ליגה א' דרום - תחזית מחזור 5

המחזור החמישי בליגה א' דרום יצא היום לדרך ואילו משחקים מחכים לנו. דימונה נגד חולון, נורדיה נגד מודיעין ובמוקד לוד נגד מכבי יבנה. מי תנצח והאם המוליכה תשתנה? בתחזית של גיא וייס

  • על ידי: גיא וייס
  • 26-09-2024
  • 14:23

ככל שהעונה מתקדמת כך המשחקים הופכים להיות קשים יותר לחיזוי מה גם שמצפים לנו מפגשים לוהטים. אז מה יהיה במחזור שיהיה? התחזית של סוכן השחקנים, גיא וייס.

 

מ.ס. דימונה – מ.כ. חולון ירמיהו

למ.ס דימונה יש את סגל השחקנים הכי טוב בליגה ועומק בלתי נגמר כשהקבוצה נבנתה למטרה אחת ויחידה. יחד עם צוות מקצועי משובח בדמותו של ניר קלינגר המנהל המקצועי, וחי אבייב שעשה עונה אדירה בשמשון תל אביב, פתחה את העונה בצורה מעט מהוססת. שראיתי אותם במשחק ההפסד למודיעין והם נראו ממש לא טוב. אבל מאז? ניצחו שני משחקים ברצף ועלו על גל חיובי שאותו הם חייבים להמשיך. מולם תתייצב ירמיהו חולון שנחלשה לעומת העונה הקודמת באופן טבעי כי התקציב ירד משמעותית. תסמכו על מוסא בן חיים ואבי רגס. הם בנו קבוצה אומנם יותר צעירה אבל קשה מאוד לפיצוח ולא סתם הם לא הפסידו עד כה. לא אופתע מתיקו אבל אלך בכל זאת על ניצחון דחוק לדימונה שבכל זאת עדיפה על חולון.

 

הפועל בני  רגב לוד – מכבי יבנה

איזה משחק עסיסי ומסקרן מחכה לנו. מקום 3 נגד מקום 4. לוד פתחה את העונה בצורה פנטסטית וכדי להבין כמה מדהימה הפתיחה הזו נציין כי בשני המשחקים האחרונים עת הביסה את מ.כ ירושליים 4:1 וסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל הרצליה הקבוצה שיחקה בלי אופק יפרח וגל ספיר שהם שני עוגנים משמעותיים בלוד. מה שמראה על עומק ואיכות שיש שם השנה. מולם מתייצבת מכבי יבנה, קבוצה גדולה בליגה א' שתמיד נבנית לעלייה. בינתיים, ובסה"כ עשו שם עבודה לא רעה בבניית הקבוצה. אמנם לא פתחו הכי טוב אך חיברו שני ניצחונות ויש טעם לעוד. מרגיש לי תיקו עם שערים.

 

דימונה ירצו לחגוג גם אחרי חולון. צילום: איתן ידגר

 

מכבי שעריים – מכבי קריית מלאכי

מכבי שעריים עם סגל שחקנים צעיר ברובו וחיזוקים בדמותו של מאור אסור הוותיק והטוב ורון יעקב הבלם של דורון ממן מזה כבר כמה עונות. הסגל הזה לא מספיק טוב ובשעריים יודעים זאת ואין לי ספק שעוד יתחזקו בהמשך. מולם מתייצבת קריית מלאכי שפתחה אומנם את העונה לא כפי שציפתה אך מנסה לתקן ומביאה שחקנים נוספים כשהשבוע הוחתמו שם טריקו גטהאון ודין סופר במטרה לעלות על דרך המלך. מלאכי על הנייר טובה משעריים אך במגרש הקשה והלא איכותי בשעריים ששם  אמורים לשחק זה יקשה על מלאכי מאד. יהיה נטו קרב שבו תנצח מי שתרצה יותר ויטעה פחות. נלך על תיקו.

 

הפועל מרמורק – שמשון תל אביב

עוד משחק מסקרן. ראיתי את מרמורק לפני שבוע. קבוצה ללא שמות בכירים בליגה. אלי מיכאלי מצליח להעמיד את אחת הקבוצות הקשות, העיקשות והמעניינות בליגה. מרמורק קיבלה הגרלת פתיחת עונה קשה מאד ולמרות זאת צוברת נקודות ומביאה תוצאות מרשימות כמו תיקו עם יבנה ומודיעין. מנגד, שמשון תל אביב שנחלשה משמעותית מהעונה שעברה. היא חסרה מאד שחקנים בחלק הקדמי שלא משחקים עקב פציעות עדן הרשקוביץ ועידן ועקנין. אם נוסיף את העדרותו הצפויה של בן רייכרט עקב פציעה נקבל עדיפות מסויימת למרמורק אך לדעתי יסתיים בתיקו.

 

אלי כהן, יוביל את קבוצתו לניצחון על מרמורק? צילום: איתן ידגר

 

עירוני אשדוד – מ.כ. ירושלים

עוד משחק סופר מסקרן מחכה לנו בסינטטיקו. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות משכנעים. מ.כ מבצעת החתמה משמעותית בתפקיד שהיה מאוד חסר לה, בלם עמית מוסרי. מ.כ מאופיינת עד עכשיו בחוסר יציבות בתוצאותיה לא יציבות. לצד זה שהביסה היא גם הובסה ואסי ברוכיאן מנסה לייצר יציבות. מנגד, אשדוד שנבנתה באיזון מצוין של מנוסים והמון צעירים מוכשרים כולל חלוץ נפלא, מסרי. נתון מעניין נוסף שכדאי לשים לב הוא להגנת אשדוד ולשוערה נועם רודיק שמתהדרים נכון לעכשיו בנתון הכי טוב בליגה עת ספגו רק שער 1 מפתיחת העונה. כל תוצאה אפשרית אשדוד תנצח את המשחק.

 

צעירי טירה – אדומים אשדוד

משחק תחתית מותח נכון להיום. ראיתי בשבוע שעבר את צעירי טירה והמיקום שלה ממש לא משקף את יכולתה. השבוע גם התחזקה עם עדן דהאן ואם היא תשחק כפי ששיחקה במודיעין היא לא תרד ליגה. מולה תתייצב האשדודית האדומה שגם היא קבוצה מעט טובה יותר ממיקומה הנוכחי, אבל היא מגיעה למשחק הזה מול קבוצה שזה משחק העונה שלה ולדעתי גם טירה תסיים ותיקח נקודה לראשונה העונה.

 

חגיגה של מודיעין, משחק קשה צפוי להם בירושלים. ינצחו? צילום: איתן ידגר

 

הפועל אזור – הפועל הרצליה

הפועל אזור פתחה את העונה בצורה פנטסטית לאור העובדה שההכנה ובניית הקבוצה נעשתה לליגה ב'. היא עשתה יש מאין בהבאת 7 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים. הפועל הרצליה פתחה את העונה גם בצורה פנטסטית עם 3 ניצחונות ותיקו. אין ספק שהרצליה עדיפה מבחינת הסגל על אזור והיא פייבוריטית מובהקת. אבל למה שהנשמה והרצון של שחקני אזור לא יגברו שוב על הכל? נלך על תיקו.

 

נורדיה ירושלים – עירוני מודיעין

איזה משחק מחכה לנו בעמק הארזים. שתי קבוצות עם המון שחקנים איכותיים. ראיתי את נורדיה נגד יבנה והיא קבוצה איכותית מסודרת שאף שלטה לחלוטין עד הגול הראשון ובהמשך בחלקים רבים במשחק. מולה תתייצב מודיעין שאמנם ניצחה את צעירי טירה אבל ביכולת דלה בעיקר בחצי השני. אין לי ספק שהשחקנים והצוות המקצועי יודעים שאם יבואו ככה מול נורדיה הם יפסידו בגדול. מודיעין גם יודעת שזה משחק שאם היא תנצח בו היא חזק מאוד למעלה. משחק שהוא כמו סוג של אבן דרך עבורה. מריח תיקו אבל הולך על מודיעין

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה אוי דימונה (אוהד 26-09-2024, 15:50)
    דימונה היום הולכת לקבל 3 ויגמר להם הסוס היידה חולון עם כל הכח דפקו את דימונה
  2. גיא וייס תישאר סוכן שחקנים (אדיר 26-09-2024, 22:00)
    חולון תנצח את דימונה 2-0 !!! התקציב של חולון אכן ירד בקצת אבל סגל השחקנים טוב יותר !!! הם שחקנים עם ערכים … לך תעקוץ קבוצות אחרות
  3. בינתיים הסוכן המהולל מתוך 2 משחקים טעה בשניהם . (משה 26-09-2024, 22:41)
  4. חולון קבוצה מצוינת (אחד שיודע 27-09-2024, 06:18)
    היא עוד תעשה הרבה צרות בליגה, קבוצה עיקשת ואיכותית שלא יהיה קל לנצח העונה
  5. פתחת את התחזית בשני טעויות נראה בהמשך (זיו 27-09-2024, 08:21)
    הערכתי הערכה אחת נכונה
  6. קרית מלאכי יקבלו 3 (שערוקי 27-09-2024, 10:23)
    במגרש הביתי בשעריים בע"ה
  7. סוכן לענייני שקשוקה (אבי 27-09-2024, 13:29)