ובמקום הראשון: הרצליה מנצחת את אזור

הפועל הרצליה היא כבר לא אפיזודה חולפת. הקבוצה של עידן דוד מדורגת בראש הטבלה גם לאחר הניצחון על אזור בחוץ 1-2. הרצליה שיחקה נכון, עמדה יפה על המגרש. אזור שיחקה פחות מסודר, הציגה יותר יכולות אישיות וכמעט והפתיעה. ג'ימי: גל: "תצוגת שיפוט מחפירה" בן חיים: "הפסד כואב מאד. עידן דוד: "לא משחק גדול, אבל ניצחון חשוב מאד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-09-2024
  • 17:50

הפועל הרצליה היא כבר לא אפיזודה חולפת וגם לא תוצאה של הגרלה נוחה. נכון, הפועל אזור היא לא מאריות הליגה ואם מישהו חשב כך בעקבות פתיחת העונה המטורפת שלה, הרי כבר בשבוע שעבר היא חזרה לגודלה.

ביום שישי נפגשו השתיים למשחק שעבור שתיהן הציב אבן דרך, מי לצמרת ומי כנראה תיאבק על המקום בליגה.

 

שחקני הפועל אזור, לפני המשחק. הביחד שלהם כמעט וניצח את המשחק. צילום: איתן ידגר

 

אזור פתחה היטב, הפגינה הרבה התלהבות ובעיקר יכולת אישית של המאסטרו תומר בן חיים שהוכיח שוב שהוא כוכב כדורגל ולא משנה הגיל. מה שיש לו ברגליים זה הרבה מעבר לליגה א'. הרצליה מנגד שיחקה מסודר, עמדה טקטיקת נכון וזה מה שהביא לה את הניצחון בסופו של דבר.

 

הרצליה עלתה ליתרון לאחר התקפה יפה בסיומה דניאל שניאור כבש מקרוב. אנשי אזור באו בטענות לשופט שהכדור לא עבר את קו השער. אך לפי הצילום הכדור אכן עבר את הקו.

 

שער חוקי. השער הראשון של הרצליה (איתן ידגר)

 

שחקני אזור בראשות הקפטן באים בתלונות לשופט. צילום: איתן ידגר

 

לאחר השער לא ראינו כדורגל גדול מהרצליה אלא בעיקר עמידה טובה על המגרש ואזור עם המאסטרו תומר בן חיים הציגה כדורגל יפה יותר.

במחצית השנייה אזור השתלטה על המשחק אך כבשה רק שער אחד אדיר לאחר שבן חיים מסר לדניאל קוזניצוב שמ-20 מטרים הפציץ הישר לחיבורים. 1-1 מוצדק.

 

שוויון מוצדק. אזור חוגגת (איתן ידגר)

 

בדקה ה-70, ספק נגיעת יד של בלם אזור סידרה להרצליה פנדל אותו ניצל אביאל בן חמו כדי להחזיר את היתרון להרצליה. טענות קשות היו לאנשי אזור כלפי השופט, בצדק רב יש לומר.

לאחר השער המשחק קצת התחמם ותוך 2 דקות הורחקו שני שחקנים, אפיק חדד מאזור וגיא מינובסקי מהרצליה.

 

בסיום 1-2 חשוב להרצליה ששומרת על המקום הראשון. אזור חוזרת לגודלה הטבעי ורואה את התחתית קרובה יותר, אם כי, אם ימשיכו לשחק בצורה הזאת יצליחו לצבור נקודות. הם רק חייבים להיות יותר מסודרים טקטיקת על המגרש.

 

לא משחק גדול. הרצליה חוגגת (איתן ידגר)

 

בסיום כאמור, היו לאנשי אזור טענות קשות על השיפוט כפי שיו"ר אזור, ג'ימי גל אמר: "תצוגת שיפוט מחפירה. בושה של שופטים. לא היה גול, הכדור לא עבר את הקו. השופט רצה לתת להרצליה בכוח את המשחק. צריך לבדוק את המשחק מה היה פה"

 

 

עידן דוד, מאמן הפועל הרצליה. מקום ראשון מכובד ומגיע לו ולקבוצתו. צילום: איתן ידגר

 

מאמן הרצליה עידן דוד: "לא משחק גדול שלנו, ולא שיחקנו כפי שאני רותה ומצפה מהקבוצה שלי אבל השחקנים ידעו לחזור ולנצח את המשחק הזה. אני גאה בהם אני שמח. השחקנים נתנו את הכל. לא היה משחק קל, אזור נלמו עם שחקנים צעירים אבל הראינו אופי ומי שרצה יוותר ניצח"

 

על המקום הראשון מתייחס המאמן ואומר:"אנחנו לא מסתכלים על הטבלה ומי במקום הראשון היום אנחנו רק מחזור חמישי, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ובסוף העונה נקווה להיות במקום הראשון". 

 

תומר בן חיים, היה לו משחק מצויין. צילום: איתן ידגר

 

קפטן הפועל אזור, תומר בן חיים אמר בסיום: "הפסד כואב מאד. לא אומר שהיינו יותר טובים, אבל תיקו לפחות הגיע לנו. לא רוצה לדבר על שופטים כי זה בסוף מתקזז".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיפוט חלש מאוד (יאיר 29-09-2024, 21:04)
    היה גול אבל פנדל בחיים לא היה שופט סתם שרק פנדל בושה וחרפה הגיע לאזור להוציא נקודה לא נורא אזוריייה משחק הבא מנצחים את יבנה בעז"ה
  2. היה בפנדל קוזננצוב הקפיץ את הכדור מעל הרגל של הבלם שהושיט את היד והיה חייב להיות מורחק (שי 30-09-2024, 09:05)
    החלוץ היה עמוד מול השוער אבל הבלם החלש גרף את הכדור עם היד מתחת לעיניו של השופט.גימי גל אמר שהכדור לא עבר את הקו חחח גונב דעת
  3. אזוריה (ירון 30-09-2024, 18:32)
    עידן דוד יא גונב דעת שיחקת נגד קבוצות חלשות עוד לא נפגשת עם יבנה דימונה מודיעין נראה אותך אחר כך מדבר יא חלש