הכי דרמטי: מ.כ. ירושלים גברה על עירוני אשדוד

עירוני אשדוד ומ.כ. ירושלים כבר היו בדרך לחלוקת הנקודות במשחק בינהן אך טעות חמורה בהגנת אשדוד סידרה לאורחים פנדל דרמטי בדקה ה-95 אותו הפך נאור כהן לשער ניצחון. ירושלים נצמדת לפסגה. אשדוד ספגה הפסד בכורה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 30-09-2024
  • 14:15

מ.כ. ירושלים אחת המועמדות לעלות ליגה, לפחות ע"פ הכסף שנשפך שם והסגל שנבנה פתחה את העונה בצליעה וערב המחזור דורגה במרכז הטבלה עם שני ניצחונות ו-2 הפסדים.

מולה התייצבה, המארחת, עירוני אשדוד קבוצה שלא ציפו ממנה ליותר מידי אך בינתיים תחת שרביטו של רז משולם עושה חיל כשעדיין לא הפסידה (2 ניצחונות ותיקו).

 

במחצית הראשונה, התנהל משחק שוויוני כששתי הקבוצות תקפו, יצרו מצבים ליד שני השערים אך לא הצליחו לכבוש. המחצית השנייה התנהלה בדיוק באותו האופן אך בניגוד למחצית ראשונה, היו מעט מאוד מעצבים לשתי הקבוצות. ברבע השעה האחרונה דומה היה כי שתיהן גם משלימות עם חלוקת הנקודות כשלא נרשם כל איום על השער.

בדקה ה-95, עמוק בתוך תוספת הזמן, שגיא קבילו ממ.כ. ירושלים חדר לרחבה, קפטן אשדוד, איתן קומיסרוב ביצע טעות חמורה עם עבירה מטופשת ולשופט לא נותרה ברירה אלא לשרוק לפנדל. נאור כהן עם כל הלחץ של הקהל האשדודי הרועש, לא התבלבל, בעט פנימה ומיד לאחר מכן נשמעה שריקת הסיום.

 

"תמיד כיף לנצח", אמר כהן בסיום, "כמובן שאם זה בדקה ה-90 זה הרבה יותר מתוק. מאמין שייתן לנו הרבה ביטחון להמשך".

 

סכם את המשחק

"היה משחק שקול מאד. שתי הקבוצות רצו לנצח למרות החום הכבד. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מידי אבל זה מסוג המשחקים שצריך לדעת לא לספוג ולנצח 1-0 קטן".

 

האם האמנתם שתנצחו?

"בהחלט והאמנו שנכבוש גם אם זה בדקה מאוחרת. אני שמח שברוך השם באנו על שכרנו".

 

מה אתם צריכים כדי להמשיך את המומנטום?

"להישאר צנועים, הליגה מאד שוויונית וכפי שאתם רואים כל קבוצה יכולה לנצח בכל מגרש. אסי והצוות ידעו להכין אותנו למשחק הבא בצורה הכי טובה שיש".

מדוע עברת למ.כ. ירושלים?

"מועדון שמנוהל ברמה של ליגת העל, יש כאן שאיפות מקצועיות ובנוסף חומר אנושי מדהים. אנשים באמת חמים שנותנים לי את כל מה שאני צריך כדי להצליח".

 

שער דרמטי. נאור כהן (אייל עמר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב כדורגל (אביבי 30-09-2024, 20:31)
    לא יודע מה עושה בליגה א למרות שהשופט שרק פנדל שלא היה אבל אם כבר להפסד אני שמח שזה אתה