ניצח את האקסית: חי אבייב ודימונה גברו על שמשון ת"א

רבות דובר על המפגש הפיקנטי בין חי אבייב לקבוצתו בעונה שעברה, שמשון ת"א, כולם גם נזכרו בדרמה הענקית ביניהן בפלייאוף. אבייב הגיע למגרש הסינתטי שאותו מכיר היטב, העמיד נכון את שחקניו וניצח 1:2. "ניצחון חוץ במגרש מאד קשה. לוקח מהמשחק רק שלוש נקודות, הדרך עוד ארוכה", אמר אבייב. אלון בוזורגי שלא שותף במשחק כעס בסיום.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-09-2024
  • 15:39

אין כמו פיקנטריה כדי לתבל מפגש בין שתי קבוצות. ובין שמשון ת"א ודימונה יש המון פיקנטריה למרות התקופה הקצרה יחסית בה הן משחקות באותה הליגה.

ראשית, כולם זוכרים את דו קרב הפנדלים המטורף שהיה בין השתיים במשחק הפלייאוף בעונה שעברה, אבל יותר מכל, הפיקנטריה האמיתית הייתה העובדה שמאמן שמשון בעונה שעברה, עבר בפגרה לדימונה מהלך השאיר משקעים כך שאפשר לומר שהמפגש היה טעון.

 

אליאור משלי, כובש את השני לדימונה. צילום: איתן ידגר

 

אליאור משלי וירדן אבוחצירה, שני הכובשים. צילום: איתן ידגר

 

שתי הקבוצות פתחו חזק את המשחק כשהתחלה שמשון החזיקה יותר בכדור ולאחר מכן עברה השליטה לדימונה שהגיעה למצבי הבקעה טובים ואף כבשה את הראשון מרגלי ירדן אבו חצירה. בהמשך רשמה גם משקוף.

 

במחצית השנייה חניכיו של אלי כהן רצו לחזור למשחק אך אליאור משלי קיבל כדור נהדר מאבו חצירה ומול שוער שמשון גלגל פנימה וקבע 2:0. זו הפעם השנייה ברציפות שהשניים מבקיעים את השערים לזכותה של דימונה.

 

בן רייכארט, מראה יכולות מעל הליגה. צילום: איתן ידגר

 

שמשון לא ויתרה, ולחצה עוד יותר על דימונה ופה ראינו איזה שחקן ענק בן רייכרט שמראה יכולות אדירות בשמשון וכולם מבינים שמבחינת כדורגל הוא כמה רמות מעל הליגה.

 

דווקא בלחץ של שמשון, היה זה חמזה מואסי (עוד אקס) שקיבל כדור ענק משי בוזנח, הגיע באחד על אחד מול שוער שמשון אך האחרון הדף כמו גדול.

מנגד רותם ברוך, בבעיטה די חלשה מחוץ לרחבה הצליח להפתיע את שוער דימונה רותם דהן, כבש צימק ל-2:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

 

אביחי דהן, עזר לקבוצתו לנצח את שמשון ת"א. צילום: איתן ידגר

 

יש לציין את ירדן אבוחצירה שמסיים את המשחק עם שער ובישול וכמובן גם אליאור משלי. בשמשון היה זה רייכרט שמעבר ליכולות, לא איבד את הראש וסופר כבר שלושה משחקים ללא כרטיס אדום. בסיום ראינו את אלון בוזורגי כועס מאד על כך שלא שותף ויהיה מעניין לראות כיצד יטפלו בזה במועדון.

 

חי אבייב, עשה ניצחון גדול על האקסית. צילום: איתן ידגר

 

בסיום, אמר אבייב: "הרגשה טובה מאד לחבר ניצחון שני ברציפות. מאד מרוצה מהגישה של השחקנים ורוח הלחימה. על הכדורגל עוד נצטרך לעבוד. מה שאני לוקח מפה זה את הנקודות".

 

חגיגה של שחקני דימונה. צילום: איתן ידגר

 

לגבי הליגה אמר המאמן: "עד המחזור העשירי יהיה קשה לדעת מי תהיה בצמרת. דימונה חייבת להיות שם ולדעתי גם מודיעין ויבנה לא אמרו את המילה האחרונה. אני מאמין בסוף שאנחנו נעשה את העבודה".

ירדו מרוצים מהמשחק, שחקני דימונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות