סוף סוף ניצחון: חולון גברה על דימונה

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות שבחלקן איבדה יתרון בדקות הסיום, הצליחה ירמיהו לרשום ניצחון בכורה ועוד איזה ניצחון, 0:2 על מ.ס. דימונה האימתנית. אור סיני ודסאלין איילה (מי אם לא הוא), כבשו לזכות החבורה של אבי רגס ומוסא בן חיים. ודימונה? זה כבר סיפור אחר לכתבה אחרת

  • על ידי: ענר אלדר
  • 28-09-2024
  • 07:43

למרות שיחסית ירמיהו חולון נחשב אחד המועדונים השקטים בליגה, נשמעו השבוע שם קולות של חוסר שביעות רצון בעיקר מהעובדה שהקבוצה לא מצליחה לשמור על יתרון או שסופגת בקלות. דיברו שם הרבה על אופי ובאופן טבעי נעשו שיחות מוטיבציה עם השחקנים. כולם ידעו שמדימונה, למרות היותם האנדרדוג, חוזרים רק עם ניצחון.

 

וזה עבד כשהחבורה של אבי רגס השתלטה מההתחלה על המשחק, יצרה הרבה יותר מצבים מדימונה בהתקפה ובסופו של דבר, בדקה ה-34 באה על שכרה כשאור סיני כבש את השער הראשון. גם במחצית השנייה ירמיהו חולון המשיכה לתקוף את ההגנה הלא מסודרת של דימונה אך לא יכלה לכבוש שער עד הדקה ה-90, אז היה זה דסאלין איילה שכבש את השער השני ובפעם הראשונה העונה, חולון לא רץ שניצחה, אלא גם לא כבשה וגם כבשה צמד.

 

"הרגשה מעולה, חיכינו לרגע הזה ארבעה מחזורים", אמר איילה איש המשחק", במשחקים הקודמים היינו קרובים ולא הצלחנו, הפעם כן והשמחה גדולה".

 

סכם את המשחק

"פתחנו טוב, הגענו מצבים, ניצלנו את המומנטום שלנו וכבשנו. בנוסף ידענו לשמור על היתרון וגם להגדיל אותו. שיחקנו כדורגל חיובי ואני מאוד שמח".

 

מדוע לדעתך פתחתם לא טוב את העונה?

"קודם כל, יש לנו הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. אין מה לעשות. בנוסף לכך, סבלנו מחוסר מזל".

 

היו אי אלו שינויים לקראת המשחק הזה?

"לא ממש. התדרוך של הצוות המקצועי היה מעולה כרגיל וכנראה שהצלחנו ליישם את ההוראות".

 

מה צריך לעשות בכדי להמשיך את המומנטום?

"צריכים להמשיך לעבוד קשה באימונים כמו שאנחנו עושים ובכל משחק לתת את ה100 אחוז שלנו".

השמחה גדולה. איילה (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות