"יש לנו קבוצה צעירה, מגובשת ורעבה"

כך אומר קפטן הפועל מרמורק, טל רוקח, אחד השחקנים החשובים בסגל. בינתיים הקבוצה לשלו ממוקמת במקום ה-11 עם ניצחון אחד אך זאת רק תחילת העונה ומקווים שם לעשות עונה הרבה יותר מזו של העונה הקודמת.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 08-10-2024
  • 10:22

בהפועל מרמורק נעשו בעונה שעברה הרבה שגיאות, כאלה שכמעט כמעט הורידו אותה ליגה. רק הצגה הירואית בחמשת המחזורים האחרונים וניצחון במשחק המבחן הראשון השאירו אותה בליגה.

 

בפגרה ניסו ראשי הקבוצה לעשות הכל כדי לא לחזור על אותן שגיאות. המטרה הייתה התבססות על הסגל הקיים כך שבסיס הצעירים כמו עילי ברכה, אור רייך וסבסטיאן הרננדז נשאר ואליהם הצטרפו גיא יצחקי, לידור מימון ועוד.

 

מרמורק אמנם פתחה את העונה רק עם ניצחון אחד, שלוש תיקו והפסד אבל בקרב הצוות המקצועי מאד מעודדים מהיכולת. "פתחנו את העונה בצורה טובה", אמר קפטן הקבוצה, טל רוקח שהתחיל עונה שלישית בקבוצה, "עשינו  תוצאות טובות נגד קבוצות שמתמודדות על העלייה ליגה. מאמין בקבוצה".

 

מה דעתך על הקבוצה העונה?

"יש לנו קבוצה מגובשת, צעירה ורעבה שמשחקת בלי רגשי נחיתות ובאה צנועה לכל משחק במטרה לנצח".

 

אתה חושב שתסיימו במקום גבוה יותר מבעונה שעברה?

"אנחנו רק בתחילת העונה אבל אני בטוח שנעשה עונה טובה יותר. יש לנו חיבור מעולה עם הצוות המקצועי. אפשר לראות זאת בתוצאות שלנו נגד הקבוצות שנחשבות חזקות בליגה".

 

מה יש לך לומר על המצב הביטחוני של המדינה?

"לא פשוט בכלל. תודה לחיילים ולכוחות הביטחון הגיבורים ששומרים עלינו ונותנים לנו בכלל את הפריבילגיה להתעסק בכדורגל. אמן שהחטופים יחזרו כמה שיותר מהר ושכל החיילים יחזרו בשלום הביתה. מאחל שנה טובה ושקטה לעם ישראל, שנדע ימים טובים יותר".

מאמין בקבוצה. רוקח (צילום: יונתן גינזבורג, one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה רבה להפועל מרמורק רחובות (הוגה דעות 08-10-2024, 11:28)
    רייך הגיע העונה. מהסגל של העונה הקודמת לא נותר כמעט איש . למיטב ידיעתי - איש מהם לא עלה לליגה הלאומית.נותרו רק רוקח , ברכה ולנוס וכן הצעירים וובו ואוזון ..רק ברכה היה שחקן הרכב קבוע יתקנו אותי אם אני טועה. ניצחו גם בגביע המדינה.לא לשכוח.שנה טובה ומוצלחת לכל עם ישראל
  2. אהבל (מאיר 08-10-2024, 19:56)
    אתה חי בסרט, אהבל עם תעודה,
  3. חלומות (רפי 09-10-2024, 09:26)
    לא יעזור מרמורק קבוצה חלשה עד עכשיו המזל שיחק איתם לא להרבה זמן אין לכם זכות קיום אין כסף אין תורמים אייל ברח אין להם זכות קיום אתם יורדים ליגה תזכרו טוב מה שאמרתי שנה טובה ושקטה אמן
  4. תגובה ל- 2 (אדם לאדם זאב 09-10-2024, 10:44)
    ובכיפור בטח תצום ותלך לבית כנסת... תתבייש לך.. אין פלא שהאוייבים שלנו מרימים ראש.. על שיח מכבד סיפרו לך???? גועל...