ליגה א' דרום - נבחרת מחזור 4

איזה יופי של מחזור היה לנו בסופ"ש. מוליכה חדשה, מודיעין שניצלה מעידה של הרצליה, ניצחונות שניים ברציפות ליבנה ודימונה וניצחון בכורה למרמורק. אז מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת המחזור של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-09-2024
  • 15:32

עוד מחזור סופר מעניין היה לנו בסופ"ש וכמובן עם מוליכה חדשה, עירוני מודיעין. הפועל הרצליה שמטה נקודות ראשונות, יבנה ודימונה חיברו ניצחון שני ברציפות ומרמורק חגגה ניצחון בכורה.

 

שוער:

שלו שרעבי (הפועל מרמורק)

שוערה הצעיר והמוכשר של מרמורק, היה מצויין נגד אדומים אשדוד, הציל מספר מצבי כיבוש כולל הצלה ענקית בתוספת הזמן. ללא ספק הביא במומידיו שלוש נקודות חשובות. 

 

הגנה:

רון יעקב (מכבי שעריים)

במשחקו הראשון במדי שעריים לאחר שהגיע מיבנה הוכיח מדוע החתימו אותו. היה התחנה האחרונה מול חולון, ייצב את ההגנה ועצר את התקפות היריבה כמעט לבדו. 

 

אליאור משלי וירדן אבוחצירה, הביאו ניצחון לדימונה והיו מצויינים. צילום: איתן ידגר

 

פיליפ חאייכ (עירוני מודיעין)

בלמה המצויין של מודיעין, היה ראשון לכל כדור, לא אפשר ליריבה להתקרב לשער ויחד עם גיא עיני היה הקו האחרון אותו קשה מאד לפרוץ. 

 

 

לידור מימון (הפועל מרמורק)

בלמה הצעיר והמוכשר של מרמורק עצר את התקפות האשדודים, היה ראשון לכל כדור והפגין הרבה ביטחון במשחק שלו. מהבולטים בשורות מרמורק ומהאחראיים הישירים על כך שקבוצתו לא ספגה. בלם צעיר שיגיע רחוק.

 

קישור:

ירדן אבוחצירה (דימונה)

קשרה המצויין של דימונה, ניהל את משחק קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו, איים על השער וכמובן, כבש שער חשוב לקבוצתו. 

 

עידו גונן (מכבי יבנה)

הברומטר של יבנה במרכז המגרש, כל הכדורים עברו דרכו, היה פעיל מאד גם התקפית וגם הגנתית. ייצר מצבים לחבריו כשבאחד מהם בישל את השער השני. 

 

אלי מיכאלי, מאמן המחזור של אתר גולר. צילום: דוברות מרמורק

 

 

ליעד כהן (עירוני אשדוד)

קשרה הצעיר של אשדוד היה מחוייב מאד במשחק שלו, אגרסיבי בדיוק כפי שמצפים לשחקן בליגה א'. איים על שער היריבה וקינח בשער שעזר לקבוצתו לנצח משחק סופר חשוב. 

 

שקד נבון (מכבי יבנה)

קשרה הצעיר של מכבי יבנה, הגיע מהליגה הלאומית וממשיך להוכיח את יכולתו בכל משחק. היה פעלתן מאד במגרש, ייצר מצבי הבקעה לחבריו וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח.

 

רועי פדידה (מ.כ. ירושלים)

קשרה המצויין של ירושלים. רק הגיע וכבר לקח פיקוד. משחק מצויין שלו משולב בהנעת כדור נהדרת וכמובן כבש שער שעזר לקבוצתו לנצח את אזור. 

 

בנימין קפאלה (הפועל לוד)

הקשר כנף של לוד היה מצויין מול הרצליה, עבד על המגרש וייצר מצבים לחבריו. הוציא להתקפות מאד מסוכנות ובישל את השער החשוב לקבוצתו. 

 

 עידו גונן, הביא ניצחון נוסף לקבוצתו. 

 

התקפה:

אלי אלבז (עירוני מודיעין)

מודיעין אמנם לא הרשימה מול טירה אבל אלי אלבז הראה הרבה נסיון ובעיקר נחישות כשכבש את שער המשווה. גם במשחקים שלא הולך לקבוצה, מצפים מהחלוץ שיעשה מבצעים של נחישות ורצון ענק וזו המהות של אלבז. 

 

מאמן: אלי מיכאלי (הפועל מרמורק)

איזה קבוצה נהדרת בנה אלי מיכאלי במרמורק. ומאיפה הגיע? מקרית אונו מליגה ב'. הוכיח חשיבה נכונה כשבנה קבוצה צעירה ודינמית. נכון, לא נתנו לו יותר מידי הזדמנויות וגם הההגרלה לא הייתה לצידו אך הוא עמד בציפיות (אפילו מעליהן) ועשה פתיחת עונה נהדרת מבחינת מרמורק. יש לציין גם את רז משולם שממשיך להפתיע ועושה פתיחת עונה טובה עם עירוני אשדוד. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון צפויה לקבל ניצחון טכני על שעריים (אחד שיודע 23-09-2024, 16:10)
    בעקבות שיתופו של הבלם רון יעקב שלא כחוק לאחר שהורחק במחזור האחרון בעונה שעברה
  2. אלי המאמן (בני 23-09-2024, 17:29)
    כול הכבוד תמשיך ככה