האם אזור תפתיע את הרצליה?

אם שואלים את קפטן הפועל אזור תומר בן חיים, התשובה היא די חד משמעית: "אם לא נבוא בכל משחק באמונה שלמה ביכולת שלנו לנצח עדיף שלא נעלה לשחק". האם הפתעת העונה עד כה תמשיך להפתיע או שההפסד בסוף השבוע האחרון החזיר אותה לגודלה הטבעי?

  • על ידי: ענר אלדר
  • 26-09-2024
  • 08:07

הפועל אזור היא בינתיים הפתעת העונה. 7 נקודות מ-4 משחקים ומקום 7 בליגה זה בהחלט מעל הציפיות ממנה במיוחד לאור העובדה שהיא עלתה ליגה על השולחן הירוק ואת ההודעה הרשמית קיבלה 5 ימים לפני המשחק הראשון. למרות כל זאת, פחה אזור מצוין את העונה עם שני ניצחונות ותיקו אבל בסופ"ש האחרון הגיע הפסד הבכורה.

ביום שישי הקרוב תפגוש הקבוצה את המוליכה, הפועל הרצליה ושאלה הגדולה לקראת המשחק היא, האם היא יכולה להפתיע ולהנחיל להרצליה את ההפסד הראשון שלה בעונת 2024-2025?

 

"בלי קשר למיקום בטבלה כי העונה רק החלה, אין ספק שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה מאד", אומר הקפטן, תומר בן חיים שעבורו זו העונה החמישית באזור, "אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה עם שחקנים מצוינים, מאומנת היטב ע"י מאמן מצוין שהיה שחקן ענק ואנחנו נותנים להם את מלוא הכבוד. מעדיפים להתרכז בעצמנו ובמה אנחנו צריכים לעשות כדי לקחת נקודות במשחק הזה למרות הקושי הצפוי".

 

איך אתם חוזרים מההפסד בשישי לירושלים

"אפשר להגיד שביום שישי עשינו משחק לא טוב וזה בלשון המעטה. לא עשינו את המוטל עלינו כדי לחזור עם תוצאה טובה מירושלים ומגיע להם כל הכבוד שידעו לנצל את הטעויות והחולשות שלנו. הגדולה היא לשכוח משחקים כאלה כמה שיותר מהר, ללמוד מהטעויות ולתקן כבר במשחק הבא וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות".

 

תכנית מיוחדת לקראת המשחק?

"אין תכנית מיוחדת או הכנות מיוחדות. כפי שאמרתי אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו וליישם את ההוראות של הצוות המקצועי. מאמין בחברים שלי שנדע לעשות מה שצריך כדי לצאת עם תוצאה טובה".

 

יכולים לנצח?

"אם לא נבוא לכל משחק באמונה שלמה ביכולת שלנו לנצח עדיף שלא נעלה לשחק. בלי להאמין ביכולות האלה אין לנו שום סיכוי להשתלב בליגה הזאת וזה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. אנחנו מגיעים כ״אנדרדוג״ למשחק אבל מאמינים בעצמנו".

 

מה שונה בין הקבוצה של העונה לקבוצה של העונה שעברה, ומה ההבדלים בין הליגות?

"אין הרבה הבדלים בין הקבוצה של עונה שעברה לבין הקבוצה של השנה וזה בגלל שרק יומיים לפני פתיחת העונה קיבלנו את ההודעה על כך שעלינו לליגה א'. הקבוצה נבנתה על השלד של עונה שעברה. כדי להתמודד על עליית ליגה עדיין לא ביצענו את השינויים הנדרשים כדי להתאים את עצמנו לליגה א'. אין ספק שנצטרך להתחזק כי מדובר בליגה הרבה יותר קשה. אני סומך על ההנהלה שלנו והצוות המקצועי שידעו לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי שנהיה מספיק טובים וחזקים לליגה הזאת".

 

איך אתה רואה את הליגה העונה?

"הליגה רק התחילה וכבר רואים שהיא הולכת להיות קשה ושוויונית מאד, להוציא 3-4 קבוצות שהן מעל הרמה של הליגה. בנוסף אסור לשכוח שיש 3 יורדות ועוד קבוצה שתלך למבחנים מה שהופך את ההתמודדות להרבה יותר קשה. כל הקבוצות שלא יתמודדו על עליה יהיו בסכנה במאבקי התחתית".

 

מה המטרות של הקבוצה העונה?

"יש רק מטרה אחת לקבוצה שלנו השנה והיא להישאר בליגה כמה שיותר מהר. אסור לשכוח שההכנה שלנו הייתה לליגה ב' אך יחד עם זאת אנחנו חייבים להאמין בעצמנו וביכולת שלנו להישאר בליגה ולעשות עונה יפה כנגד כל הציפיות. כל מי שמתעניין בליגה הזאת כבר הוריד אותנו ליגה עוד לפני שהתחילה העונה".

 

אתה משחק כדורגל כבר הרבה שנים, פרישה עומדת על הפרק?

"זו עונה 18 שלי בבוגרים וכל עוד הגוף והיכולת המקצועית מאפשרים לי להמשיך, אמשיך לשחק כי אני נהנה מכל רגע במגרש ואני יודע שאלו רגעים שאין להם תחליף. לשמחתי גם העונה אני מצליח לעזור לקבוצה ולהשפיע על המגרש כך שאני לא רואה סיבה לחשוב על פרישה".

 

לא חושב על פרישה. בן חיים (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור תיהיה בפלייאוף העליון (צביקה 26-09-2024, 09:25)
    יאללה אזוריה
  2. אחלה תומר (יאיר 26-09-2024, 09:32)
    שחקן נהדר בהצלחה לאזור השנה וביום שישי באים לנצח את הרצליה
  3. תומר המנוע של אזור (זיו 26-09-2024, 12:51)
    מלא בניסיון מנהיג מלידה
  4. מועדון מגעיל אנשים הכי מגעילים שיש (יצחק 26-09-2024, 14:16)
    אמן תרדו לליגה ב
  5. תגובה ל-4 (אזוריה בדם 26-09-2024, 15:46)
    איזה כיף לראות אותך מתוסכל יחתיכת פח אשפה ממורמר
  6. הפועל הרצליה (מילכוד22 28-09-2024, 05:08)
    חברה רגועה הפועל הרצליה עוד לא אמרה את המילה האחרונה יש לנו ליגה ארוכה