" האמנתי שאנחנו יכולים לחזור למשחק"

כך אמר מאמן הפועל אזור מייק מזרחי לאחר הניצחון הגדול והדרמטי על שמשון כפר קאסם. אזור כבר הייתה בפיגור 2:1 אך לקראת הסיום עשתה מהפך, ניצחה 2:3 והיא כבר עם 7 נקודות מתוך 9. פתיחה חלומית.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 18-09-2024
  • 17:28

 בזמן הקצר של אזור בליגה, למדנו עליה שני דברים: שהקבוצה מאוד אוהבת דרמה ושאסור להספיד אותה. כזכור, אזור הקבוצה עלתה לליגה א' רק לפני שבוע ומעטים חשבו שזה אפשרי לבנות קבוצה שמתאימה לליגה א' בשבוע, אבל באזור הוכיחו שזה בהחלט אפשרי. ולא רק זאת, בשלושה משחקים, הקבוצה לקחה 7 נקודות וממוקמת במקום הרביעי בליגה. 


ביום שישי, הקבוצה הייתה בפיגור 2-0 נגד קריית מלאכי וכולם חשבו שהיא בדרך להפסד, אך בדקות האחרונות של המשחק, הקבוצה חזרה למשחק בדרך ל-2:2. אתמול (שלישי) נגד שמשון כפר קאסם, היא חזרה למשחק שוב פעם, והפעם היא לקחה את שלוש הנקודות.
בתחילת המשחק, שמשון כפר קאסם דווקא הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש וכבר בדקה ה-22  יואב לוי כבש את השער הראשון עבורה. 13 דקות מאוחר יותר היה זה אדיר רחמים שהשווה. עוד לפני המחצית, עבירה מטופשת של הגנת אזור סידרה לשמשון כפר קאסם פנדל אותו הפך ראמז טאהא לשער יתרון, 1:2 לאורחים בהפסקה.


מאמן אזור, מייק מזרחי, ידע שהוא צריך לבצע חילופים. מזרחי החליט להכניס  את דניאל קוניצקי, יוסי אביץ, עידן דוד, ואלמוג אסרף ואלה עוררו את אזור במחצית השנייה. הקבוצה יצרה הרבה מצבים ליד שער היריבה אך לא הצליחה לכבוש שער. וכשזה היה נראה שכפר קאסם תהיה הראשונה שתנצח את אזור הגיעה הדקה ה-85. טעות חמורה בהגנת כפר קאסם שביצעה עבירה והשופט שרק לפנדל לטובת אזור. רחמים כבש את הפנדל והשווה ל-2:2.
נגמר? עוד לא. בדקה ה-90 כבש אלמוג אסרף את שער הניצחון וסידר לאזור כמה ימים נוספים בצמרת.
לגבי שמשון כפר קאסם, הקבוצה צריכה להתעורר וצריכה לעשות שינויים אם היא רוצה לשרוד בליגה.

 

"הרגיש טוב לנצח את המשחק" אמר מאמן הפועל אזור, ממיק מזרחי בסיום, "בסופו של דבר יש לנו שחקנים עם הרבה ניסיון ואני רוצה להגיד לכולם תודה על איך שהם נלחמו על המגרש".
 

מה היה האקס פקטור שלכם?
"ב-15 דקות הראשונות לא היינו במשחק, ספגנו שער, חזרנו למשחק אך השער השני שספגנו היה בזמן הקריטי. אבל השחקנים שיש לי פשוט מושלמים. חזרנו למשחק כמו גדולים והרבה בזכות האנרגיות, ניצחנו".
 

מה הסיבות שאתם היום בצמרת?
"יש לנו שחקנים עם הרבה ניסיון וכל אחד עובד בשביל השני".
 

לחזור מפיגור שוב, מה הסוד שלכם?
"אנחנו קבוצה מאוד מגובשת, ולכל אחד יש מוטיבציה לנצח ולא להרים ידיים עד שריקת הסיום. כולנו ביחד וכל שחקן רוצה להיות הכי טוב שאפשר. בשבוע אחד, בנינו קבוצה".
 

האמנתם שאתם יכולים לחזור למשחק?
"אני תמיד מאמין שאם עושים את המקסימום להצליח, אז הקדוש ברוך איתנו".

 

איך אתה רואה את הליגה העונה?
"ליגה קשה מאד, יש הרבה קבוצות טובות ויש שלוש קבוצות שיורדות. יש הבדלים בין ליגה א' לליגה ב'. בליגה א' יש שחקנים עם הרבה יותר כושר. אנחנו חדשים בליגה, המזל איתנו ובעזרת השם ומקווה שנמשיך כך".
 

מה לדעתך הקבוצה צריכה לעשות בשביל להמשיך את המומנטום?
"עוד 2-3 שחקנים שמכירים את הליגה".

צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו גדול למאמן פתיחת עונה מעולה (ליאור 18-09-2024, 18:06)
    אם פתחת מצויין עם השחקנים הקיימים אל תחשוב על שחקנים נוספים אלא תשפר ותשדרג את הקיים. אני לא רואה מישהו פנויי משמעותי בליגה א שיכול לעזור לך
  2. אחלה מייק (יאיר 18-09-2024, 18:52)
    מאמן מצויין
  3. מה אתה כבר רץ להתראיין כאילו את מי כבר ניצחת (אזור 19-09-2024, 17:40)
    קצת צניעות לא תזיק לך ולמועדון