ליגה א' דרום - תחזית מחזור 4

הליגה ממשיכה לרוץ קדימה וסופ"ש הקרוב תארח המובילה הטרייה, הפועל הרצליה את לוד. מודיעין תארח את טירה, חי אבייב ודימונה יוצאים לאקסית משמשון ת"א ומה עם יתר המשחקים? מי תנצח? מי תוביל את הטבלה בסיום המחזור? הכל בכתבה שלפניכם..

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2024
  • 19:40

רק תמה הסערה של מחזור אמצע השבוע ואנחנו לפני סערה חדשה, זו של המחזור הרביעי כשבמוקד יעמוד המשחק בין מ.ס. דימונה וחי אבייב לאקסית שלו, שמשון ת"א. אזור המפתיעה תצא לירושלים להתארח אצל מ.כ. ומודיעין תחזור הביתה ותארח את טירה.

 

שמשון ת"א - מ.ס. דימונה

חי אבייב חוזר הביתה. ללא ספק, הסיפור המרכזי של משחקי סוף השבוע. המאמן, שהצליח בשמשון מגיע עם קבוצתו למושבה כדי לנצח את האקסית. הנהלת שמשון ואוהדיה מעריכים מאד את אבייב אבל הרבה מהם היו שמחים לראות אותו מפסיד ואפילו נזרק מדימונה בתום המשחק. האם זה יקרה? ראיתי את שמשון ת"א נגד חולון והם נראו נהדר. בן רייכרט, אפשר להגיד עליו הכל, אבל על המגרש הוא שחקן הכי טוב של שמשון, מנהל משחק נהדר, שחקן מעל הליגהף כמובן כשהוא ממתרכז במגרש ולא בקהל. שמשון עדיפים והם גם ינצחו. השאלה האם אבייב יחזור לדימונה אחרי המשחק?  

 

חי אבייב, בשמשון ירצו לראות אותו מפסיד ומחפש קבוצה אחרת לאמן. צילום: איתן ידגר

 

הפועל הרצליה - הפועל לוד

קרב הגדולות של ליגה א' דרום ומגיע כל הכבוד לשתי הקבוצות שהעמידו סגלים מצויינים ונראות נהדר בפתיחת העונה. הרצליה במשחק בית יכולה וצריכה לנצח כל קבוצה אבל לדעתי האופי של קבוצות ליגה א' לא מספיק כדי לעמוד בציפיות שהן יצרו. מנגד גם לוד יצרו ציפיות ועשו פתיחת עונה נפלאה. לדעתי הקבוצות יגיעו די שבעות לדעתי, ולכן יסתיים בתיקו אפילו ללא שערים. 

 

עירוני מודיעין - צעירי טירה

איזה אכזבה. לאחר התיקו  מול מרמורק מתחילים לדבר על מודיעין כאילו אין לה אופי של ווינרית. ככה זה אצלנו, ניצחון אחד על דימונה וכולם אמרו שיש לנו עולה בטוחה. לדעתי מודיעין נראית הכי טוב בפתיחת העונה ואם תמשיך כך היא תעלה ליגה. טירה נראית קבוצה חלשה מאד. הלוואי והם יתחזקו וישתפרו אחרת כבר במחזור ה 15 הם ירדו ליגה וחבל. מודיעין עדיפה והיא לא תתקשה לנצח. 

 

ירמיהו חולון - מכבי שעריים

חולון מאכזבים מאד מפתיחת העונה הפושרת. אמנם תיקו בשני המשחקים הראשונים אבל היכולת ממש לא תואמת את הציפיות וכבר מדברים שמעמדו של המאמן לא יציב וביום בהיר רואים את מוסא בן חיים עושה חימום על הקווים. מתי זה יקרה? הכל תלוי בתוצאות. אנשי שעריים הגיעו לראות את חולון במשחק אמצע השבוע, הרי דורון ממן מאמן יסודי (למרות שלא היה לו מה לראות). ממן טוען שיש לו קבוצה שעוד תעשה נקודות, ואני אמרתי לו: "ברור שתעשו נקודות, רק לא מספיק כדי להישאר". זמנו של המאמן בשעריים מוגבל לדעתי. הוא מאמן טוב ויקבל הצעות רבות כשיעזוב.

חולון עדיפה והיא גם תנצח. אם לא, הלחץ יתחיל ואולי יהיו שינויים.

 

עידן דוד, מוביל את הרקצליה ללאומית. ינצח את לוד? צילום: דדי ברק

 

אדומים אשדוד - הפועל מרמורק

שתי קבוצות פתחו את העונה עם הצהרות שהמטרה שלהן היא להישאר בליגה. בינתיים אדומים צולעת אם כי שניים מהמשחקים שלה היו מול קבוצות פלייאוף עליון. מרמורק עם אלי מיכאלי על הקווים מפתיעה לטובה, למות שטרם ניצחה העונה. על פניו היא חייבת שלא להפסיד לאדומים כי יכיתכן שזה קרב ישיר על מקום בליגה. לדעתי משחק שקול אבל מרמורק תפתיע ותנצח. 

 

מכבי יבנה - נורדיה ירושלים

יבנה עשתה ניצחון חשוב על צעירי טירה שהשאיר לה אופציה להתקרב לצמרת. נורדיה חטפה הפסד בית מהרצליה שעצר את המומנטום שלה. יבנה עדיפה ואם היא תנצח משה שפירא יוכרז כקוס, לפחות עד ההפסד הבא בשבוע הבא. יתרון ברור ליבנה והיא גם תנצח. 

 

ניב מזרחי עם פתיחת עונה נהדרת. האם יכבוש גם מול נורדיה? צילום: יח"צ

 

מ.כ. ירושלים - הפועל אזור

אזור מוכרזת כבר כעת כהפתעת העונה. ירושלים ללא ספק אכזבה מאד. עם התקציב האין סופי היא הפסידה גם ללוד. בינתיים הם לומדים הרבה העונה ויודעים שבעונה הבאה יסיקו מסקנות. באשר לאזור, הבלוף הזה חייב להיעצר מתישהו כי אין באמת שם קבוצה לצמרת הגבוהה. ירושלים עדיפה אך היא מעט שבורה מנטלית. הפסד של ירושלים ואסי ברוכיאן יחפש ככל הנראה מקום עבודה. הפסד של אזור וראשיה עדיין יהיו מרוצים.

ירושלים עדיפה והיא גם תנצח. 

 

שמשון כפר קאסם - עירוני אשדוד

כפר קאסם בביתה,  יכולה לנצח כל קבוצה רק לא ברור מי יבקיע שם שער? היא חייבת להתחזק בחלק הקידמי כדי להתחיל לאגור נקודות. עירוני אשדוד מפתיעה בינתיים לטובה ועושה רושם כי המאמן, רז משולם עושה עבודה לא רעה. כפר קאסם עדיפה בבית והם גם ינצחו. 

רוצים כדורגל טוב בליגה א. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. נוחבות הביתה (אוהד יבנה 19-09-2024, 20:22)
    טירה וכפר קאסם מפסידות וזו חגיגה לעיניים איך המוחארבין הנוחבות נעלמות מהנוף הכדורגל.יהודים אל תאכזבו תנו להם לאכול מרורים ונשתה להם את הדם .
  2. אוהד רון תתבייש (תומר 19-09-2024, 20:57)
    הקנאה לא טובה היא עושה קמטים, תפרגן לאזור גם אם לא נוח לך, לא עולה כסף, אל תיהיה ילד קטן בגלל שהם סילקו אותך משם
  3. לאוהד רון (רק עירוני 19-09-2024, 22:05)
    זה גם מה שאמרת במשחק חוץ בשעריים על שעריים נגדנו נקווה לאותה תוצאה בסוף
  4. לוד מדלגת מעל הרצליה קל (יצחק 20-09-2024, 10:34)
    הצגה היום מעל 3
  5. תחזית (תחזית 20-09-2024, 17:47)
    כמה שאתה לא מבין