ליגה א' דרום - נבחרת מחזור 5

הרצליה שמרה על לפיסגה ופתחה פער, מודיעין הסתפקה רק בתיקו, יבנה רשמה ניצחון שלישי ברציפות ודימונה שוב הפסידה בבית. מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת המחזור של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-09-2024
  • 17:26

עוד מחזור חלף לו והטבלה לאט לאט מקבלת צורה. הרצליה פתחה פער של שתי נקודות ממודיעין לאחר שניצחה את אזור ומודיעין סיימה רק בתיקו. יבנה נדבקה לצמרת הגבוהה, ודימונה שוב הפסידה.

 

שוער:

לידור כהן (נורדיה ירושלים)

השוער המוכשר בלםלפחות 4 מצבים בטוחים לשער של מודיעין, היה במקום ברחבה שמר על רשת נקייה. חבל שחבריו לא השכילו כדי לכבוש.

 

הגנה:

שלו סמרלי (הפועל הרצליה)

מגנה הימני של הרצליה היה במיטבו מול הפועל אזור. סגר את הקו שלו, ייצר צבי הבקעה לחבריו והיה מהבולטים בקו האחורי של קבוצתו. 

 

עדן בן מנשה, כוכב המחזור של אתר גולר. צילום: גלעד אימס. 

 

טום אחי מורדכי (ירמיהו חולון)

בלמה המצויין של חולון, עצר את התקפות דימונה תוך שהוא מנטרל את החוד הקטלני שלה. לא איפשר לחלוצי היריבה להגיע למצבי כיבוש וסייע לשמור על רשת נקיה. 

 

סנד איסמעיל (צעירי טירה)

בלמה של טירה, הצטיין במשחק ההגנה. מנע מהיריבה לכבוש, ועזר לחבריו בחלק ההתקפי תוך שהוא כובש את שער היתרון שלבסוף הספיק רק לתיקו. איסמעיל חזר רק לפני שבועיים מפציעה וכבר רואים את טירה משחקת אחרת ונראית הרבה יותר טוב. 

 

עבד חמודה (מכבי יבנה)

בלמה של יבנה שיחק עם הרבה מוטיביצה ורצון. הוא נלחם כפי שאף שחקן של יבנה לא נלחם ולכן הקהל כל כך אוהב אותו. נותן ואת הלב והנשמה ולכן יבנה בצמרת הגבוהה העונה. 

 

אור סיני (ירמיהו חולון)

מגנה של חולון, עשה עבודה נהדרת על הקו. עצר את התקפת היריבה, תמך רבות בהתקפה של קבוצתו וכבש את השער החשוב שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

קישור והתקפה:

דניאל שניאור (הפועל הרצליה)

הברומטר של הקישור של הרצליה. מנהל את משחק קבוצתו כשהכל עובר דרכו. שיחק חכם, סיכן את שער היריבה וכמובן כבש שער חשוב שעזר להרצליה לנצח. 

 

שקד נבון, הביא ניצחון ליבנה. 

 

זיו ווטטאו קבדה (מ.כ. ירושלים)

קשרה המצויין של ירושלים. עשה עבודה נהדרת בקישור האחורי. היה בכל מקום על המגרש, חילץ כדורים, הוציא את חבריו להתקפה. ללא ספק עשה עבודה של שני שחקנים. 

 

עדן בן מנשה (נורדיה ירושלים)

המנוע של נורדיה בקישור. איים על שער היריבה, ניווט את משחק קבוצתו, הפגין מנהיגות ולמעשה היה מספר אחד על המגרש! שחקן מצויין שמוכיח את היכולות שלו מפתיחת העונה. 

 

שקד נבון (מכבי יבנה)

קשרה של יבנה, היה מעורב בשער הראשון של קבוצתו כשהוציא רוחב מצויין לעודד בירו , וכמובן כבש את השער השני. כל מהלך שלו נראה כשל שחקן מעל הליגה וכל הכבוד למאמן משה שפירא שהאמין בו והביא אותו ליבנה. 

 

אשר מששה (מכבי שעריים)

קשרה של שעריים, הניע את המשחק של קבוצתו כשרוב המהלכים של קבוצתו עברו דרכו. עשה התקפה עשה הגנה ולמעשה נמצא בכל מקום על המגרש. 

 

 

מאמן: אבי רגס (ירמיהו חולון)

משה שפירא לוקח את יבנה לצמרת הגבוהה וכל הכבוד לו על ניצחון גדול על לוד, עידן דוד מרשים מתחילת העונה כשהוא מוביל את הרצליה למקום הראשון לאחר ניצחון גדול על אזור בחוץ. אבל מעל כולם הרשים אבי רגס שלאחר תקופה פחות טובה שיחק אותה בענק עם ניצחון גדול של קבוצתו על דימונה. שאפו ענק למאמן שעושה צעדים ראשונים בליגה א' ומתחיל להרשים עם תוצאות טובות!

 

הוסף תגובה
תגובות