"הכי חשוב זה שנישאר צנועים ורעבים"

כך אומר אביאל בן חמו, חלוצה של הפועל הרצליה, אחת משלושת הקבוצות שעדיין לא הפסידה בליגה. ביום שישי האחרון, הקבוצה גברה גם על אזור ושמרה על הפסגה. האם היא מסוגלת לשמור על הפסגה? את תשאלו את החלוץ, התשובה היא די חדש משמעית: "מאמין בקבוצה ומאמין שאפשר לעשות דברים יפים העונה"

  • על ידי: ענר אלדר
  • 01-10-2024
  • 13:00

מי יכולה לנצח את הפועל הרצליה? בינתיים חמש קבוצות ניסו ולא הצליחו, כולל הפועל אזור שמשכה את הרצליה כמעט לתיקו אך בסופו של דבר נכנעה לפנדל מוצלח של החלוץ, אביאל בן חמו.

הרצליה המשיכה את מגמת ההתבססות על שחקנים צעירים מהעונה שעברה כשהשאירה את הקפטן, רוסלן קוזניצוב, נהוראי בורה, גל שלהבת וכמובן את בן חמו. בנוסף לכך, היא החתימה את דניאל שניאור שהגיע מהפועל עפולה ואת השוער הצעיר, עדי נסה ששיחק במכבי נתניה.

 

למרות ההצלחה לכולם שם ברור כי המשך העונה הולך להיות הרבה יותר קשה ואם רוצים לשמור על הפסגה הם יצטרכו להיות יציבים.

אין ספק שאחד הכוכבים של הפועל הרצליה הוא בן חמו שכבש שלושה שערים בארבעה משחקים. "המיקום שלנו הוא פשוט בגלל שיש לנו קבוצה מאד באופי וחדר הלבשה מגובש. בנוסף, יש לנו מאמן מצוין עם צוות מקצועי מעולה שמכין אותנו ברמות הכי גבוהות".

 

האם אתה מאמין שהקבוצה יכולה להמשיך במומנטום?

"מאמין מאד. אפשר לעשות דברים יפים העונה. אנחנו חיים ממשחק למשחק והכי חשוב לנו זה הביחד שלנו, להישאר צנועים ורעבים. אם נמשיך כך, השמיים הם לא הגבול".

 

מה ההבדל מהעונה שעברה?

"אמנם השלד של עונה שעברה נשאר ועליו נוספו שחקנים חדשים ששפרו את הקבוצה".

 

שלושה שערים ב-4 משחקים

"כן, פתחתי טוב את העונה הרבה בזכות החברים שלי לקבוצה, עידן והצוות המקצועי והניהולי שמהרגע הראשון האמין בי ונתן לי את המושכות. אני מודה להם ובעזרת השם שאמשיך להחזיר להם".

 

מאמינים שאתם יכולים לעלות ליגה?

"בהחלט. מאמינים בעצמנו. כפי שאמרתי, אם נמשיך בצניעות ובעבודה קשה אפשר לעשות דברים יפים. העונה רק התחילה ובינתיים אנחנו מסתכלים קדימה רק ממשחק למשחק".

השמים הם לא הגבול. בן חמו (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמרת יפה אמונה עבודה קשה וצניעות. (הראל 02-10-2024, 09:08)
    התחלת את העונה בצורה טובה אבל קשה להאמין שיבנה או דימונה לא יעלו התקציב שלהם אסטרונומי,נורדיה שלי תתנחם בפלייאוף עליון.
  2. יום רבעי (עירונייה 02-10-2024, 10:14)
    ‏מבטיח לכם ניתן לכם שלוש סתם קבוצה אתם פוזה חג שמח
  3. עליה אלי היקר תעשו מאמץ אני אדם מבוגר ורוצה לראות אותכם למעלה (פנחס האדום 05-10-2024, 09:36)
    אני בטוח ומשוכנע שהפועל תעלה יש שם אנשים מאוד יקרים שהפועל בשבילם זה הרבה מאודכמו אלי הבעלים היקר שטרית שדואג לכל מחסור של השחקנים שהם אוהבים את המועדון שנותן הרגשת בית חמה מאוד מקווים ומיאחלים שהשנה שלנו ונעלה כי הכל מסודר לא משתגעים ולא זורקיל כסף לחינם כמו מכבי הזבלים שהשנה נגמר להם הכסף והם בדרך למטה בהצלחה מכל הלב ממני פנחס המאמן ואוהד מכל הלב את הפועל ילה הפועל קדימה למעלה ומכבי אחורה למטה ינשאאלה