וחזקה מנטלית. לעומתה, הקבוצה העייפה של חי אבייב שאמנם יש לו יכולות אבל צריך לשנות גישה עם כל הסגל או להחליף חצי סגל. לדעתי, הוא יווכח שמה שיש לו, עדיין לא מספיק טוב. חולון תנצח ותשלח את מלאכי לעשות חושבים.

 

אליאור משלי מדימונה כובש. האם יכבוש נגד מרמורק? צילום: איתן ידגר

 

עירוני מודיעין - הפועל לוד

לוד עם תקציב מהגדולים בליגה הפסידה ליבנה בגלל טעויות גדולות של ההגנה. אנשי לוד היו מאד רוצים "לעזור" למודיעין אבל במחזור השישי בליגה עדיין אי אפשר לעזור לאף אחד. מודיעין לא נראתה טוב מול נורדיה וסיימה בתיקו ללא שערים. דווקא במשחקנ הבית הקבוצה של ארז בנודיס מתקשה. המגרש במודיעין לא מתאים כדי לעלות עליו ליגה ולוד במשחק הגנה וטקטקי יכולה בקלות לחלץ תיקו. זה מה שיהיה - תיקו

 

הפועל הרצליה - עירוני אשדוד

עידן דוד עושה חייל בהרצליה, מביא בינתיים תוצאות יוצאות מהכלל ועושה רושם שכפי שהיה שחקן גדול הוא בונה את עצמו להיות מאמן גדול. עירוני אשדוד בעונת שיא. כל הכבוד למאמן הקבוצה, רז משולם שמביא תוצאות בפתיחת העונה. הרצליה לא משחקת בבית וזה יעלה לה בנקודות. הרצליה תנצח ותגדיל את הפער במקום הראשון

 

הפועל הרצליה חוגגים. רוצים לחגוג גם אחרי אשדוד. צילום: איתן ידגר

 

שמשון  כפר קאסם - מכבי שעריים

שתי הקבוצות החלשות בליגה, שמועמדות לרדת העונה אולי ראשונות. מי שתנצח את המשחק תברח מעט מהמקום האחרון אבל זה לא יהיה לאורך זמן. אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו כיאה לשתי קבוצות שלא מסוגלות לכבוש ולא יותר מזה. 

 

עירוני דימונה - הפועל מרמורק

דימונה החתימה את אהוד כחילה, ובגלל שהוא מכיר את הקבוצה מכל הכיוונים ואת הנפשות הפועלות, כחילה צפוי להביא אנרגיות חדשות. לאורך זמן דימונה לא תצליח ולדעתי גם לא תעלה ליגה עד שיעשו חריש עמוק. טוב יעשו אם יתחילו מלמעלה ויבירו איש כדורגל במקום ניר קלינגר שנכשל ולא נראה שזה מזיז לו בכלל. דימונה תנצח את מרמורק ללא קושי ויהיה מעניין לראות אותם ממשיכים העונה. 

רוצים הרבה גולים במחזור הזה. צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות
  1. לדעתי הפועל מרמורק תפתיע (אוהב לאכול קוטג עם חרדל 09-10-2024, 14:51)
  2. מרמורק אצלי בדם (התימני 10-10-2024, 06:53)
    ל-1 איך תפתיע שבשער עומד ילד עם כפפות שלושה משחקים לא בעטו לו בשער חושב הוא נוייר